Dirt Rally 2.0

Oletko muuttanut steering linearitya? Jos se on miinuksella niin silloin ratin käännön keskialue on tunnottomampi. Tieten jos astemäärä on hyvin suuri esim. 900 niin silloin pienempi kääntely ei juuri vaikuta autoon.

Oletko kalibroinut ratin pelissä ja myös tehnyt sen oikein?

Ja kai tarkoitat tyhjällä alueella sitä että auto ei käänny etkä esim. ffb:n tunnottumuutta 10-20asteen kääntelyissä?

Kiitos, mä varmistan vielä nuo asiat. Tällä hetkellä tuo Steering linearity on miinuksella 2 pykälää. Ja astemääränäkin on tuo 900 astetta. Kalibroinnin olen tehnyt, mutta teenpä nyt nuo kaikki vielä uudestaan.
Ja joo, tarkoitan juuri tuota, ettei auto käänny, en ffb:n tuntemuksia.
 
Kiitos, mä varmistan vielä nuo asiat. Tällä hetkellä tuo Steering linearity on miinuksella 2 pykälää. Ja astemääränäkin on tuo 900 astetta. Kalibroinnin olen tehnyt, mutta teenpä nyt nuo kaikki vielä uudestaan.
Ja joo, tarkoitan juuri tuota, ettei auto käänny, en ffb:n tuntemuksia.
Varmista myös ettei ole Steering deadzonea.
 
Varmista myös ettei ole Steering deadzonea.

Check, se on nollassa. Tein nuo yllä olevat asiat vielä kerran, ja muutin kääntösäteenkin 540 asteeseen, mutta edelleen häiritsee tuo, että pienet ratin liikkeet eivät vaikuta autoon. Ehkä pelannut liikaa rata- ja formulapelejä, jossa tuntuma tulee jo pienissäkin liikkeissä.
 
Check, se on nollassa. Tein nuo yllä olevat asiat vielä kerran, ja muutin kääntösäteenkin 540 asteeseen, mutta edelleen häiritsee tuo, että pienet ratin liikkeet eivät vaikuta autoon. Ehkä pelannut liikaa rata- ja formulapelejä, jossa tuntuma tulee jo pienissäkin liikkeissä.

Käy katsomassa asetussivulla, että peli reagoi pieneen ratin liikkeeseen. Jos näin on niin sitten se on vaan säädöistä/ajotuntumasta kiinni. Jos taas tosiaan lukemat ei muutu mihinkään pienellä ratin liikautuksella niin sitten pitää niitä rattiasetuksia ruuvailla lisää (deadzone yms).
 
Check, se on nollassa. Tein nuo yllä olevat asiat vielä kerran, ja muutin kääntösäteenkin 540 asteeseen, mutta edelleen häiritsee tuo, että pienet ratin liikkeet eivät vaikuta autoon. Ehkä pelannut liikaa rata- ja formulapelejä, jossa tuntuma tulee jo pienissäkin liikkeissä.
Mitä autoa ajoit? Jos se oli joku etuvetoinen niin ne vähän aliohjaa aina.
Onko linearity 0:ssa nyt? Voisit kokeilla myös pientä positiivista arvoa siinä (2-4) niin ohjausken keskilalue nopeutuu tai säädät astemäärää pienemmäksi jos haluat pitää ohjauksen täysin lineaarisena ilman mitään käyrää, joku Tänak/Ogier käyttää n.495astetta nyky wrc autossa ja yksi ruotsalainen R5 kuskikin ajaa 330asteella.
 
Mitä autoa ajoit? Jos se oli joku etuvetoinen niin ne vähän aliohjaa aina.
Onko linearity 0:ssa nyt? Voisit kokeilla myös pientä positiivista arvoa siinä (2-4) niin ohjausken keskilalue nopeutuu tai säädät astemäärää pienemmäksi jos haluat pitää ohjauksen täysin lineaarisena ilman mitään käyrää, joku Tänak/Ogier käyttää n.495astetta nyky wrc autossa ja yksi ruotsalainen R5 kuskikin ajaa 330asteella.

Ajoin aluksi vanhoilla etuvetoisilla, sitten kokeilin R5 Skodaa. Linearity oli nollassa.
Kiitos vielä näistäkin vinkeistä ja tiedoista, pitää kohta kohdalta koittaa löytää se itseä miellyttävä tuntuma.
 
Oletko kalibroinut ratin pelissä ja myös tehnyt sen oikein?

Onkos tähän jotain vinkkejä, kun itse kalibroin G25:sen niin asteita tulee joku 860, kannattaako se jättää siihen kun profilerissa on kuitenkin 900?

Toisaalta sitten kun säätää profileriin 540 astetta niin se tuntuu mukavalta ja toimivalta.
 
Onkos tähän jotain vinkkejä, kun itse kalibroin G25:sen niin asteita tulee joku 860, kannattaako se jättää siihen kun profilerissa on kuitenkin 900?

Toisaalta sitten kun säätää profileriin 540 astetta niin se tuntuu mukavalta ja toimivalta.
Jos ratin säätöpaneelissa on 900 ja kalibroinnissa se toinen vaihe kun pyytää kääntämään sen noin 90astetta niin käännä juuri sen verran että siihen tulee 900 lukuarvo ja sitten hyväksy. Jos silmämääräsesti arvioit 90asteen käännön niin sitten voi tulla tuo 860, mutta itse aina kalibroin niin että siihen tulee se astemäärä joka on laitettu ratin säätöpaneeliin ja ihan hyvin toiminut tähän asti.

Jos sulla ei ole H-kaavion shfiteriä tai sekventiaali tikku vaihtajaa vaan käytät vain viiksivaihteita niin silloin kannattaa pysyä 540asteessa. Niissä vanhemmissa autoissa nyt kuitenkin on ollut 720 ja 900astetta (ja ihan 1080astetta) kun niillä aikoinaan on kisailtu ja ihan nykypäivänäkin Historic-ralleissa käyttävät alkuperäistä astemäärää. Riippuu siitä haluaako ajaa autenttisilla kääntöasteilla, mutta tällöin tarvit h-kaavio/sekventiaalitikku vaihtajan jotta ajaminen isolla asteella onnistuu.

Tuosta löytyy lista pelin autojen asteista ja vaihteistosta
Dirt Rally, all personal best (karik134)
 
Viimeksi muokattu:
Jos sulla ei ole H-kaavion shfiteriä tai sekventiaali tikku vaihtajaa vaan käytät vain viiksivaihteita niin silloin kannattaa pysyä 540asteessa.
Onkos kalibroinnilla muuten sitten niin väliä, jos asettaa profileriin tuon 540 astetta? Vai kannattaako vielä kalibroida tuolla samalla astemäärällä?
 
Onkos kalibroinnilla muuten sitten niin väliä, jos asettaa profileriin tuon 540 astetta? Vai kannattaako vielä kalibroida tuolla samalla astemäärällä?
Joo kannattaa kalibroida aina kun vaihtaa astemäärää, sehän ei ole kuin minuutin homma. Jos ei kalibroi niin se voi vaikuttaa rattianimaatioon niin että se ei ole yks-yhteen jos ajaa ohjaamonäkymästä. Rattianimaatio käsien kanssa toimii vain 540 asti, jos asteet on tuon yli niin kannattaa poistaa kädet siitä animaatiosta jos haluaa 1:1 animaation.
 
Viimeksi muokattu:
Onkohan tässä mahdollista ajaa rallycrossia ilman muita kisaajia ja niin monta kierrosta kuin haluaa (time trial/attack)? Eli ajatuksena koittaa vain rauhassa metsästää mahdollisimman hyvää kierrosaikaa.
 
Onkohan tässä mahdollista ajaa rallycrossia ilman muita kisaajia ja niin monta kierrosta kuin haluaa (time trial/attack)? Eli ajatuksena koittaa vain rauhassa metsästää mahdollisimman hyvää kierrosaikaa.

Kyllä pystyy. Justiinsa koitin B-ryhmän rx Peugetia. Kierrosmäärä oli rajoitettu mutta ei tarvinnut jokeria ajaa. Ja leaderboard on myös.
 
Minusta tuntui eilen, että jotain olisi tapahtunut tuolle ffb:n suspension asetuksekselle. FFB päivityksen jälkeen tuntui, että se tärinä oli todella överi kun suspension oli 150 ja tiputin sitä 70 ja tärinä oli ok. Nyt kun eilen käynnisti pelin tuntui ettei tärinä ollut enää lähelläkään edellistä vaikka sen suspension asetuksen muutti 150. Onko muilla samaa vai onka tämä vain omaa harhaani ?
 
Eilen alkoi ainakin uusi Season ja pari uutta autoakin taisi aktivoitua, Steam lataili myös jotain mutten katsonut sen tarkemmin... Olisivatko säätäneet samalla jotakin?
 
Jokohan kohta vois ruveta pyyteleen Steamiltä rahoja takaisin tai ainakin hyvitystä kun Steamin Dirt Rally 2.0 myyntisivulla mainittiin VR ainakin silloin kun mä tilasin.
Siitä tää mun kysymys tulikin kun katoin steamista että vr tuki olis tullu... Mutta jää ostamatta jos ei tukea tule.
 
Se VR tuki luvattiin alustavasti kesäkuulle jota vielä on 3vkoa jäljellä, mutta voi olla että tuo viivästyy jos(kun?) se ei ollut edes niiden suunnitelmissa aluperin.
 
Se VR tuki luvattiin alustavasti kesäkuulle jota vielä on 3vkoa jäljellä, mutta voi olla että tuo viivästyy jos(kun?) se ei ollut edes niiden suunnitelmissa aluperin.

Käsittääkseni testauksessa on ihan "toimiva" VR-versio, VR-tuen toteuttaa ulkopuolinen taho joten lukuisat bugikorjaukset yms. ei ole hidastanut VR-kehitystä.
 
Jaahas, tuli hommattua tämäkin. Vähän massin grindaamista taitaa olla uratila taas. On se toki hyvä että on saavutettavaa ja kerättävää, dailyt olis vaan kiva ajella laina-autolla.. ja en nyt tiedä miten tuo auton ylläpidosta maksaminen lisää elämykseen muuta kuin v*tutusta. FFB tuntuu melkoisen huonolle kun vertaa ekaan.. pitää säädellä rauhassa kun on aikaa. Ei tämä nyt ihan susi ole, mutta ei kyllä ihan timanttikaan..
 
Kävin testaamassa uutta päivitystä, liigat on tullut mutta vielä ei päässyt käsiksi koska racenet alhaalla.
Sade näyttää huomattavasti realistisemmalta, ei oo enää semmoista valkoista suihkua, myös yöt on huomattavasti valoisampia, näkee ihan hyvin ajaa.

Nyt vois alkaa sanoa että tämä peli on aika lailla valmis, ainakin viimeistään sitten kun Wales on tullut.
 
No nyt tuntuu FFB jo pirun hyvältä, taisin hommata pelin otolliseen aikaan.
Tuliko mielestäsi tämän päiväisessä päivityksessä tuohon muutosta?
Itse en sen suhteen eroa huomannut.

Sade sen sijaan näyttää nyt paljon entistä paremmalta, etenkin yöllä kovalla vesisateella ajaessa.

Viikon päästä sitten Latvian RX rata
Grandstand_plan-2019.jpg
 
Tuliko mielestäsi tämän päiväisessä päivityksessä tuohon muutosta?

Saattaa olla että eri rallit ja autot käytössä kuin ekana päivänä testaillessa, niin sattui vain kombo joka sopii omaan näppiin hyvin (Tais ekana päivänä olla asvalttia enempi kuin soraa). Aika pieni otanta vielä itsellä kun ei ole kerinnyt mahdottomasti ajelemaan. Oli tuossa ekassakin osa autoista sellaisia etten pitänyt yhtään. Lähinnä noi vanhemmat rassit omaan makuun, oli luokka sitten mikä hyvänsä.
 
Kävin testaamassa uutta päivitystä, liigat on tullut mutta vielä ei päässyt käsiksi koska racenet alhaalla.
Sade näyttää huomattavasti realistisemmalta, ei oo enää semmoista valkoista suihkua, myös yöt on huomattavasti valoisampia, näkee ihan hyvin ajaa.

Nyt vois alkaa sanoa että tämä peli on aika lailla valmis, ainakin viimeistään sitten kun Wales on tullut.

Suomi puuttuu vielä.
 
mikähän asetus on väärin tms kun puut näyttää tollaselta rasteri grafiikalta ?

dr2.PNG
 
mikähän asetus on väärin tms kun puut näyttää tollaselta rasteri grafiikalta ?

dr2.PNG
Tohon auttaa reunanpehmitys 4xMSAA tai TAA (jälkimmäinen sumentaa myös kaiken muun). Advanced blending auttaa myös hieman. Mitä korkeammalla asetuksella Trees (puut) valikosta, niin sen kauempana muuttuvat tommosiksi.

NVIDIAn tai Radeonin control panelista saa transparency antialiasingin 4x supersampling kytkettyä lisäksi, mikä auttaa vielä enemmän, mutta syö ruudun päivitystä järkyttävästi...
 
Rallicrossin ajotuntuma omaan näppiin huomattavasti parempi, kun DR, D4 tai PCars2:ssa. Olen ajellut vaihteluksi rallicrossia, kun niin tutuksi tulleet jo rallit. Nättiä on, vaikka rallista nautinkin enemmän.

Ffb-asetukset itellä kaikki defaultilla paitsi suspension 50% (vähentää tärinää, mutta ei poistakaan sitä). Logitechin profilerista force 100, muut 0. Asteet 900 soft lockilla. Rattina g27.
 
Pakko kyllä myöntää, että itse pidän Thrustmaster T300 RS:lla DR2.0 forceista. En osaa verrata DR1 forceihin, kun sitä ei ole tullut pelattua pitkään aikaan. Mutta ainakaan tämän ratin kanssa en näkisi force-efektien tilaa mitenään merkittävänä ongelmana. Pikemminkin päin vastoin. En toki väitä etteikö niitä ole mahdollista saada paremmiksi, mutta en valita vaikka eivät siinä onnistuisi. En sitten tiedä korostuuko ongelmat jotenkin poikkeuksellisen paljon paremmilla rateilla. Jos näin on, niin toivottavasti saavat ongelmat korjattua. Haaveissa on DD ratti itselläkin joskus, niin olisihan se hyvä jos ne toimisi kunnolla.
 
jos kotomaista peli seuraa haluaa niin halukkaat lisää steamissä Nasty , ajetaan rallia ja rallicrossia joko b ryhmäläisillä tai rx super careilla . steamin kuvassa pubg akka paistinpannu kera =)
 
Millä pysyä nopeimpien perässä?
Harjoittelua joo, mutta ajotavassa lienee vikaa kun lyhyellä pätkällä jää 15 sekuntia kärjestä.
Olisko kaasun ja jarrun yhteensovittaminen, ainakin sorapätkillä?
Itsellä enemmän se tyyli että nostetaan reilusti kaasua ja ehkä painetaan jarrua, nopeampi olisi ehkä pitää kaasua enemmän ja jarrua tarpeen mukaan, yhtä aikaa molempia pedaaleja siis?
En vaan tiedä saako tuota ajotyyliä resetoitua korvien välistä ja opeteltua uuden :)
 
Millä pysyä nopeimpien perässä?
Harjoittelua joo, mutta ajotavassa lienee vikaa kun lyhyellä pätkällä jää 15 sekuntia kärjestä.
Olisko kaasun ja jarrun yhteensovittaminen, ainakin sorapätkillä?
Itsellä enemmän se tyyli että nostetaan reilusti kaasua ja ehkä painetaan jarrua, nopeampi olisi ehkä pitää kaasua enemmän ja jarrua tarpeen mukaan, yhtä aikaa molempia pedaaleja siis?
En vaan tiedä saako tuota ajotyyliä resetoitua korvien välistä ja opeteltua uuden :)

Video olis kova niin sais varmasti paljon paremmin jaettua täsmävinkkiä mitä lähteä korjaamaan. :)
 
Todenäköisesti pitäisi mennä paljon suorempaa linjaa ja jarrulle saa mennä kovaa. Kaasua ei tarvii päästää välttämättä kokonaan edes pois joka jarrutuksessa.

Ja kärkiajat ajetaan sitten aina sekventaalilla (joko läpät tai jos suosii isoa kääntösädettä niin kepillä)
 
Kuiva/päivä Australian Chandlers Creek 2000cc luokassa paras oma suoritus.
Videota ei nyt tähän hätään ole antaa, mutta voin jossain vaiheessa laittaa.
Kun ottaa MJV1973 haamuautoksi ja sitä seuraa, niin näkee vähän ajolinjoa.
Tuolla pätkällä N1njaporolla kyllä kova aika...koitin pysyä perässä, mutta ei mitään jakoa.
Jo muutaman ekan mutkan jälkeen näkyy kuinka menee menojaan :jd:

On tätä tullut kyllä pelattua tosi paljon ja muutenkin ajopelejä aina sieltä 80-luvulta lähtien, tosin ne oli vähän eri tyyppisiä silloin mutta kuitenkin :)
Ehkä tää vaan on taso johon kykenee, silti askarruttaa mikä se ero on siinä ajotyylissä :geek:

G29 rattina ja läpillä vaihtelen, kepin käyttö on nyt jäänyt vähemmälle mut sekin tuosta löytyy. Miten muuten vaihtaa 7. vaihteelle Logitechin shifterillä? A-ryhmän Cossu.
 
Kuiva/päivä Australian Chandlers Creek 2000cc luokassa paras oma suoritus.
Videota ei nyt tähän hätään ole antaa, mutta voin jossain vaiheessa laittaa.
Kun ottaa MJV1973 haamuautoksi ja sitä seuraa, niin näkee vähän ajolinjoa.
Tuolla pätkällä N1njaporolla kyllä kova aika...koitin pysyä perässä, mutta ei mitään jakoa.
Jo muutaman ekan mutkan jälkeen näkyy kuinka menee menojaan :jd:

On tätä tullut kyllä pelattua tosi paljon ja muutenkin ajopelejä aina sieltä 80-luvulta lähtien, tosin ne oli vähän eri tyyppisiä silloin mutta kuitenkin :)
Ehkä tää vaan on taso johon kykenee, silti askarruttaa mikä se ero on siinä ajotyylissä :geek:

G29 rattina ja läpillä vaihtelen, kepin käyttö on nyt jäänyt vähemmälle mut sekin tuosta löytyy. Miten muuten vaihtaa 7. vaihteelle Logitechin shifterillä? A-ryhmän Cossu.
Et saa 7. vaihdetta käyttöön tuolla shifterillä, vaihdeviiksillä saat kyllä (ehkä 7.vaihteen voi laittaa ratin nappiin mutta joudut painamaan sitä koko ajan). Jos käytät sitä H-shifteriä tuon auton kanssa niin skippaa 7. vaihde, laitat 6.vaihdetta vain pidemmäksi ja 7.vaihteen pituus heti siihen 6. perään ettei se vaikuta siihen kokonaisvälitykseen.
 
Video olis kova niin sais varmasti paljon paremmin jaettua täsmävinkkiä mitä lähteä korjaamaan. :)
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Jäin tuossa 10s omasta pohjasta ja Skoda tehdasoletuksilla.
En tuolla nopeudella pysty kyllä ajamaan kuin tätä itselle eniten tuttua pätkää.
Mutta en sit tiedä, mitä voisi lähteä korjailemaan ajotyylissä?
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Jäin tuossa 10s omasta pohjasta ja Skoda tehdasoletuksilla.
En tuolla nopeudella pysty kyllä ajamaan kuin tätä itselle eniten tuttua pätkää.
Mutta en sit tiedä, mitä voisi lähteä korjailemaan ajotyylissä?



Ihan hyvinhän tuo menee, liian varovasti vaan monessa kohdassa.

Laitappa videoo esim. Ruotsista niin näkee vähän vasurin käyttöä.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Jäin tuossa 10s omasta pohjasta ja Skoda tehdasoletuksilla.
En tuolla nopeudella pysty kyllä ajamaan kuin tätä itselle eniten tuttua pätkää.
Mutta en sit tiedä, mitä voisi lähteä korjailemaan ajotyylissä?


Ihan lennokasta menoa näkyy olevan. :) Siellä täällä on vähän empimistä, hiukan vielä rohkeammin vaan. Jokusen kerran tiputit turhaan liian pienelle vaihteelle, ja muutenkin aika paljon arpomista vaihteilla. Itse alkaisin panostaa tuohon mihin aikaan vaihtaa, millä vaihteella menee mutkaan ja pyrkisin minimoimaan turhat vaihtamisetkin. Sitten on vielä sekin, että kaikilla tulee jossain kohtaa se limitti vastaan. Siitä saa vielä hiukan kiristettyä mutta se vaatii aikaa ja duunia.. ja kyllä se ihan vihoviimeinenkin limitti lopulta löytyy. :D
 
Menee AI muuten elite tasolla kovaa tuossa uramoodissa. Hauska ajaa, kun saa oikeasti jo osua pätkät että pystyy voittamaan.
 
Kiitos vinkeistä :)
Melkoista arpomista tosiaan noiden vaihteiden kanssa välillä ja tässä kun ei auto hajoa vaikka vaihdat töydellä vauhdilla kutoselta ykköselle, ni joskus ääritilanteissa tulee tuota käytettyä myös moottorijarrutuksiin.
Joo en usko että näin vanha ukko tästä enää pahemmin kehittyy, mutta hauskaa on silti ;)

Elite oli tosiaan mukavan haastava, Masters sen sijaan ainakin itselle liiankin haastava.
Parhaimmillaan pääsee noin 10. sijalle, mutta yleisesti siellä häntäpäässä.
En tosin olekaan mikään huippukuski ja tietty hyvä että siellä on se viimeinen taso niille kaikkein parhaille.
 
Kiitos vinkeistä :)
Melkoista arpomista tosiaan noiden vaihteiden kanssa välillä ja tässä kun ei auto hajoa vaikka vaihdat töydellä vauhdilla kutoselta ykköselle, ni joskus ääritilanteissa tulee tuota käytettyä myös moottorijarrutuksiin.
Joo en usko että näin vanha ukko tästä enää pahemmin kehittyy, mutta hauskaa on silti ;)

Elite oli tosiaan mukavan haastava, Masters sen sijaan ainakin itselle liiankin haastava.
Parhaimmillaan pääsee noin 10. sijalle, mutta yleisesti siellä häntäpäässä.
En tosin olekaan mikään huippukuski ja tietty hyvä että siellä on se viimeinen taso niille kaikkein parhaille.
Jos toi 73 tarkottaa ikää niin nostan hattua mutta jos se on syntymävuosi niin et voi vielä vanhaks ukoks ittees sanoo! Keski-ikää parhaimmillaan!
Terveisin Natsky, 64v.
 
Menee AI muuten elite tasolla kovaa tuossa uramoodissa. Hauska ajaa, kun saa oikeasti jo osua pätkät että pystyy voittamaan.

Saa nähdä milloin pääsee sinne asti kun Dailyt ja muut eventit ehtii hädin tuskin ajella mun vähäisillä peliajoilla. :D Toinen (clubman?) kausi menossa vasta ja on kyllä kovin helppoa ollut tähän asti, huomattavasti helpompaa kuin ekassa oli.
 
Jos toi 73 tarkottaa ikää niin nostan hattua mutta jos se on syntymävuosi niin et voi vielä vanhaks ukoks ittees sanoo! Keski-ikää parhaimmillaan!
Terveisin Natsky, 64v.
:D
Respect :tup:

Juu syntymävuosi se on :oops:

En tiedä, välillä tuntuu että olis jo ehtoopuolella. Sen jälkeen kun joutu alkaa tyroksiinia ottamaan, ni ei ole ollut paluuta entiseen. Se perhosen muotoinen elin kaulalla on elimistön kaasupoljin ja mulla tuntuu olevan kaasari enemmän tai vähemmän tukossa lääkityksestä huolimatta :dead:

Tuntuu tämän pelin parissa viihtyvän varttuneempikin väki :)
 
Aloitin tuon eliten tänään ja ajoin aamulla new englandin. Siinä joutui tosissaan ajamaan vaikka tuntui että tulee ihan asiallisesti ja voitto tuli kohtuu niukasti.

Nyt ajoin seuraavan rallin eli Saksan ja 7 pätkän jälkeen yli minuutin johdossa :D

Tuo hardcore damage on muuten melko kaukana hardcoresta. Hajoaahan se auto enemmän, mutta toivoisin oikeasti sitä että terminal damage tulisi oikeasti kun ajat puuhun tai kolautat perseen kallionseinään kunnolla. Nythän näin ei käy.
 
Tuo AI:n taso tuntuu tosiaan heittelevän aika paljon maasta ja autoluokasta riippuen.
Yksi alusta asti valiteltu asia CM:n foorumilla ja edellisen päivityksen piti rallin osalta sitä korjata, mutta en sit tiedä onko korjannut.

Millähän ne on mahtanut nuo tasot määritellä? Ainakin Codemastersilla pitäisi olla riittävästi dataa tehdä sopivia AI:n tasoja, siis pelaajien aikoja joka varmaan heillä luettavissa.
Ehkä se sitten ei vaan ole niin helppoa kuin maallikko voisi kuvitella.

Rallycrossissa Mettet on mun mielestä sellanen jossa AI paljon muita ratoja parempi.
Siinä oon jämähtänyt Elite tasolle, vaikka voittaisi suurimman osan karsinnoista niin aina on siellä hännillä niin että vain omassa ryhmässä muut mukana olleet on alempana. Harvoin pääsee edes finaaleihin.
B-ryhmällä on kiva ajella RX:ää :)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
296 174
Viestejä
5 065 293
Jäsenet
81 036
Uusin jäsen
kaisavou

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom