Kysymyksiä:
- H shifterilla vaihteet vaihtuu ilman kytkintä, vaikka mulla on se over ride clutch asento OFFilla.
- Pyyhkiät ei mene pois päältä, ja pyyhkin-näppäintä painamalla saa tosi nopean, tai nopean pyyhkäisyn mutta pois niitä ei saa.
- Seat position mulla on määritelty näppäimistön NUM PADeilla ja se ei reagoi mihinkään.
Game preferences kohdassa on vaihdelaatikon asetuksia, sieltä löytyy joko kytkimellä tai ilman ja sitten automaattitoiminto myös sekä kytkimellä että ilman, kuten DR1:ssäkin.
Kokeile josko sitä muuttamalla saat toimimaan odotetusti.
Pyyhkijöiden nappia kun pitää 2-3 sekuntia pohjassa, menee pyyhkijät pois päältä.
Harmi ettei tätä pysty tekemään ennen kuin lähtövalot vaihtuu vihreälle.
Valikossa oleva automaattinen pyyhinasetus ei toimi, eikä pelintekijöitä kiinnosta sitä korjata.
(Ehkä kun koodaaja on unohtanut tehdä tuulilasin likaantuvaksi kun pyyhkijät ei ole päällä, tuulilasissa näkyy pyyhintäjälki vaikka ne kytkee pois päältä

)
Penkin asentoa voi muuttaa ainoastaan siiä penkkikuvakulmassa eli ei siinä toisessa joka on oletuksena lähempänä kojelautaa.
Ainakin itsellä toimii säätö kuten pitääkin (PS4).
--------------------
Renkaiden kulumiseen piti tulla muutosta tässä päivitys pari sitten ja CM:n foorumeilla jotkut hehkuttavat että ne on realistisesti mallinnettu, siis kuluminen. Mene ja tiedä, mutta kyllähän ne pitäisi kulua.
Clubeissa ollaan tehty pitkiäkin pätkiä ennen kun pääsee huoltoon ja kyllähän ne kumit alkaa luistaa siellä viimeisillä erikoiskokeilla.
Otat vaikka Espanjan ja kokeilet 6 kuivaa EK:ta joko mediumeilla tai softeilla, ero pitäisi olla havaittavissa.
En tiedä arcademaisuudesta...Burns rallia tuli toki aikoinaan pelattua, sen verran aikaa että en muista enää.
Pelattavuus tässä on kyllä mun mielestä hyvin kohdillaan.