Ajelin testiksi Puolaa R2 Fordilla customissa ja tällaisia eroja tuli 100% tekoälyyn joka on sama kuin Masters AI ura puolella
(asetuksia: hc damage, 720asteella, sekventiaali tikkuvaihde, ohjaamonäkymä, en nostanut pelin brightnes/gamma asetusta yö+rankkasade ek:lla, en käyttänyt niitä massiivisia oikaisupaikkoja).
Auton säädöt
Ford Fiesta R2 (Jan 12th 2020), Poland
- Alignment: Front: toe 0.00, camber -1.20 / Rear: toe 0.00, camber -1.35
- Brakes: 2,430.00Nm, bias 66%
- Differential: Front: driving 50%, braking 15%, 10.00Nm
- Gears: 0.384 / 0.534 / 0.700 / 0.884 / 1.076 / FD 0.192 (top speed 190km/h or 118mph)
- Damping: Front: 1.00, 1.00, 0.48mps, 1.00 / Rear: 1.00, 1.00, 0.48mps, 1.00
- Springs: Front: rh 60.00mm, spr 61.41, arb 12.50 / Rear: rh 60.00mm, spr 45.63, arb 11.25
- notes: feels quite soft and might roll too easily (try with damping all +2, F+R springs 1click firmer)
tuntuu aika pehmeälle ja voi kaatua liian herkästi (kannattaa kokeilla dampingissa kaikki 2.00 mutta jätä bump zonet 0.48 tai laske nämäkin 0.36, etu ja taka spring 1pykälä jäykemmäksi)
ek aikoja:
- Zienki 13,42km day, dry, soft renkaat, 1vararengas, low degradation
oma aika: 6:14,3 (tätä ennen yksi veto time trialissa läpi tämän ek:n)
paras AI: 6:18
- Zarobka 16,46km day, dry, soft renkaat, 1vararengas, high degradation
oma aika: 7:54,8 (yksi restartti tälle ek:lle 25% ajon jälkeen kun lähti käsistä)
paras AI: 7:49 (leaderboadilla oikeuttaa 30. sijaan kun itse olin 42:s)
- Jezioro Rotcze 13,42km night, wet+heavy rain, soft renkaat, 1vararengas, medium degradation
oma aika: 6:47,6
paras AI: 6:30 (leaderboardilla oikeuttaa 10. sijaan kun itse olin 55:s (märän kelin yö+päivä sateella tai ilman ajat menee samalle leaderboadille joten siksi jäin itse noin paljon, päivä+märkä kelillä pystyn ajamaan nopeammin kun näkyvyys on hyvä)
Eli AI ajat voivat olla joillain ek:lla liian nopeat kuivalla kelilläkin(katso Zarobka ek), mutta erityisesti yö ja/tai märkä(+mahd sade) olosuhteet ei paljon vaikuta hidastavasti niiden aikoihin(katso Jezioro Rotcze ek).