Hitto kun jää Ruotsissakin niin paljon noista kärkikuskeista kun yritin tehdä autoon setuppia tuota Solberg Cupia varten. Miten tätä ek-aikaa voisi parantaa? Vararengas on mukana tuossa joten se selittää n. 1,5s, mutta ero olisi siltikin 8,0 sekuntia 5,25km ek:lla (n. +1,5s/km). Jos yritän ajaa yhtään kovempaa niin sitten vain tulee jo niin rajuja penkkaosumia että ne alkaa vain hidastamaan vauhtia tai aiheuttaa spinnejä, kaatoja tmv.
auton säädöt (videon tiedoissa vanhat arvot, tässä nyt päivitetyt luvut joilla ajoin tämän ek:n time trialissa aikaan 2:58,9 ja nopein aika siellä on 2:53,3)
car setup: (Peugeot 208 T16 R5, Sweden)
- Alignment: Front: toe -0.40(out), camber -0,96 / Rear: toe 0.00, camber -0.75
- Brakes: 2,850.00Nm, bias 66%
- Differential: Front: driv 36%, brak 20%, 30.00 / Rear: driv 55%, brak 40%, 60,00
- Gears: 0.351 (70kph) / 0.507 / 0.670 / 0.835 / 1.005 / FD 0.219 (top speed 200km/h or 124mph)
- Damping: Front: 3.00, 3.00, 0.24mps, 3.00 / Rear: 3.00, 3.00, 0.24mps, 3.00
- Springs: Front: rh 16.00mm, spr 73.78, arb 11.00 / Rear: rh 16.00mm, spr 59.13, arb 9.00