Elämä on aika monella suorittamista, aihe vain muuttuu välissä. Oma päämäärä on vaikea löytää, itse suoritin yhden koulutuksen ja juuri se on raskasta, kun opiskelee ilman mielenkiintoa. Töitä oli noin neljä vuotta erilaisissa pätkissä, sen jälkeen työttömänä miettinyt asioita ja se päämäärä puuttuu vieläkin.
Joskus se harrastus saa fiiliksen kattoon, itse aloitin kartingin yli 30 vuotiaana. Ne on parhaita hetkiä, kun ei ole aikaa ajatella radalla ajaessa, vauhtikin tuntuu erilaiselta sillä tuuman maavaralla. Auto painaa varmaan kuskia vähemmän, joten yli satasen vauhdissa äijä painuu mutkassa penkin reunaan aika reilusti. Rankkaa puuhaa, kun kroppaa saa liikutella joka mutkassa ja käy käsiin aika reilusti. Joka kierroksella tuntuu, että on ihan rajamailla, että nouseeko se auto osittain ilmaan yhden nyppylän kohdalla. Sitä miettii formulakuskien kuntoa ja miten helvetissä ne ajoi joskus ilman ohjaustehostinta ja paikotellen vielä yhdellä kädellä.
Onhan se elämän sisältö aika ohutta, kun suurimman osan vuodesta sitä aikaa on ihan liikaa.
Joskus se harrastus saa fiiliksen kattoon, itse aloitin kartingin yli 30 vuotiaana. Ne on parhaita hetkiä, kun ei ole aikaa ajatella radalla ajaessa, vauhtikin tuntuu erilaiselta sillä tuuman maavaralla. Auto painaa varmaan kuskia vähemmän, joten yli satasen vauhdissa äijä painuu mutkassa penkin reunaan aika reilusti. Rankkaa puuhaa, kun kroppaa saa liikutella joka mutkassa ja käy käsiin aika reilusti. Joka kierroksella tuntuu, että on ihan rajamailla, että nouseeko se auto osittain ilmaan yhden nyppylän kohdalla. Sitä miettii formulakuskien kuntoa ja miten helvetissä ne ajoi joskus ilman ohjaustehostinta ja paikotellen vielä yhdellä kädellä.
Onhan se elämän sisältö aika ohutta, kun suurimman osan vuodesta sitä aikaa on ihan liikaa.