Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Tilanne muuttuu silloin, jos tietoja käytetään esim ns. Pahoissa tarkoituksissa, jokainen varmaan osaa päätellä mitä kaikkea tämä pitää sisällään. Silloin on mahdollista, että tietojen luovuttaja syyllistyy avunantoon.

Tämähän on ongelma ja siksi ei saisi esim. tänne laittaa henkilötietoja toiselta jakoon. Koska vaikka 79 500 käyttäjää ei tekisi mitään riittää jos joku noista 15 tekee ja laittaa vaikka yleisiin vessoihin nimeä numeron kera tai mikä vielä typerämpää luo jotain "hakataan kriminaalit" sivustoa mihin laittaa tietoja ja sitten kun jää kiinni niin "se oli tämä nimimerkki joka jakoi nämä tiedot" vaikka kuinka YV:llä ne olisi kertonut ja täysin eri tarkoitukseen...

Negatiivinen kauppakokemus @vagmies kanssa. Myynnissä oli iphone 13, josta heti ilmoitin maksavani pyyntihinnan noudolla. Samantien jo alkoi hidastelu ja huono kommunikointi. Oli lähtenyt mökille kahdeksi viikoksi, ja ilmoitteli asiasta kun ilmoitteli. No jatkoin kaupantekoa, seuraavaksi oli puhelin mennyt rikki, eli tarvitsi vielä tätä vanhaa puhelintaan. Ok, näin voi käydä. Meni pari viikkoa, ja ei kuulunut mitään, Joutui nyhtämään ja kyselemään mikä tilanne. Lopulta kai puhelin oli saatu korjattua, ja jatkoin tiedustelua. Työkiireitä, ja muistamattomuutta vastailut. Ja heikkoa kommunikointia, vastattiin jos vastattiin, Vastaukset viikon viiveellä tai sai muistuttaa uudelleen. Nyt on kaksi kuukautta kulunut ja asia ei ole edistynyt mihinkään. Oma veikkaus on että on myyty jo muualle, mutta ei sitä viitsitä edes ilmoittaa. Vaikea ymmärtää miksi ylipäätään laitetaan myyntiiin jos ei haluta myydä, ja kommunikoidaan kuitenkin jotenkin asian suhteen. En voi suositella kauppakumppaniksi, onneksi rahaa ei mennyt.

Negatiivinen kauppakokemus @vagmies kanssa. Myynnissä oli iphone 13, josta heti ilmoitin maksavani pyyntihinnan noudolla. Samantien jo alkoi hidastelu ja huono kommunikointi. Oli lähtenyt mökille kahdeksi viikoksi, ja ilmoitteli asiasta kun ilmoitteli. No jatkoin kaupantekoa, seuraavaksi oli puhelin mennyt rikki, eli tarvitsi vielä tätä vanhaa puhelintaan. Ok, näin voi käydä. Meni pari viikkoa, ja ei kuulunut mitään, Joutui nyhtämään ja kyselemään mikä tilanne. Lopulta kai puhelin oli saatu korjattua, ja jatkoin tiedustelua. Työkiireitä, ja muistamattomuutta vastailut. Ja heikkoa kommunikointia, vastattiin jos vastattiin, Vastaukset viikon viiveellä tai sai muistuttaa uudelleen. Nyt on kaksi kuukautta kulunut ja asia ei ole edistynyt mihinkään. Oma veikkaus on että on myyty jo muualle, mutta ei sitä viitsitä edes ilmoittaa. Vaikea ymmärtää miksi ylipäätään laitetaan myyntiiin jos ei haluta myydä, ja kommunikoidaan kuitenkin jotenkin asian suhteen. En voi suositella kauppakumppaniksi, onneksi rahaa ei mennyt.
Yritti varmaan nyhtää ennakkomaksua rahantarpeeseen, kun olisikin ollut noutokauppa niin ei onnistunut! Hyvä näin!!

Kyseessä on terveydelliset ongelmat joista en sen enempää täällä ala kertomaan. Informointi olisi pitänyt olla paremmalla tasolla mutta ei terveydellisten ongelmien takia oikeen vaan pysty niin sille ei mitään voi.
Viellä se puhelin kotona pöydällä odottaa, paketit tänäkin aikana lähtenyt eteen päin mitä muita tuotteita ostettu, osittain muiden viemänä jos itse ei ole pystynyt.

Kyllä uusi puhelin meni rikki aika nopeasti mökillä ollessa joten en siinä vaiheessa pystynyt myymään. Sitten kun puhelin tuli takaisin huollosta sairastuin, ja kun pysty tekemään töitä niitä oli yli 12 tuntia päivässä jonka jälkeen ei enää riittänyt energiat tehdä yhtään mitään muuta.

Viimeksi muokattu:
Kyseessä on terveydelliset ongelmat joista en sen enempää täällä ala kertomaan. Informointi olisi pitänyt olla paremmalla tasolla mutta ei terveydellisten ongelmien takia oikeen vaan pysty niin sille ei mitään voi.
Viellä se puhelin kotona pöydällä odottaa, paketit tänäkin aikana lähtenyt eteen päin mitä muita tuotteita ostettu, osittain muiden viemänä jos itse ei ole pystynyt.

Kyllä uusi puhelin meni rikki aika nopeasti mökillä ollessa joten en siinä vaiheessa pystynyt myymään. Sitten kun puhelin tuli takaisin huollosta sairastuin, ja kun pysty tekemään töitä niitä oli yli 12 tuntia päivässä jonka jälkeen ei enää riittänyt energiat tehdä yhtään mitään muuta.
Kuitenkin oot jossakin vaiheessa mökille jaksanut lähteä ja töissäkin käydä? Noh, paranemisia.

Suosittelen välttämään kaupantekoa @COOPERS9891:n kanssa.
Kauppoja väännettiin pitkään, ja lopulta kun päästiin hinnasta yhteisymmärrykseen, hän peruikin kaupat. Jätin tästä neutraalin palautteen, johon hän vastasi negatiivisella kostopalautteella. Ilmeisesti hän hermostui, kun jossain vaiheessa keskustelua kysyin, miksi hän aloittaa jokaisella viestillä uuden keskustelun eikä vastaa olemassa olevaan ketjuun. Negatiivisen palautteensa perusteella hän tulkitsi tämän kuittailuksi, vaikka itse viestissä jo aiemmin mainitsin, että kysyin asiaa vain siksi, että kyseinen kommunikointitapa on hieman hämmentävä ja vaikea seurattava.

Kauppoja väännettiin pitkään, ja lopulta kun päästiin hinnasta yhteisymmärrykseen, hän peruikin kaupat. Jätin tästä neutraalin palautteen, johon hän vastasi negatiivisella kostopalautteella. Ilmeisesti hän hermostui, kun jossain vaiheessa keskustelua kysyin, miksi hän aloittaa jokaisella viestillä uuden keskustelun eikä vastaa olemassa olevaan ketjuun. Negatiivisen palautteensa perusteella hän tulkitsi tämän kuittailuksi, vaikka itse viestissä jo aiemmin mainitsin, että kysyin asiaa vain siksi, että kyseinen kommunikointitapa on hieman hämmentävä ja vaikea seurattava.

Meidän keskustelu taitaa mennä vain väärinkäsityksestä toiseen.
Koeta ymmärtää vammaista, sairasta vanhusta.
Yt.Erkki

Meidän keskustelu taitaa mennä vain väärinkäsityksestä toiseen.
Koeta ymmärtää vammaista, sairasta vanhusta.
Yt.Erkki
Peruit sovitut kaupat ja sait neutraalin palautteen vaikka negatiivinen olisi ollut täysin ansaittu kauppa-alueen sääntöjen rikkomisesta. Mitä teet? Annat negatiivisen kosto palautteen mikä on myös sääntöjä vastaan ja kirsikkana kakun päällä haet sympatiaa terveytesi ja ikäsi vuoksi vaikka kummallakaan ei tekemistä huonoon kaupankäyntiin.

Päästiin @vagmies kanssa onneksi kaupoissa nyt loppuun saakka. Pitkään meni, mutta iphone13 siisti ja tytär tyytyväinen. Eli tämä keissir nyt onnellisessa päätöksessä. Poistan negatiivisen palautteen, mutta en taida silti positiivistakaan laittaa.
Ehkä neutraali palaute voisi olla paikallaan? Puhelin sentään oli tällä kertaa oikeasti olemassa. :tup:

Ehdottomastihan juuri tälläiset keskustelutkin pitäisi säästää, eikä poistaa.
Näistähän näkee oikein hyvin että minkälaisen ihmisen kanssa meinaa kauppaa tehdä, ja todennäköisesti jättää tekemättä.
Sen verran päätöntä tarinaa puolin ja toisin, että ihan hyvä siivota pois. Jos kumpikaan ei osaa keskustella selkeillä viesteillä ja avata asiaa tarkemmin niin turhaan sotkevat tätä ketjua. Kuitenkin ollaan foorumilla eikä missään chattipalstalla.

Sen verran päätöntä tarinaa puolin ja toisin, että ihan hyvä siivota pois. Jos kumpikaan ei osaa keskustella selkeillä viesteillä ja avata asiaa tarkemmin niin turhaan sotkevat tätä ketjua. Kuitenkin ollaan foorumilla eikä missään chattipalstalla.

Juuri se pointti, on lihavoituna.

Ehdottomastihan juuri tälläiset keskustelutkin pitäisi säästää, eikä poistaa.
Näistähän näkee oikein hyvin että minkälaisen ihmisen kanssa meinaa kauppaa tehdä, ja todennäköisesti jättää tekemättä.
Toisaalta täysin totta, mutta riskinä on, että se keskustelu vaan jatkuisi täällä ja eskaloituisi. Sitten kun muut osallistuvat keskusteluun ihmetellen mikä on homman nimi, niin tämän ketjun alkuperäinen tarkoitus unohtuu.

Tarvitaan siis uusi ketju, jossa on jonkinnäköinen ”sikalista”-keskustelu :rofl2:

Pääsispä sikalistalle..

..mutta käyttäjistä keskustelu on kielletty :(
(täälläkin pitäisi niistä kauppakokemuksista keskustella, ei käyttäjistä)

--

edit: siis negatiivisista kauppakokemuksista saa ja pitää käyttäjän tunnuksella keskustella, mutta GDPR kieltää käyttäjän tietojen keräämisen ja aika nopeasti se menisi siihen, että niistä käyttäjistä kaivettaisiin kaikki lisätieto. Nytkin mennään rajoilla, jos Tori-ilmoa linkitetään ja siinä on yhteystietoja.

Viimeksi muokattu:
Lahjoitin komponentteja, ottaja sanoi että kasaa pojalle koneen niistä.
Viikon päästä löytyi torista kaikki, kysäisin perään että oliko toimivia ja saiko koneen kasaan (selitteli jotain, ei myöntänyt heti). Poisti vähin äänin torista ilmoituksen, vaihtoi kuvaa ja nimeä.

Eikai tuo sääntöjä riko, ja en tietenkään omista oikeutta jo lahjoitettuihin komponentteihin mutta valehtelu on ikävää ja harmillisesti foorumilta löytyy tällaisiakin trokaajia. Jatkossa pistän suoraan SER keräykseen tai myyn itse.

Viimeksi muokattu:
Viikon päästä löytyi torista kaikki, kysäisin perään että oliko toimivia ja saiko koneen kasaan (selitteli jotain, ei myöntänyt heti). Poisti vähin äänin torista ilmoituksen, vaihtoi kuvaa ja nimeä.

Eikai tuo sääntöjä riko, ja en tietenkään omista oikeutta jo lahjoitettuihin komponentteihin mutta valehtelu on ikävää ja harmillisesti foorumilta löytyy tällaisiakin trokaajia. Jatkossa pistän suoraan SER keräykseen tai myyn itse.
Samanlainen keissi on ollut täällä aiemminkin. Laita ihmeessä nimimerkki tänne, niin saadaan keskustelua. Toisaalta onhan se parempi, että menee kiertoon kuin roskiin.

Edit:
Tuossa sinun lahjoitusilmoituksessa kirjoitit, että ne otti joku paikallinen. Onko hän edes foorumin käyttäjä?

Viimeksi muokattu:
Samanlainen keissi on ollut täällä aiemminkin. Laita ihmeessä nimimerkki tänne, niin saadaan keskustelua.

Edit:
Tuossa sinun lahjoitusilmoituksessa kirjoitit, että ne otti joku paikallinen. Onko hän edes foorumin käyttäjä?

Lienee sääntöjen vastaista kohdistaa keskustelua yksittäiseen foorumilaiseen:
Pääsispä sikalistalle..

..mutta käyttäjistä keskustelu on kielletty :(
(täälläkin pitäisi niistä kauppakokemuksista keskustella, ei käyttäjistä)

eikä mulla ole vahvoja todisteita kun tori ilmoitukset on poistettu enkä ottanut screenshotteja. Toki mun kauppiaspalautteita pitäisi päästä lukemaan ihan avoimesti..

Rikkoo tätä kohtaa: "Kauppa-alue ei ole tarkoitettu tuotteiden uudelleenmyymiseen, trokaamiseen tai järjestelmälliseen voitontekemiseen. Bannaamme kaikki selvästi kauppa-aluetta väärinkäyttävät jäsenet." Koskee myös sitä, että ostaa täältä halvalla (tai jopa ilmaiseksi) vain trokatakseen ne eteenpäin jossain toisella kauppa-alustalla.

Tules @Jskjape kertomaan, miten meni omasta mielestä?

Rikkoo tätä kohtaa: "Kauppa-alue ei ole tarkoitettu tuotteiden uudelleenmyymiseen, trokaamiseen tai järjestelmälliseen voitontekemiseen. Bannaamme kaikki selvästi kauppa-aluetta väärinkäyttävät jäsenet." Koskee myös sitä, että ostaa täältä halvalla (tai jopa ilmaiseksi) vain trokatakseen ne eteenpäin jossain toisella kauppa-alustalla.
@Jskjape voi itse kertoa kokemuksen toisen puolen. Kiistää kaiken toki yksityisviesteissä. Tori ilmoituksessa oli tismalleen samoja osia (toki kaksi erillistä ilmoitusta, toinen jo aiemmin tällä viikolla). Mutta esimerkiksi aiemmassa ilmoituksessa näkyi vielä paperipussi jossa annoin tuotteet hänelle, joten olen 100% varma että samat tavarat. Eikä mulla ole vahvoja todisteita kun poisti ilmoituksen torista, vaihtoi nimeä ja kuvaa. Olisi pitäny tietty ottaa screenshotit..

Profiili: Kirjaudu sisään - Tori
ilmoitus joka poistettiin: https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/31453419

Minun ilmoitus lahjoituksesta:

Koitan kaivella selaimen välimuistista jos jotain löytyisi.
Edit, alla kuvat mitä löysin välimuisista, päivitän sitä mukaan kun löydän:

1760004498218.png

kuva.jpg

Viimeksi muokattu:
Hei, nyt en tiedä mihin sekoitat tämän mutta osat ovat tosiaan edelleen veljellä, jolta asian soittamalla tämän myös varmistin. Näistä lahjoitetuista osista on tarkoitus kasata pojalle kevyt pelikone jos löytyy tarpeeksi toimivaa osaa.

Hei, nyt en tiedä mihin sekoitat tämän mutta osat ovat tosiaan edelleen veljellä, jolta asian soittamalla tämän myös varmistin. Näistä lahjoitetuista osista on tarkoitus kasata pojalle kevyt pelikone jos löytyy tarpeeksi toimivaa osaa.
Todisteet ovat kyllä nyt sinua vastaan. Vähän harmittaa, kun olisi itseä voinut nuo osat kiinnostaa, eritoten i7-3770, jolla olisi saanu tuplattua säikeet yhteen pikkupelikoneeseen. Emolevyjä olisi taas harrastusmielessä voinut kokeilla ja sitten lahjoitella eteenpäin noita, joille ei tarvetta.

@Jskjape voi itse kertoa kokemuksen toisen puolen. Kiistää kaiken toki yksityisviesteissä. Tori ilmoituksessa oli tismalleen samoja osia (toki kaksi erillistä ilmoitusta, toinen jo aiemmin tällä viikolla). Mutta esimerkiksi aiemmassa ilmoituksessa näkyi vielä paperipussi jossa annoin tuotteet hänelle, joten olen 100% varma että samat tavarat. Eikä mulla ole vahvoja todisteita kun poisti ilmoituksen torista, vaihtoi nimeä ja kuvaa. Olisi pitäny tietty ottaa screenshotit..
"Veljesi" on aikamoinen valepukki

Päinvastoin, tässä ketjussa se on oletus ja vaatimus. Eihän tästä muuten tulisi mitään, ja tägäämällä se toinen osapuoli he saavat tiedon että asiasta keskustellaan, ja ylläpito osaa kohdistaa toimenpiteitä.

Minä sanoin epäselvästi viestissäni, se on juuri näin. Rötöstelevät tunnukset nopeasti tähän ketjuun. Ja kauppiaspalaute perään..

..mutta nimi, puhelinnumero, jopa osoite tai sähköposti ovat tietoja, joita ei saa laittaa tänne. Siihen se "sikalista" kuitenkin menisi - henkilöiden tietojen sherlokointiin - ja se on kielletty. Ei välttämättä edes GDPR, vaan henkilörekisterilaki.

Tässä kuva että kaikki on veljellä mitä lahjoituksena saatu.

IMG_20251009_160344.jpg
Tuohan todistaa vaan sen että ne ei menny vielä torissa kaupaksi.
Sivuhuomiona tuossa se että kummassakaan ei ollut CMOS paristoa paikallaan kun luovutin, ja tässä kuvassa toiseen lisätty kuten myös torista otetuista kuvista. Ja RAM kammat täsmää.

En usko hetkeäkään sitä etteikö nuo minun lahjoittamat tavarat olleet torissa myynnissä. Ja tuskin näin vanhaa kamaa liikkuu täysin identtisiä settejä viikon sisään samalla paikkakunnalla. Joku valehtelee ja se jääköön jokaisen arvioitavaksi. Itsellähän ei ole mitään motiivia sepittää tällaista tarinaa, mitä tästä edes hyötyisin?

Tuohan todistaa vaan sen että ne ei menny vielä torissa kaupaksi.
Sivuhuomiona tuossa se että kummassakaan ei ollut CMOS paristoa paikallaan kun luovutin, ja tässä kuvassa toiseen lisätty kuten myös torista otetuista kuvista. Ja RAM kammat täsmää.

En usko hetkeäkään sitä etteikö nuo minun lahjoittamat tavarat olleet torissa myynnissä. Ja tuskin näin vanhaa kamaa liikkuu täysin identtisiä settejä viikon sisään samalla paikkakunnalla. Joku valehtelee ja se jääköön jokaisen arvioitavaksi. Itsellähän ei ole mitään motiivia sepittää tällaista tarinaa, mitä tästä edes hyötyisin?

Pakko nyt kyseenalaistaa, että mikä tässä on sun mielestä se olennainen ongelma? Lahjoitat jotain serriä, minkä toimivuudesta ei itselläsi ole mitään tietoa ilmoituksen mukaan. Et ole ehdollistanut lahjoitusten kohdetta mitenkään. Varsinkin näissä vanhemmissa komponenteissa koneen kasaamisen saattaa usein estää yksittäisen komponentin puuttuminen, koska saatavuus 0.

Olen itsekin lahjoittanut täällä useamman kerran tavaraa, eikä voisi vähempää kiinnostaa jos päätyvät toriin parilla eurolla myyntiin. Lahjoitusten pointtihan on se, että pääsee olemattomalla vaivalla turhasta tavarasta nopeasti eroon.

Pakko nyt kyseenalaistaa, että mikä tässä on sun mielestä se olennainen ongelma? Lahjoitat jotain serriä, minkä toimivuudesta ei itselläsi ole mitään tietoa ilmoituksen mukaan. Et ole ehdollistanut lahjoitusten kohdetta mitenkään. Varsinkin näissä vanhemmissa komponenteissa koneen kasaamisen saattaa usein estää yksittäisen komponentin puuttuminen, koska saatavuus 0.

Olen itsekin lahjoittanut täällä useamman kerran tavaraa, eikä voisi vähempää kiinnostaa jos päätyvät toriin parilla eurolla myyntiin. Lahjoitusten pointtihan on se, että pääsee olemattomalla vaivalla turhasta tavarasta nopeasti eroon.
Valehtelu.

Mun ekassa viestissä kirjaimellisesti vastasin tuohon. Eli valehtelu ja asian kiistäminen vielä siitä erikseen kysyttäessä. Kysyttäessä annoin lisätietoa kun ylläpitokin kiinnostui.

Toisaalta tässä on se että jos ilmoitusta katsoo tarkasti niin:
"
Saa noutaa ilmaiseksi jos ottaa kaikki. Itsellä ei näille käyttöä. Vaihdossa voi halutessaan tuoda vapaavalintaisen saunajuoman tai pari.

Etusijalla nouto tälle iltaa. Muuten ekalle joka ilmoittaa ottavansa.
"
Ilmeisesti noutaja täytti nämä kriteerit?

Asia erikseen jos tuossa olisi lukenut jotain "Valitsen sen henkilön jolla mielestäni suurin tarve" ja siihen olisi tullut runoilua syöpäsairaasta lapsesta jonka kuolinpedin toive on saada tietokone millä lähettää sähköpostia joulupukille mutta perhe on niin köyhä jne.. sitten näkisi että osat ovat myynnissä Torissa.

Ei sillä eihän noilla ole tarkoitus varmaan voittoa tehdä ja törkeimmillään täysin samat osat ovat myynnissä samantien voittoa tavoitellen kolmella + eri kauppapaikalla (täällä. huutonetissä ja torissa). Tosin yleisesti on katsottu että jos "tekee jotain työtä jatkojalostamiseksi" esim. asentaa käyttöjärjestelmän, lisää osia, kokoaa koneen jne. se on OK myydä eteenpäin.

Toisaalta tässä on se että jos ilmoitusta katsoo tarkasti niin:
"

"
Ilmeisesti noutaja täytti nämä kriteerit?

Asia erikseen jos tuossa olisi lukenut jotain "Valitsen sen henkilön jolla mielestäni suurin tarve" ja siihen olisi tullut runoilua syöpäsairaasta lapsesta jonka kuolinpedin toive on saada tietokone millä lähettää sähköpostia joulupukille mutta perhe on niin köyhä jne.. sitten näkisi että osat ovat myynnissä Torissa.

Ei sillä eihän noilla ole tarkoitus varmaan voittoa tehdä ja törkeimmillään täysin samat osat ovat myynnissä samantien voittoa tavoitellen kolmella + eri kauppapaikalla (täällä. huutonetissä ja torissa). Tosin yleisesti on katsottu että jos "tekee jotain työtä jatkojalostamiseksi" esim. asentaa käyttöjärjestelmän, lisää osia, kokoaa koneen jne. se on OK myydä eteenpäin.
Ottajia ilmestyi kaksi, ehdotin tälle paikalliselle tyypille että tarviiko kaikki vai jotain tiettyä. (Oisin voinut lähettää @BIOS lle osan kamoista kun oli myös kiinnostunut.) Tämä ottaja kuitenkin sanoi minulle YV:llä että voi ottaa kaikki ja tarkoitus kasata pojalle kone.

Tuli sitten myöhemmin torissa vastaan tutun näköisiä kamoja, (eikä ollu mainittu vioista mistä kerroin omassa ilmoituksessa) niin mielenkiinto heräsi. Ekan ilmoituksen annoin mennä ohi kun ajattelin että ehkä testannut ja toinen emo jäi ylimääräiseksi. Tänään tuli sitten toinenkin myyntiin (ilman tietoa vioista taas) niin ajattelin kysyä että saiko kuntoon jne.

Vastasi että kamat on veljellä ja samalla poistui tori ilmoitus ja profiilikuva ja nimi vaihtui. Tajusin että rehti kaveri ei valehtelisi turhaan.

Avauduin sitten tänne ketjuun kun sitä varten ilmeisesti luotu. Huono lahjoituskokemus. Ehkä aihe sai vähän liiaksi huomiota, mutta vastasin kysyttäessä niinkuin jo mainitsin.

markup_6826.png

Viimeksi muokattu:
Onko tietoa miksi on saanut banaania?
Näköjään en ollut ainoa jota huijattu.
Eiliseltä kaksi negatiivista palautetta

Viimeksi muokattu:
Onko tietoa miksi on saanut banaania?
Näköjään en ollut ainoa jota huijattu.
Eiliseltä kaksi negatiivista palautetta

Nyt näyttää profiilikin kadonneen.
Eiköhän se ole huijaus, niinkuin pelkäsitkin.

--

Se on karu totuus nykyään, että uusin huijausmuoto on "Ostetaan"-ilmoituksiin vastaaminen. Näin operoidaan YV:llä ja voidaan huijata pidempään ja useampia uhreja, kun ollaan siellä piilossa.
Silti, pitäisi hälytyskellojen soida, jos on käyttäjä, jolla on pelkästään viestejä kauppa-alueelle ja suhteellisen tuore tunnus.

Jiiaer oli tässäkin ketjussa kommentoimasta. Ei ole eka kerta, kun huijari yrittää kerryttää asiaviestejä tähän tai sääntöketjuun postaamalla. Muistan vuoden kahden sisältä ainakin kaksi vastaavaa tapausta tästä ketjusta. Taisi jopa olla silloin, että yksi oli täällä jopa ilmiantamassa jotain toista huijaria ja sitten itse paljastui huijariksi.

Viimeksi muokattu:
Jiiaer oli tässäkin ketjussa kommentoimasta. Ei ole eka kerta, kun huijari yrittää kerryttää asiaviestejä tähän tai sääntöketjuun postaamalla. Muistan vuoden kahden sisältä ainakin kaksi vastaavaa tapausta tästä ketjusta. Taisi jopa olla silloin, että yksi oli täällä jopa ilmiantamassa jotain toista huijaria ja sitten itse paljastui huijariksi.

Tuolta kautta pääsi vielä profiiliin, niin missä on @kuutee negatiivinen kauppiaspalaute?

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
297 648
Jäsenet
81 354
Uusin jäsen
RoWell

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom