Hei,
tämä on ensimmäinen viestini täällä, joten pahoittelut jos teen virheitä – en ole vielä täysin sujuva suomen kielessä.
TL;DR: Maksoin käyttäjälle
@Fiio RX 9070 XT Steel Legend -näytönohjaimesta perjantai-iltana Nordean tilisiirrolla.
Myyty - AsRock RX 9070 XT Steel Legend [JNS]
Toistuvien rikottujen lupausten jälkeen on nyt perjantai-ilta, eikä Posti- tai Matkahuolto-sovelluksissa näy lähetystä, eikä rahoja ole palautettu. Haluan rahani takaisin välittömästi (mikä ei pitäisi olla ongelma, koska meillä molemmilla on Nordea), enkä enää halua hänen näytönohjaintaan. En käy kauppaa epärehellisten myyjien kanssa. Jos hän kuitenkin lähettää kortin, en nouda sitä automaatista vaan annan sen palautua. Pyydän myös ylläpitoa estämään tämän käyttäjän kaupankäynnin, sillä tämä on jo toinen kerta kun hän esiintyy tässä ketjussa epärehellisten kauppojen vuoksi.
Maanantai-iltana hän sanoi näin:
“Ei viellä lähtenyt, tänään olisi tarkoutus viellä viedä kun käyn kaupassa.”
Mutta mitään ei tapahtunut, eikä hän ollut yhteydessä. Kun uhkasin olla yhteydessä ylläpitoon ja poliisiin, hän vastasi:
“Jos lähetään pilkkua viiltämään niin lain mukaan hyväksyttävä odotusaika on 2 viikkoa, jos olisin oikein vittumainen voisin odottaa paketin lähetystä kaksi viikkoa maksusta.”
Tämän jälkeen pyysin häneltä anteeksi viestejäni rauhoittaakseni tilannetta, vaikka viestini eivät edes olleet kovin tiukkoja. Keskiviikkoiltapäivänä hän teki uuden suunnitelman:
“Yritän muistaa ottaa paketin huomenna töihin lähtiessä niin lähtisi torstaina puolen päivän jälkeen. Ruokatauko 13:30–14 niin siinä varmaan kerkeisi viedä ellei tule muutoksia työpäivään.
Jos en saa viimeistään perjantaina eteen päin niin sitten pitää laittaa rahat takasin ja jatkaa kauppoja P.O.P menetelmällä niin ei tule tällästä.”
@Taneli- kehotti minua kirjoittamaan jo keskiviikkoiltana tänne, mutta annoin hänelle vielä mahdollisuuden ja päätin odottaa perjantai-iltaan klo 22.00 asti. Hän on kuitenkin toistuvasti vedonnut “migreeniin” viivästyksen syynä, vaikka oli erittäin aktiivinen ja nopea viestimään silloin kun sovimme maksusta viime viikolla.
Tämä käytös on täysin asiatonta. Itselläni on krooninen kihti ja vaikeuksia kävellä, mutta olen silti myynyt viimeisen viikon aikana noin 10 jäsenelle tuotteita ja toimittanut ne ajallaan. Sillä välin hän ei ole kyennyt toimittamaan yhtä näytönohjainta.
Linkki koko keskusteluumme, josta on poistettu yksityistiedot:
Dropbox