Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Jos itse päättäisin alkaa kusettamaan niin tekisin tuon ihan eri tavalla jota en tässä tietenkään jaa mutta siinä menisi aikaa useampi vuosi helposti ja sitten payday...

Et sä nyt missään tapauksessa käytä vanhoja kuvia jos oot ite myymässä...
Ei siinä mitään vikaa ole. Olen itsekkin joskus käyttänyt. Esim prossu mikä on koneessa kiinni, ennen ostajan löytymistä, niin saatan hyvinkin käyttää joko aikaisemmin otettuja kuvia tai aikaisemman myyjän kuvia (jos käytetty). Tietenkin tuollaisessa tilanteessa kysyn, onko ok käyttää toisen kuvia. Jos Myyntitavara on tismalleen samassa kunnossa, niin eihän kukaan edes tiedä onko kuva tänään vai 2 kk sitten otettu.

Ei siinä mitään vikaa ole. Olen itsekkin joskus käyttänyt. Esim prossu mikä on koneessa kiinni, ennen ostajan löytymistä, niin saatan hyvinkin käyttää joko aikaisemmin otettuja kuvia tai aikaisemman myyjän kuvia (jos käytetty). Tietenkin tuollaisessa tilanteessa kysyn, onko ok käyttää toisen kuvia. Jos Myyntitavara on tismalleen samassa kunnossa, niin eihän kukaan edes tiedä onko kuva tänään vai 2 kk sitten otettu.
Itse kyllä ottaisin aina uudet kuvat että ei tule mitään epäselvyyksiä mutta kukin tavallaan.

Kuka koodais foorumille lisäosan joka läväyttää tämän ruudulle jos kirjoittaa "HP postikaupoilla" ilmoitukseen jossa on 0-palautteinen myyjä heikoilla taustoilla. Nyt ei onneksi rahat ehtinyt lähteä.
Kyllähän se totta on, että kun katsoo tuota kauppapaikkaa, niin iso osa ihmisistä pitäisi laittaa edunvalvontaan. Salamana ollaan lähettämässä rahoja kirjaimellisesti huoran perseeseen uusien käyttäjien ilmoituksiin, ilman sen kummempia kyselyitä tai tarkistuksia, ja lopulta jatkot saa lukea tästä ketjusta.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
298 977
Jäsenet
81 581
Uusin jäsen
user83730462294620446

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom