Tottakai, jo heti liittymisestä lähtienOotko joku torijobbari vai kuin sun foorumiviestit pelkkää kauppaosastoa?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tottakai, jo heti liittymisestä lähtienOotko joku torijobbari vai kuin sun foorumiviestit pelkkää kauppaosastoa?![]()
Olisit vaan jättäny ekaan viestiin, nyt alkaa jo menee selittelyksi...![]()
Paskat ramit, minä rikon ja vien kierrätykseen aina, ei valmistaja niitä korvaa ilman kuittia. Ainoastaan Kingston. Minä voin laittaa videonkin tuosta 1050:sta. Jos siihen propelliin koskettaa, niin ei äännä. Työpöytä käytössä ja youtubessa ei ole ongelmaa jos ei ole uskomista. Pelin kun käynnistää, niin ruutu menee miten sattuu. Lisäksi, vaikka minä aluksi pyysin koneesta 140€ ilman näytönohjainta, niin se johtuu siitä että ihmiset kuitenkin sanoo 50€ ja perustelee kaiken maailman selityksillä ja minä kuitenkin hyvää tahtoani päädyn aina myymään tarjoushinnalla, jolla teen joko tappiota tai juuri ja juuri katan polttoaineen.
En tartu ragebaittiin. Minulla ja kavereilla on tarpeeksi mt-ongelmia ja henkilökohtaisia ongelmia omasta takaa. Pitääkö minun perustella, miksi kaverille kone ei kelvannut? Ei toiminut kioxian m.2, eikä rtx2060 ja muut näytönohjaimet ei riitä, eikä äänekkyyttä kestä.
Se mitä kaverini tekee tai muut tekee, ei ole minun päätettävissä. Kaveri trokailee ja tekee, mitä lystää. Ei kiinnosta minua, eikä ole techbbs:llä. Nyt huomasin vasta laitettuani tuon poikki, että tuo oli ddr3, käyn kaivamassa tuon ddr4:sen kaapista ja poikkasenko senkin tänne todisteeksi? Minulta meni hermo. Menen kävelylle.
Tällä foorumilla on pilvin pimein ihan selviä jobbareita, joilla aina nuo näytettävät 10 sivua pelkkää kauppa-aluetta, jos joskus sattuu huvikseen profiileja vilkaisee.Ootko joku torijobbari vai kuin sun foorumiviestit pelkkää kauppaosastoa?![]()
Vaikkei asia minulle kuulu niin alkaa mennä liian pitkälle![]()
Minun mielipiteeni tahallisesta kritiikistä, joka on täysin asiaton.
Näyttiksestä en sano mitään mutta noi takalaittomat vois pestä pöntöstä![]()
Minun mielipiteeni tahallisesta kritiikistä, joka on täysin asiaton.
Raporttia ylläpidolle niin lähteeSaakos ton elisen hurjan ukkelin nega palautteen pois mitä kautta?
Riskiä voi pienentää lähes olemattomaksi sillä, että ostaa vain osia joissa takuu vielä voimassa. Eli yleisesti Max 2-2,5v vanhaa osaa niin on edes jotain takuuta vielä jäljellä.En uskalla ostaa mitään käytettyä tietokoneen osaa mistään. Jos on pakottava tarve ostaa käytettyä, niin on hyväksyttävä riskit.
Eli yleisesti Max 2-2,5v vanhaa osaa niin on edes jotain takuuta vielä jäljellä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.