Euroviisut

Kuinkahan paljon Yleltä (eli siis suomen kansalta) kuluu rahaa vuosittain tuohon Euroviisuhommaan? Mietin vain että kun kirstun pohja pilkottaa niin eikö me voitaisi sanoa että "Myö ollaan niin persaukisia tämä vuonna ettei tulla". Mukavahan se on olla esillä, mutta onko tämä suomelle nettopositiivista vai negatiivista rahallisesti?
Eipä tuo itse euroviisubudjetti taida olla lopulta oikeastaan paskaakaan kun miettii sitä kokonaisuutta mitä sinne menee(nykyisin taitaa olla juonnotki ihan suomesta käsin hoidettu)

Uudet esiintyjät julkistettiin. Itselle eniten positiivista energiaa välitti Antti Paalanen ja extrapisteet vielä, ku uskalsi kertoa kantansa Israelin suhteen kans. Muut nössöilee ja paljastaa kantansa vasta voitettuaan/hävittyään

1. Etta: Million Dollar Smile
  2. Linda Lampenius ja Pete Parkkonen: Liekinheitin
  3. Komiat: Lululai
  4. Sinikka Monte: Ready to Leave
  5. Antti Paalanen: Takatukka
  6. Chachi: Cherry Cake
  7. Kiki: Rakkaudenkipee
Linda ja Pete on mielenkiintoinen yhdistelmä. Ruotsin suomalainen tälläkertaa suomen ehdokkaana :D Sinikka Monte kans kiinnostaa, mitä vähä tsekkasin mitä sillä löyty youtubesta. Miinusta, että oli suomenkielen kans hankaluuksia..

Lindalle ja Petelle menee mun ääni vaikka olisi huono biisi. Molemmat ovat olleet alallaan tämän maan parhaimpia, joten silkasta kunnoituksesta olen näin päättänyt.
Paalanenko ei ole? :lol:

Antti Paalanen on kolminkertainen Suomen Pelimannimestaruuskilpailujen vähärivisten harmonikkojen yleisen sarjan voittaja Ikaalisissa vuosina 1994–1996. Hän aloitti harmonikan soiton vuonna 1986 Mestaripelimanni Airi Hautamäen oppilaana Alavudella. Vuonna 1997 Paalanen aloitti musiikin opinnot Sibelius-Akatemian kansanmusiikin osastolla, jossa hän opiskeli harmonikan soittoa muun muassa Markku Lepistön, Maria Kalaniemen ja Kimmo Pohjosen oppilaana. Paalanen valmistui musiikin tohtoriksi Sibelius-Akatemiasta vuonna 2015.
Parkkosesta ja Lampeniuksesta ei kukaan tietäisi mitään, ellei ulkoiset avut olisi olleet kunnossa.

No Paalasalle ei vissiin sitten ole kun on täysin nevöhöörd. Pitää ny iha googlaa että minkä näköinen.

e: heh, edustaa ainakin eri tyyliä
Oli kyl tosi aito. Jakaa kyl musiikin puolesta varmasti mieliupiteitä, mut kurkkulaulanta on ollut monissa leffoissa ja sarjoissa mukana, että sitä kautta ei vierasta ole ihmisille. Itse musiikkina ehkä joo.. Siihe tekno ja humppa, nii jakaa vielä enemmän mielipiteitä :D

Mut hahmona kyl tosi kiva tuulahdus! Oikein musiikin tohtoriki vielä, sen oli näköinenki :D

Iha hirveetä paskaa varmaa monenmielestä, mut jotenki kyl tykkään:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=LtX2HPBMcsQ

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=-IucBLN7hfc

Jotain shamaanimeininkiähä hän lupaili euroviisubiisissä

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
297 657
Jäsenet
81 356
Uusin jäsen
turune

Hinta.fi