Fallout 76

No, niin toimimalla mä riistäisin ehkä 50k-100k pelaajalta mahdollisuuden löytää se itse. Eikö se olisi vähän tylyä?

Sille mä nyt en voi mitään että jengi ei ole tuota riittävän laajasti havainnut. Jos nyt miettii, toki on hyvin mahdollista että muutama muukin on tuon nähnyt, ja samalla tapaa kuin minä, ei ole myöskään katsonut asiakseen sitä riittävän yksiselitteisesti muille jakaa.
Kyllä näissä tapauksissa yleensä on tapana jakaa todisteita ja yrittää ottaa kunnia pienimmistäkin uusista easter egg löydöksistä.

Kuulostaa ulkopuolelta luettuna lähinnä siltä, että olet saattanut nähdä jotain epämääräistä ja ylitulkinnut asiaa. Hyvin hämärästi kaukana näkyvä talo, joka alkuperäisessä pelissäänkin oli maailmansa pakettitalo, ei vaikuta uskottavalta piiloviittaukselta. Jos jotain, niin ehkä kierrätetty malli.

Kannattaisikohan tätä pelata PS5 vai PC (RTX 3060 mobile)? Paljonko on kuukausimaksu? 5.2. asti ilmainen pelata, 8 euroa maksaa. Vaatiiko PS5 PS plussan?
Edit: Nähtävästi ei ole kuukausimaksua. Fallout 1st on vapaaehtoinen maksullinen palvelu. Onko kokemus hyvä ilman Fallout 1st -palvelua?

Viimeksi muokattu:
Kannattaisikohan tätä pelata PS5 vai PC (RTX 3060 mobile)? Paljonko on kuukausimaksu? 5.2. asti ilmainen pelata, 8 euroa maksaa.
Edit: Nähtävästi ei ole kuukausimaksua. Fallout 1st on vapaaehtoinen maksullinen palvelu. Onko kokemus hyvä ilman Fallout 1st -palvelua?
Varsinkin alussa pärjäät ilman 1st -pakettia hienosti. Siitä on kyllä apua mm. tavaroiden hallintaan, niin jos jäät koukkuun se kannattaa aktivoida edes kuukaudeksi.
Ja imho, pelaa PCllä.

Varsinkin alussa pärjäät ilman 1st -pakettia hienosti. Siitä on kyllä apua mm. tavaroiden hallintaan, niin jos jäät koukkuun se kannattaa aktivoida edes kuukaudeksi.
Ja imho, pelaa PCllä.

Samaa mieltä 1st paketista, ilman sitä voi aivan hyvin pelata ja kokeilla kiinnostaako peli. Sitten jos grindaaminen ja hommien optimointi tai vaikka campin rakentely alkaa enemmän kiinnostaa, niin sen voi halutessaan hommata. Pelissä on myös silloin tällöin 1st kokeiluviikkoja jolloin sen ominaisuuksia voi testata, viimeksi tällainen oli joulun aikaan. Itse olen käyttänyt tuota oikeastaan vain siihen, että teen camppiin scrapboxin, johon voi säilöä rajatta rakentelutarpeita. Kokeiluviikon aikana sitten keräilen tuonne niin paljon materiaalia kuin ehdin ja jaksan.

Luin että tarvisi PS plus että saa multiplayer ominaisuudet. Näytti siellä kyllä olevan muitakin pelaajia vaikka ei ole subia niin tarviiko sitä oikeasti?
Mahdollisesti voisin kyllä pelata PC:llä jos jaksan raivata 100 GB tilaa tälle.

Luin että tarvisi PS plus että saa multiplayer ominaisuudet. Näytti siellä kyllä olevan muitakin pelaajia vaikka ei ole subia niin tarviiko sitä oikeasti?
Mahdollisesti voisin kyllä pelata PC:llä jos jaksan raivata 100 GB tilaa tälle.

Jos haluat saada ns. yksityisservuja, joissa voi valita vaikka kavereita joiden kanssa pelaa, niin tuo tosiaan vaatii maksullista palvelua. Itse olen pelannut kasuaalisti ja suurelta osin yksinpelityyliin jo vuosia, ilmaiseksikin pelaajia on runsaasti eli servuilla on aina paljon muitakin ja näiden kanssa voi muodostaa vaikka "casual", "events". "raids" tms. teameja joissa sitten tehdään juttuja yhdessä. Pelaan toki PC:llä, en osaa sanoa miten eroaa PS puoleen.

Statistiikka

Viestiketjuista
299 068
Jäsenet
81 583
Uusin jäsen
satur9

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom