Kuten tuosa yllä, olin eilen kuvaillut eri juttuja joista mun on jo pidempään pitänyt kirjoittaa. Tänään viimeistään piti postata jotain ajatuksia noista armor muutoksista sun muista.
Mutta liian myöhään...
Joten postaan pelkästään tuosta yhdestä asiasta, jota en oikeastaan kai haluaisi jakaa, mutta toisaalta en halua olla näennäisesti ainoa henkilö joka sen on huomannut. Kun, ja kuten olen aiemmin maininnut, koko asia on niiiiiiin helvetin keskeisellä paikkaan, niin helvetin helposti huomattavissa, että se on helvetin outoa miten näistä useammasta kymmenestä tuhannesta pelaajasta, tätä ei ole huomattu.
Lisäksi huomautuksena tässä kohtaa, koska en näköjään ehtinyt tätä kaikkea kirjoittamaan, tulkitkaa tämä kaikki ikäänkuin se olisi postattu, heti marraskuuta seuraavana päivänä huhtikuussa. Eli kyllä, tää on aprillipäivänä postattu. Okei?Deal with it. En mä nyt millään voi odottaa jotain 364 päivää että 1.4 tulisi uudestaan.
Eli tässä pelissä, Ohio päivityksessä joulukuun alussa, tuli uusi alue, ja siellä on kaikkea jännää. Pelissä tuli tälläinen huumekauppias siellä Highway Townissa, joka epäsattumalta mainitsi yhtään mitään Jet nimisestä huumeesta. Koska hahmo, joka F4:ssa tunnettiin nimellä Mama Murphy, tämän suosikkihuume, tai jotain, oli Jet.
Tuo peliin tuotu Jet maininta on selvästi kytköksissä tähän. Sen huumekauppiaan höpinä siitä ettei juuri kukaan enää osta Jettiä, voi vaikka viitata siihen että Mama Myrphy lähti vetämään kanjabis kiertueelle Floridaan tms. En tiedä, peli selvästi kertoo että MM asuu siellä Highway Townissa. Muttei juuri tällä hetkellä ole fyysisesti läsnä siellä. Missä lie löytänyt mitälie jotain, ehkä mielenkiintoisia taikasieniä etelästä sieltä yhdestä luolasta. ( Se LSD trippi luola joka oli kytköksissä siihen Hildaan tms. )
Mama Murphy, aikaisemmasta pelistä tutuksi tulleesta loresta, on siis ennustaja. Tuossa Fandomin wikiassa on lähes kaikki mitä tuosta tiedetään, paitsi se mitä F76 kertoo.
https://fallout.fandom.com/wiki/Mama_Murphy
Tällä haulla mä olen aina katsonut, puhuuko ihmiset MM:stä. Kun ihmiset eivät puhu mitään Mystic Margretista, he eivät myöskään puhu mitään Mama Murphystä.
www.reddit.com
Tuossa on Mama Myrphyn, tai käytännössä siis neljännen seinän kautta pelin kehittäjien terveiset pelaajalle.
Onko Mr. House ennustaja? Näyttääkö hän sellaiselta.
Linkki: https://youtu.be/39A0BBji4-4?t=17
Kuinka monta ennustajaa tässä pelissä on? Onko tämä mekaaninen huvipuistolaite ennustaja. Pelissä se ei varsinaisesti tee tai sano mitään, mutta antaa silti jonkun randomin boostin.
Sanoisin siis ettei se ole ennustaja.
Lady G on selvä ennustajaeukko. Muistakaa, nää robottipopotit ovat sähkömekaanisia mutta niillä on ihmisen aivot. Eli ne on ihmisiä.
Huomaako ketään mitään kaavaa näissä? Että millaisilta ennustajat näyttää. Tai miten ennustajat näkevät tulevaisuuteen?
Kyllä. Ennustajat helpoiten tunnistaa kristallipallosta. Ainakin jos ne on tälläisiä klassisia. Tuossa on niinkuin MM toimisto ihan yhden pelin kuumimman pikamatkustuspaikan vieressä. Ja kukaan ei näe mitään?? Miten helvetissä tää tapahtuu?
Siinä on ihan kaikki. Kristallipallo, "drug parafiliaa" daytripperin ja addictonolin muodossa hyllyssä. Tuossa oli jossain määrin validi ajatus, entä jos olen erehtynyt? (lol) Viitaten osin siihen, että se F4 pelaajan koti on sellainen prefab, vähän kuin nykyajan pakettitalot, joiden näköisiä on monia muitakin.
No kun, se talo näkyy sisältä! Siinä näkyy kaikki esineet presiis kuten ne ovat Fallout 4:ssakin esitelty. Se on presiis se tietty talo. Ja tästä on pääteltävissä, että tämän ennustajan täytyy olla Mama Murphy, F4:n loren mukaan hän on nähnyt pelastajan tulevan "place of sanctuary". Sitä minäkään en tiedä mitä varsinaisesti kehittäjät ovat miettineet/tarkoittaneet tuodessaan niin kohtalaisen suuressa roolissa olevan hahmon, tähän peliin. Varmaan myöhemmissä päivityksissä tulee jotain uutta. Ehkä tää update 76.
Sitä taloa voi katsella tuosta kristallipallosta eri kulmista, helpoiten zoomaten sisään medium tai large scopella. Se kristallipallon sisältö näkyy selvästi kun sammuttaa ne kynttilät vesipyssyllä. Mun mielestä tuon huoneen valoisuutta on ehkä ruskeatassu päivityksessä hiukan muutettu, koska varsinkin tuon asuntovaunun oven suunnasta se näkyy ihan muutenkin, kunhan zoomaa.
Adios.