Onko vika minussa kun poliisit -jaksojen lataus ei onnistu ? Ei löyty yhtään jaksoa haulla vaikka sarja itsessään löytyy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko vika minussa kun poliisit -jaksojen lataus ei onnistu ? Ei löyty yhtään jaksoa haulla vaikka sarja itsessään löytyy.
Oon laittamassa yhden kovalevyn ja nuo pari tikkua siis sinne palautus firmaan. Lisäksi tämä firma on Suomen parhaimpia ja ehkä yksi ainoista harvoista firmoista jotka nuo kuvat esim kovalevyltä pystyisi palauttamaan. Kyseessä Ahlberg data. Onko mahdollista että tulkitsevat niillä kovalevylle ja tikuilla olevat TV ohjelmat laittomasti ladatuksi materiaaliksi ja sitten häviää ne kuvatkin saman tien ja joutuu poliisitutkintaan taikka korvausvaateeseen? Olen siis vaan tallentanut niitä ohjelmia flickfetchillä omaan käyttöön. Leffojakin siellä on ja lastenohjelmia. Onko siis mahdollista että poliisi ottaa tuosta rikos tai korvaus asian? Lisäksi mä en haluaisi menettää kokonaan sitä kyseistä kovalevyä kuvineen päivineen koska oon kuullut että poliisi herkästi ne tuhoaa, jos niillä on esim tekijänoikeus rikkomus materiaalia.Ei varmasti tule. Tosin ei kannata olla ylioptimistinen niiden kykyyn palauttaa tommosilta kuolleilta tikuilta niitä kuviakaan.
Tärkeät tiedostot, kuten ne perhekuvat tulee aina säilyttää vähintään kertaalleen, mieluiten kahteen kertaan eri paikkoihin varmuuskopioituna.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.