FlickFetch

Ei varmasti tule. Tosin ei kannata olla ylioptimistinen niiden kykyyn palauttaa tommosilta kuolleilta tikuilta niitä kuviakaan.

Tärkeät tiedostot, kuten ne perhekuvat tulee aina säilyttää vähintään kertaalleen, mieluiten kahteen kertaan eri paikkoihin varmuuskopioituna.
Oon laittamassa yhden kovalevyn ja nuo pari tikkua siis sinne palautus firmaan. Lisäksi tämä firma on Suomen parhaimpia ja ehkä yksi ainoista harvoista firmoista jotka nuo kuvat esim kovalevyltä pystyisi palauttamaan. Kyseessä Ahlberg data. Onko mahdollista että tulkitsevat niillä kovalevylle ja tikuilla olevat TV ohjelmat laittomasti ladatuksi materiaaliksi ja sitten häviää ne kuvatkin saman tien ja joutuu poliisitutkintaan taikka korvausvaateeseen? Olen siis vaan tallentanut niitä ohjelmia flickfetchillä omaan käyttöön. Leffojakin siellä on ja lastenohjelmia. Onko siis mahdollista että poliisi ottaa tuosta rikos tai korvaus asian? Lisäksi mä en haluaisi menettää kokonaan sitä kyseistä kovalevyä kuvineen päivineen koska oon kuullut että poliisi herkästi ne tuhoaa, jos niillä on esim tekijänoikeus rikkomus materiaalia.

Viimeksi muokattu:
@pipsa33 Suomessa saa kopioida / tallentaa omaan käyttöön tv-ohjelmia.
Näiden firmojen tietosuoja lausekkeissa sanotaan poikkeuksena että luovuttavat tallennusvälineet poliisille jos niillä törkeään rikokseen vahvasti viittaavaa materiaalia. Esim henkirikos tai kiristys. Siksi mietin lasketaanko nuo tallenteet törkeäksi rikokseksi. Tai voidaanko ne tulkita sellaisiksi? Ei olis kovin kiva että poliisi tuhoaa meidän perheen perhekuvat. Ovat tärkeitä ja ainutlaatuisia kuitenkin. Perheen muistoja. Koska oon kuullut että poliisi tuhoaa takavarikoidut tallennuslaitteet.

Statistiikka

Viestiketjuista
298 031
Jäsenet
81 440
Uusin jäsen
Sisuinen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom