Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
No joo, samoilla linjoilla mennään. Itellä ei peli edes käynnisty
e: tuossa vähä selailin lisää tuota ubisoftin foorumia ja tuli tällänen vastaan
jos näin tosiaan on niin pitäkööt vittu tunkkinsa

Ei kyllä jostain syystä oikein nappaa tämä. Sinänsä puitteet on kunnossa ja aihekkin kiinnostaa, mutta jotenkin tästä jäi semmonen sekava fiilis. Jotenkaan ei päässyt yhtään sisään tuohon maailmaan ja pelaaminen tuntui jotenkin irralliselta. Peli kaipaisi jotain kunnon "intro" osuutta, jossa ajettaisi hahmot ym. sisään. Nyt vaan heitetään keskelle toimintaa ja ei ole mitään kunnon tunnetta/syytä lähteä tekemään tehtäviä. Valikotkin oli omasta mielestä aika sekavaa tavaraa ja täynnä ikoneita ilman mitään selityksiä.
Lyhyesti sanottuna peli ei imaise pelaajaa alussa mukaansa.
Taistelukin tuntuu jotenkin aika blandille ja baset turhan helppo räiskiä tyhjäksi.
Kyllähän peli kertoi että miten toimia hiljaisesti ja miten käyttää eri ominaisuuksia, itse tykkäsin kun ei ollut alussa ainaista esterataa jossa kerrotaan että nyt kyykisty 5 kertaa.
Vaikeuttahan sai kun laittoi sitä vaikeutta, en tiedä miten muilla mutta kyllähän extremessä kuoli jo muutamasta luodista niin ei siinä vain menty juosten jokaista basea läpi.
Xbonelle ei latauskoodia taida saada mistään muualta kuin XBox storesta med dyra pengar.Jos joku tätä vielä pohtii ostavansa niin halvimmalla taitaa saada suoraan UK Ubisoft storesta.
-10% koodi: WELCOME10
-20% koodi: 100 uplay pojoa
= £28.79 eli about 34€

Itselläni ainakin kellotettu 1060 jaksoi avoimessa betassa hyvin 1080p resolla. FXAA, HBAO+, tekstuurit ultra, varjot ja piirtoetäisyydet high ja loput very high. Tuolla pyöri yli 60FPS.4790K + GTX 1060 6GB + 1080p reso? Mahtaako jaksaa 60fps järkevillä asetuksilla?

.. Pakko oli siis siirtyä alemmalle AA:lle sillä tuo näyttää erittäin häröltä.Vihut ei näköjään huomaa omia npc hahmoja. Oma on 3m päässä vihusta kyykyssä ja vihollinen ei tee mitään. Miten muuten toi synchronized shot toimii? Aina kun olen sitä koittanut, niin ei kukaan ainakaan sitä vihua ole ampunut jonka päällä se merkki on.
Sama juttu ettei vihut huomaa omia.
Syncshotissa muista odottaa että se rinkula lopettaa pyörimisen vihun yläpuolella ja oma sanoo radiossa "ready" tjsp. Mulla ainaki toiminu hyvin![]()

Hienosti kyllä huijaa nuo vihut tässä .. Tietävät aina tasan tarkkaan missä olet jne. ihankuin niillä olisi joku röntgenkatse. Sinua ei tarvitse ampua kuin kerran ni johan ollaan maassa mutta vihuilla hihaton t-paita päällä ja ottaa sen 10 panosta rintaan ennenkuin kuolee
Alkoi vituttamaan oikein urakalla tässä kun kaverin kanssa tehtiin tuollainen "Defend Rebel Radio" tehtävä, jossa se radio oli kerrostalon katolla. Kaveri jäi sinne talolle suojaamaan sitä, ja itse menin ~200m päähän toisen kerrostalon katolle. Kun tehtävä alkoi niin viholliset tiesivät tasan tarkkaan missä olen vaikka eivät olleet koskaan nähneet minua, ja kuolinkin sellaiseen joka "hiipi taakseni". Tämä on vaan suht outoa koska olin laittanut portaisiin miinan johon vihun olisi pitänyt kuolla.. No eikun uus yritys ja kattelin sitten sitä portaikkoa että mistäköhän ko. jannu ilmestyy .. No eipä tuo vihu sieltä portaista koskaan tullut kun materialisoitu suoraan siihen vitun katolle. Siis on se nyt vittu että defend-tehtävissä nämä viholliset spawnaavat suoraan viereesi sen sijaan että juoksisivat sieltä jostain .. siis helvetti mitä paskaa. Kuoltiin tuossa tehtävässä ainakin 10 kertaa tuon paskan takia. Kovin vaikeustaso tietenkin käytössä mutta se on lähinnä siksi, että HUDissa näkyvät avut on jostain typerästä syystä sidottu suoraan vaikeustasoon eli minimapissa näkyy kaikkea turhaa jos pelaa edes Advancedilla .. Miksi noitakaan ei voinut muka laittaa HUD-asetuksiin?
Kaverilla on myös joku outo bugi tuossa kranaatinheittimessä .. Joskus kun ampuu kranaatin niin se panos ei koskaan räjähdä. Kaveri on kuollut tuon takia varmasti kymmeniä kertoja sillä tuo bugi on todella yleinen. Jostain syystä tuo on itselle tapahtunut vasta vain kerran.
Ihan jees peli silti mutta välillä tuntuu että peli aiheuttaa enemmän vitutusta, kuin mitään muuta.
No eikun uus yritys ja kattelin sitten sitä portaikkoa että mistäköhän ko. jannu ilmestyy .. No eipä tuo vihu sieltä portaista koskaan tullut kun materialisoitu suoraan siihen vitun katolle. Siis on se nyt vittu että defend-tehtävissä nämä viholliset spawnaavat suoraan viereesi sen sijaan että juoksisivat sieltä jostain .. siis helvetti mitä paskaa.
Kuulostaa kyllä ihan pirun vammaselle.
Asiasat kolmanteen. Onkos kukaan huomannut eroa suorituskykyvyssä tuon day 1 patchin jälkeen?
Itteä ei hirveesti tämä kiinosta betan perusteella, mutta kun tulen ostamaan 1080Ti:n niin kylkiäisinä joko tämä tai For Honor. For Honor ei kiinnostaa sitäkään vähää.
No ensinnäkin ammu päähän :] Kuolevat huomattavasti nopeammin... Ja toisekseen ota minimap pois käytöstö, voit huoletta pelata pienemmällä vaikeusasteella, kyllä sitä tacmapilla pärjää :] ja hudeja säätämällä saat kyllä siitä itsellesi sopivanja tuohon tehtävään sen verran, että kun nuo ovat aikatehtäviä ja teidän pitää puolustaa sitä radiota vain about minuutti, ei niitä vihuja voida laittaa juoksemaan sieltä kilometrin päästä :]
Nii-in mutta jos ne viholliset on tulossa tuhoamaan sitä radiota niin miksi ne viholliset voivat spawnata suoraan viereesi vaikket edes ole radion luona? Mistä ne edes tietää, missä olin? Olin yli 200m päässä siitä radiosta niin sinne katolle vaan ilmestyy vihuja tyhjästä. Onhan tuo nyt ihan vitun typerästi tehty .. Sitä paitsi muissa tehtävissä ne "reinforcements" ym. tulee kyllä autolla/helikopterilla paikan päälle eivätkä vaan ilmesty tyhjästä. Ja kun ne viholliset eivät ilmesty tyhjästä ainoastaan minun luokseni .. Tarkkailin snipulla sitä radiota siellä katolla kun kaverini oli alakerrassa ampumassa saapuvia autoja niin sinne radion viereen materialisoitu vihollisia. Kuulostaako tuo sinusta reilulta?
Tuo on muutenkin todella typerää kun tehdään jotain sneak-tehtävää ja vihollinen näkee vaikka kaverini, niin vihut tietävät automaattisesti missä minä olen. Mistä viholliset edes tietävät että olen siellä?
Minimappi on aika oleellinen että näkee nuo supply drop laatikot, skill pointit ja kaikki muut kerättävät. Etenkin kun noita supply drop laatikoita ei näy tacmapissa eikä edes minimapissa aina.. ei vois vähempää kiinnostaa juosta teltasta toiseen noita ettien. Tota HUDia ei siis todellakaan voi säätää hyvin joten en ymmärrä miksi puolustat pelintekijöitä kun sinne asetuksiin olisi niin helposti voinut lisätä ne avut jotka ilmestyvät pienemmillä vaikeustasoilla.
Tänään käynnistyksen yhteydessä puski 4,6gigaa päivitystä, ja ainakin omasta mielestä pyörii sujuvammin, en tiedä kun en ole logeja jaksanut penkoa että mikä päivityksen idea oli, mutta toivottavasti hakivat takaa tätä toimivuutta.
Nyt pääsi tätäkin pelailemaan kunnolla, kun uuden näyttiksen mukana tuli kylkiäisenä.
1080p, HBAO+, TAA, kaikki very high paitsi tekstuurit ja kasvillisuus ultralla. Noilla GTX 1070 jaksaa puskea koko ajan 60 FPS ja omaan silmään peli näyttää todella hyvältä. Varsinkin piirtoetäisyydet ja kasvillisuus ovat komeaa katseltavaa. Edelleenkin pientä nykimistä hiiren liikkeessä. Sama ongelma oli betassa GTX 1060:lla.
Paljon en ole tehtäviä kerennyt vetää, mutta ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa ja maailmassa ainakin riittää tutkittavaa.

Täh? :o kyllä se itselläni piirtää tuonne 700-800m asti, ei vaan spottaus pysy enää 600~m kohdalla.Sääli että vaikka view distance on very high eli paras mahdollinen, niin peli ei silti piirrä vihollisia reilun 500m etäisyyden jälkeen. Olisi hauska sniputtaa vihollisia kaukaa, mutta nyt se on mahdotonta koska vihollisia ei näy ennenkuin on tarpeeksi lähellä.
Täh?kyllä se itselläni piirtää tuonne 700-800m asti, ei vaan spottaus pysy enää 600~m kohdalla.
Erikoista. Juuri hetki sitten katsoin kiikareilla etäisyydeksi 740m vartiotorniin ja siellä ei näkynyt liikettäkään. Siirryin parisataa metriä lähemmäs ja olihan siellä vihun tarkka-ampuja. Pitää koittaa hioa noita asetuksia...Täh?kyllä se itselläni piirtää tuonne 700-800m asti, ei vaan spottaus pysy enää 600~m kohdalla.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.