Jaa joo, näköjään. Jotenkin nopeasti katsoin, että oli kyse vain kuolleesta pikselistä. Todennäköisesti asiakaspalvelijakaan ei älynnyt tilannetta täysin, väitän 99% varmuudella, että tuon jos olisi kantanut huoltotiskille, niin olisi mennyt vaihtoon suoraan. Ja muutenkin, tietokoneissa on DOA-aika, johon tuo olisi hyvin todennäköisesti mennyt. No enitenhän tuosta kärsii se henkilö, jolle tuo kone menee, mutta oma napa edellä jne.Kyllä tuommoinen varjo viittaisi siihen että sinne on jäänyt roska paneelin sisään joka blokkaa pikselin + painaa polarisointikalvoa jolloin muodostuu tuollainen viiva. Noita näkee välillä kiinasta tilattavissa varaosanäytöissä, siellä kun ei se puhdastilan puhtaus ole niin justiinsa. Itse en ainakaan tuollaista sulattaisi edes missään hinnat alkaen mallissa.
Itsellä ei ole koskaan ollut minkään firman kanssa takuuongelmia, oli se sitten Gigantti, Verkkis, Jimms tai Amazon. Yleensä kun menee mukavalla asenteella, niin hommat hoituu ja joustetaan, toki jos menee jo valmiiksi kyrpä otsassa keskarit heiluen, niin hyvin mahdollista, ettei paljoa jousteta. Muutenkin aspat on yleensä hyvin kassalla mistään huoltoasioista, ellei ole joku erityinen huoltonumero, johon olla yhteydessä.