Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletan saavani toimivan tuotteen tilalle, samalla takuulla, ihan sama mistä ne sen taikovat, AMD:ltä "special deal only 4 you" vai omasta hyllystä, eikö takuu toimi näin?No oletatko siis, että saat bränikän tuotteen tilalle?
No ei. https://asiakaspalvelu.verkkokauppa...404424072850-Outlet-tuotteiden-toimivuustakuu:Oletan saavani toimivan tuotteen tilalle, samalla takuulla, ihan sama mistä ne sen taikovat, AMD:ltä "special deal only 4 you" vai omasta hyllystä, eikö takuu toimi näin?
aEipä ollut tämä säätö n. 9% alennuksen arvoinen
Toisesta kaupasta tilaus sisään (joka on tällä hetkellä muuten melkein saman hintainen kuin tuo outlet-hinta, tuplavitutus) ja toivotaan että verkkis käsittelee RMA:n ja palautuksen pikaisesti.
Olen tietysti superfolio ja videoin ja kuvasin koko prosessin ihan paketin avauksesta lähtien omaa oikeusturvaani varten (jos siellä olisi ollut joku muu prossu esim), pinnit olivat suorassa saapuessa ja lähtiessä.
Voitte arvata tilataanko tuolta enää jatkossa mitään ikinä :-D
Se että myyjä laittaa hyllynreunaan sanan "outlet", "poisto", "yksittäiskappale", "ale" ei vapauta myyjää minimi vaatimuksista.No ei. https://asiakaspalvelu.verkkokauppa...404424072850-Outlet-tuotteiden-toimivuustakuu:
Ostamani Outlet-tuote on viallinen, miten toimin?
Vialliset tuotteet korjataan ensisijaisesti huoltamalla takuun alaiset virheet valtuutetussa huoltoyhtiössä. Jos korjaaminen ei ole mahdollista tai siitä aiheutuisi kohtuuttomia kustannuksia, palautetaan tuotteen kauppahinta asiakkaalle. Outlet-tuotteita ei vaihdeta vastaavaan normaalihintaiseen uuteen tuotteeseen.
Samainen asia on myös mainittu sopimusehdoissa, jotka olet hyväksynyt tuotteen ostaessasi (ainakin jos olet verkosta ostanut).
Kertoo että kokeiltu, paketista voi puuttua joka kerrotaan ja voi olla pieniä käytön jälkiä.verkkokauppa.com sanoi:Tuote on yleensä asiakaspalautustuote, tuotetta on kokeiltu korkeintaan 32 päivän ajan ja tuotteessa saattaa löytyä pientä käytön jälkeä. Tuotepaketista saattaa puuttua helposti korvattavissa oleva tarvike kuten USB-johto, ohjekirja tai kuulokkeet. Alkuperäinen tuotepaketti saattaa puuttua. Puutteesta on ilmoitettu tuotekuvauksessa.
Ostin verkkiksen outletista prossun, joka oli asiakaspalautus. Tuote oli viallinen
Onko tuolla valmistajan takuu, vetoa siihenVerkkis sanoo että ainut vaihtoehto on rahojen hyvitys vaikka valmistaja toteaisi prosessorin virheelliseksi, mikä tämä takuu on? Tuotteessa oli lyhyempi takuu (34kk) mutta että myös huonompi takuu, kun ei saa korvaavaa tilalle? Outletissa myös lukee että "toimivuustakuu vähintään 6kk", eli onko kaikissa outlet-tuotteissa siis koko takuuajan mahdollista saada rahat takaisin?
Muistaakseni Verkkokauppa.com kysyy palautuksen syytä, siis sitä onko siinä jotain "vikaa", puutetta yms. haluatko kommentoida että merkataanko se silloin outlet lappuun, vai jääkö talon sisäiseen tietoon ja toivotaan että seuraava ei jaksa palautella.Ja EI EN ole Enään tuolla paskapuolella töissä.
Gigantista ostetut jabrat oli joskus kuulemma heidän vastuun ulkopuolella. Jabraan olin sitten itse yhteydessä ja viikossa oli uudet ja toimivat tilalla. Rasittavaa kun myyjäliike pesee vastuunsa ja ilmeisesti luottaa että jokainen kuluttaja osaa olla yhteydessä valmistajaan.Vajaa pari vuotta sitten ostin Gigantin outletista bosen QuietControl 30 -nappikuulokkeet 120 eurolla. Mielestäni nuo oli todella loistavat napit tuohon hintaan ja vastamelu toimi hyvin. Kuulokkeista alkoi kuitenkin kuulua suhinaa ilman vastamelua ja se voimistui ajan myötä.
Otin sitten suoraan yhteyttä Bosen asiakaspalveluun. Lupasivat vaihtaa uusiin kunhan lähetän ne vialliset takaisin. Noin 3 viikkoa siitä, kun soitin asiakaspalveluun, sain uudet QuietComfort Earbuds II -nappikuulokkeet. Ihan tyytyväinen täytyy olla Bosen toimintaan ja näihin uusiin nappeihin.
Eihän nuo teleoperaattorien first contact-asiakaspalvelut / chatit ole olleet enää kymmeneen vuoteen euroopassa, eli translaattorilla hoitavat noita Intiasta, Filippiineiltä tms.
Vaihdamme tuotteen uuteen vastaavaan. Uusi tuote toimitetaan kotiosoitteeseesi noin 5 arkipäivän kuluessa. Saat erillisen viestin, joka sisältää lähetyksen seurantakoodin, kun tilaus on käsitelty varastollamme ja se siirtyy kuljetukseen.
Mikäli vastaavaa tuotetta ei ole saatavilla, olemme sinuun yhteydessä 1-2 arkipäivän kuluessa.

Se on takuuhuollettu yksilö kun lähettävät nykyään komponentit valmistajalle huoltoon.
Oman kokemuksen mukaan Puuilon jutuissa kestää "ikuisuus" ellei soita perään, parikin kertaa olen niiden verkkokaupasta ostellut noutoon tavaraa ja molemmilla kerroilla piti soitella perään että homma meni kunnialla maaliin. Puhelimeen ainakin noilla kerroilla vastasi hyvinkin asiakaspalveluhenkinen naisoletettu joka hoiti homman kummallakin kerralla hienosti maaliin.Onkohan Puuilo tarpeeksi vastaava kauppa tähän ketjuun... Tilasin heidän verkkokaupastaan mustaa puuöljyä ison pönikän. Käyttöpaikalla ja hankalien kuljetusyhteyksien päässä huomasin että olivatkin laittaneet kirkasta mustan sijaan. Lähetyslistassa luki kyllä ihan tilauksen mukaisesti "musta". Asiallinen reklamaatio tuli tietenkin lähetettyä heidän ohjeidensa mukaisesti, eli verkkolomakkeella. Hiljaiseloa vastauksen suhteen on vasta takana vajaa viisi arkipäivää (vastausta lupailivat kolmessa), mutta turhauttaa jo pelkkä ajatus että taas joutuu alkaa vääntämään mitä yksinkertaisimman virheen tiimoilta. Ehkä tämä nyt kuitenkin vielä tästä hoituu parhain päin ilman suurempia ponnisteluita...
Kuluttajana on joskus aika herkkä kaikelle ylimääräiselle säätämiselle, kun tässäkin tapauksessa joutui juoksuttamaan sukulaistyttöä tilausta noutamaan ja retuuttamaan kymmenen kilon lähetystä tiukalla aikataululla ulkosaaristoon...
Vuosi tai kaksi takaperin Powerin varasto oli jossain Ruotsissa. Varmaan edelleen. Muutamassa päivässä (tilauksesta) ainakin silloin saapui Helsinkiin.Mistä Powerin varastolta lähtevät tavarat tulee? Onko toiveita että tänään aamulla matkaan lähtenyt tuote olisi noudettavissa oikeasti huomenna Tampereella kuten heidän oma arvionsa sanoo?
itsellä kävi sillälailla hassusti, että jäin jumiin auton kanssa talvella.
IF sivustolta sai robotin kiinni, puhelinvaihteesta sai päiväsaikaan kuunnella robottia ja respamusiikkia. hetken kuluttua sai kuitenkin luotua soittopyynnön.
kerkesin kävellä pari kilometriä kauppaan, hakea sieltä lapion, kävellä takaisin ja kaivaa ojanpenkan sieltä auton pohjasta irti
takaisinsoitto tuli vasta 2.5h myöhemmin.
ei ole kiireisen vakuutus se. ehkä se palokunta tms sen auton tietysti hinuuttaa pois jos kävisi oikea hätä, mutta pistää miettimään että minkä takia sitä maksaa satasia vuodessa kaskoa jos ei ole mahdollista saada edes ketään kiinni.
Kyllä, gigantin keskusvarasto on Ruotsin Jönköpingissä josta tavarat lähtee.Ruotsista nuo tulee, ei Norjasta.
Powerista oli kyse.Kyllä, gigantin keskusvarasto on Ruotsin Jönköpingissä josta tavarat lähtee.
No katsoppas mutta Powerin keskusvarasto ja verkkokauppa on ruotsissa, Skillingarydissa.Powerista oli kyse.
Itsellä Turvassa vakuutus missä oma hätäpalvelu-linja. Pari kertaa olen hinausta tarvinnut, molemmilla kerroilla parin minuutin jälkeen päässyt läpi ja asia hoitunut ongelmitta yhdellä soitolla. Jotain hyötyä olla vähän pienemmän yhtiön asiakas.
IF:ssä on myös hätäpäivystys. Tarina ei kerro, jättikö hän soittopyynnön perusnumeroon vai mihin?
itsellä kävi sillälailla hassusti, että jäin jumiin auton kanssa talvella.
IF sivustolta sai robotin kiinni, puhelinvaihteesta sai päiväsaikaan kuunnella robottia ja respamusiikkia. hetken kuluttua sai kuitenkin luotua soittopyynnön.
kerkesin kävellä pari kilometriä kauppaan, hakea sieltä lapion, kävellä takaisin ja kaivaa ojanpenkan sieltä auton pohjasta irti
takaisinsoitto tuli vasta 2.5h myöhemmin.
ei ole kiireisen vakuutus se. ehkä se palokunta tms sen auton tietysti hinuuttaa pois jos kävisi oikea hätä, mutta pistää miettimään että minkä takia sitä maksaa satasia vuodessa kaskoa jos ei ole mahdollista saada edes ketään kiinni.

Puolustetaan Giganttia nyt sen verran, että tuo ei ole varmasti yhtiön linjaus vaan provisiopalkatun myyjän omaa myyntitykitystä. Samaa toimintaa esiintyy kaikissa muissakin isoissa ketjuissa, joissa on provisomallilla työntekijöitä. Oikeinhan tuollainen toiminta ei missään nimessä oleRupesi tuo Gigantin 82-vuotiaan asiakkaan kusettaminen korpeamaan niin paljon, että peruin Gigantin klubijäsenyyteni ja poistatin kaikki kirjautumis -ja asiakastietoni kyseisen puljun osalta. Ei jumalauta mitä touhua.
Rupesi tuo Gigantin 82-vuotiaan asiakkaan kusettaminen korpeamaan niin paljon, että peruin Gigantin klubijäsenyyteni ja poistatin kaikki kirjautumis -ja asiakastietoni kyseisen puljun osalta. Ei jumalauta mitä touhua.
Puolustetaan Giganttia nyt sen verran, että tuo ei ole varmasti yhtiön linjaus vaan provisiopalkatun myyjän omaa myyntitykitystä. Samaa toimintaa esiintyy kaikissa muissakin isoissa ketjuissa, joissa on provisomallilla työntekijöitä. Oikeinhan tuollainen toiminta ei missään nimessä ole
Tuohon boldattuun kohtaan, jos tietää tarvitsevansa tuotteen, miksei sitä maksaisi heti? Itse lähinnä hämmästelin miten pitkään se pysyi Gigantilla käytössä, kun ei vaatinut edes mitään kirjautumista tai tunnistautumista. Todennäköisestihän tuossa oli tahallista väärinkäyttöä, jonka takia tuo poistui.Missään muusa kodinkoneketjussa ei ole samanlainen paskantyrkytys-tykitystä mitä gigantissa on..
Olen vuosia tehnyt töitä erikoiskaupan alalla ja tiedän hyvin lisämyynnin merkityksen. Gigantin "myydään tuotevakuutus- tuoteturva-sähkösopimus-puhelinliittymä yms) ei ole enää mitään normaalia lisämyyntiä. Käsittämätöntä että yritys ei ymmärrä kuinka paljon he menettävät myyntiä ja mainetta tuon takia.
Itse olen jo vuosia sitten tehnyt ratkaisun etten osta gigantista mitään jos saman/vastaavan tuotteen saa muualta samaan hintaan. Vielä aikaisemmin tuli ostettua kun onnistui tilaa netistä- nouda ja maksa myymälästä käytössä. Nyt sekin on poistunut.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.