Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaihdamme tuotteen uuteen vastaavaan. Uusi tuote toimitetaan kotiosoitteeseesi noin 5 arkipäivän kuluessa. Saat erillisen viestin, joka sisältää lähetyksen seurantakoodin, kun tilaus on käsitelty varastollamme ja se siirtyy kuljetukseen.
Mikäli vastaavaa tuotetta ei ole saatavilla, olemme sinuun yhteydessä 1-2 arkipäivän kuluessa.

Se on takuuhuollettu yksilö kun lähettävät nykyään komponentit valmistajalle huoltoon.
Oman kokemuksen mukaan Puuilon jutuissa kestää "ikuisuus" ellei soita perään, parikin kertaa olen niiden verkkokaupasta ostellut noutoon tavaraa ja molemmilla kerroilla piti soitella perään että homma meni kunnialla maaliin. Puhelimeen ainakin noilla kerroilla vastasi hyvinkin asiakaspalveluhenkinen naisoletettu joka hoiti homman kummallakin kerralla hienosti maaliin.Onkohan Puuilo tarpeeksi vastaava kauppa tähän ketjuun... Tilasin heidän verkkokaupastaan mustaa puuöljyä ison pönikän. Käyttöpaikalla ja hankalien kuljetusyhteyksien päässä huomasin että olivatkin laittaneet kirkasta mustan sijaan. Lähetyslistassa luki kyllä ihan tilauksen mukaisesti "musta". Asiallinen reklamaatio tuli tietenkin lähetettyä heidän ohjeidensa mukaisesti, eli verkkolomakkeella. Hiljaiseloa vastauksen suhteen on vasta takana vajaa viisi arkipäivää (vastausta lupailivat kolmessa), mutta turhauttaa jo pelkkä ajatus että taas joutuu alkaa vääntämään mitä yksinkertaisimman virheen tiimoilta. Ehkä tämä nyt kuitenkin vielä tästä hoituu parhain päin ilman suurempia ponnisteluita...
Kuluttajana on joskus aika herkkä kaikelle ylimääräiselle säätämiselle, kun tässäkin tapauksessa joutui juoksuttamaan sukulaistyttöä tilausta noutamaan ja retuuttamaan kymmenen kilon lähetystä tiukalla aikataululla ulkosaaristoon...
Vuosi tai kaksi takaperin Powerin varasto oli jossain Ruotsissa. Varmaan edelleen. Muutamassa päivässä (tilauksesta) ainakin silloin saapui Helsinkiin.Mistä Powerin varastolta lähtevät tavarat tulee? Onko toiveita että tänään aamulla matkaan lähtenyt tuote olisi noudettavissa oikeasti huomenna Tampereella kuten heidän oma arvionsa sanoo?
itsellä kävi sillälailla hassusti, että jäin jumiin auton kanssa talvella.
IF sivustolta sai robotin kiinni, puhelinvaihteesta sai päiväsaikaan kuunnella robottia ja respamusiikkia. hetken kuluttua sai kuitenkin luotua soittopyynnön.
kerkesin kävellä pari kilometriä kauppaan, hakea sieltä lapion, kävellä takaisin ja kaivaa ojanpenkan sieltä auton pohjasta irti
takaisinsoitto tuli vasta 2.5h myöhemmin.
ei ole kiireisen vakuutus se. ehkä se palokunta tms sen auton tietysti hinuuttaa pois jos kävisi oikea hätä, mutta pistää miettimään että minkä takia sitä maksaa satasia vuodessa kaskoa jos ei ole mahdollista saada edes ketään kiinni.
Kyllä, gigantin keskusvarasto on Ruotsin Jönköpingissä josta tavarat lähtee.Ruotsista nuo tulee, ei Norjasta.
Powerista oli kyse.Kyllä, gigantin keskusvarasto on Ruotsin Jönköpingissä josta tavarat lähtee.
No katsoppas mutta Powerin keskusvarasto ja verkkokauppa on ruotsissa, Skillingarydissa.Powerista oli kyse.
Itsellä Turvassa vakuutus missä oma hätäpalvelu-linja. Pari kertaa olen hinausta tarvinnut, molemmilla kerroilla parin minuutin jälkeen päässyt läpi ja asia hoitunut ongelmitta yhdellä soitolla. Jotain hyötyä olla vähän pienemmän yhtiön asiakas.
IF:ssä on myös hätäpäivystys. Tarina ei kerro, jättikö hän soittopyynnön perusnumeroon vai mihin?
itsellä kävi sillälailla hassusti, että jäin jumiin auton kanssa talvella.
IF sivustolta sai robotin kiinni, puhelinvaihteesta sai päiväsaikaan kuunnella robottia ja respamusiikkia. hetken kuluttua sai kuitenkin luotua soittopyynnön.
kerkesin kävellä pari kilometriä kauppaan, hakea sieltä lapion, kävellä takaisin ja kaivaa ojanpenkan sieltä auton pohjasta irti
takaisinsoitto tuli vasta 2.5h myöhemmin.
ei ole kiireisen vakuutus se. ehkä se palokunta tms sen auton tietysti hinuuttaa pois jos kävisi oikea hätä, mutta pistää miettimään että minkä takia sitä maksaa satasia vuodessa kaskoa jos ei ole mahdollista saada edes ketään kiinni.

Puolustetaan Giganttia nyt sen verran, että tuo ei ole varmasti yhtiön linjaus vaan provisiopalkatun myyjän omaa myyntitykitystä. Samaa toimintaa esiintyy kaikissa muissakin isoissa ketjuissa, joissa on provisomallilla työntekijöitä. Oikeinhan tuollainen toiminta ei missään nimessä oleRupesi tuo Gigantin 82-vuotiaan asiakkaan kusettaminen korpeamaan niin paljon, että peruin Gigantin klubijäsenyyteni ja poistatin kaikki kirjautumis -ja asiakastietoni kyseisen puljun osalta. Ei jumalauta mitä touhua.
Rupesi tuo Gigantin 82-vuotiaan asiakkaan kusettaminen korpeamaan niin paljon, että peruin Gigantin klubijäsenyyteni ja poistatin kaikki kirjautumis -ja asiakastietoni kyseisen puljun osalta. Ei jumalauta mitä touhua.
Puolustetaan Giganttia nyt sen verran, että tuo ei ole varmasti yhtiön linjaus vaan provisiopalkatun myyjän omaa myyntitykitystä. Samaa toimintaa esiintyy kaikissa muissakin isoissa ketjuissa, joissa on provisomallilla työntekijöitä. Oikeinhan tuollainen toiminta ei missään nimessä ole
Tuohon boldattuun kohtaan, jos tietää tarvitsevansa tuotteen, miksei sitä maksaisi heti? Itse lähinnä hämmästelin miten pitkään se pysyi Gigantilla käytössä, kun ei vaatinut edes mitään kirjautumista tai tunnistautumista. Todennäköisestihän tuossa oli tahallista väärinkäyttöä, jonka takia tuo poistui.Missään muusa kodinkoneketjussa ei ole samanlainen paskantyrkytys-tykitystä mitä gigantissa on..
Olen vuosia tehnyt töitä erikoiskaupan alalla ja tiedän hyvin lisämyynnin merkityksen. Gigantin "myydään tuotevakuutus- tuoteturva-sähkösopimus-puhelinliittymä yms) ei ole enää mitään normaalia lisämyyntiä. Käsittämätöntä että yritys ei ymmärrä kuinka paljon he menettävät myyntiä ja mainetta tuon takia.
Itse olen jo vuosia sitten tehnyt ratkaisun etten osta gigantista mitään jos saman/vastaavan tuotteen saa muualta samaan hintaan. Vielä aikaisemmin tuli ostettua kun onnistui tilaa netistä- nouda ja maksa myymälästä käytössä. Nyt sekin on poistunut.
Varaaminen ilman sitoumusta=Matalampi kynnys varata, tilata ja ostaa. Itsellä ainakin luottokortin kaivaminen vaatii uuden päätöksen ostolle (tarvitsenko tätä todella)Tuohon boldattuun kohtaan, jos tietää tarvitsevansa tuotteen, miksei sitä maksaisi heti? Itse lähinnä hämmästelin miten pitkään se pysyi Gigantilla käytössä, kun ei vaatinut edes mitään kirjautumista tai tunnistautumista. Todennäköisestihän tuossa oli tahallista väärinkäyttöä, jonka takia tuo poistui.
Tuohon boldattuun kohtaan, jos tietää tarvitsevansa tuotteen, miksei sitä maksaisi heti? Itse lähinnä hämmästelin miten pitkään se pysyi Gigantilla käytössä, kun ei vaatinut edes mitään kirjautumista tai tunnistautumista. Todennäköisestihän tuossa oli tahallista väärinkäyttöä, jonka takia tuo poistui.
Puolustetaan Giganttia nyt sen verran, että tuo ei ole varmasti yhtiön linjaus vaan provisiopalkatun myyjän omaa myyntitykitystä. Samaa toimintaa esiintyy kaikissa muissakin isoissa ketjuissa, joissa on provisomallilla työntekijöitä. Oikeinhan tuollainen toiminta ei missään nimessä ole
Olen vuosia tehnyt töitä erikoiskaupan alalla ja tiedän hyvin lisämyynnin merkityksen. Gigantin "myydään tuotevakuutus- tuoteturva-sähkösopimus-puhelinliittymä yms) ei ole enää mitään normaalia lisämyyntiä. Käsittämätöntä että yritys ei ymmärrä kuinka paljon he menettävät myyntiä ja mainetta tuon takia.
Ei tästä sattuisi olemaan mitään youtubevideota linkittää tms? On popkornia vielä jäljellä eilisen jäljiltä ja telkkarisarjat tuli jo katsottua loppuun.Tämä lisäpalveluitten pakkomyynti nousee aina ajoittain keskusteluihin ja ihan aiheesta kyllä. Ennenkin olen ehkä maininnut, mutta BBC:n kuluttajaohjelma laittoi joskus toimittajat salakuvaamaan tuota touhua Currys-elektroniikkaliikkeissä (Currys sattuu omistamaan välillisesti myös Gigantin). Tilanne siellä oli silloin se, että sait potkut jos et myynyt tiettyämäärää lisäpalveluita kuukaudessa vai oliko se viikossa. Johto toki kiisti kaiken niin pitkään kuin pystyi ja lopulta kun mustaa valkoisella löytyi, niin jollakin hätävalheella selittivät asian ja pistivät myymäläpäälliköiden piikkiin. Aika tyypillinen kuvio siis.
En pääse just nyt googlettamaan, mutta ohjelma on nimeltään Watchdog. Luulisin että ainakin osa jaksoista löytyy youtubesta tms. Mitä englannissa asuessa tuli sarjaa seurattua, niin kävivät salakuvaamassa Cyrrys-ketjua useammankin aiheen tiimoilta. Ainakin jakso missä myyjät myyvät jotain sysipaskaa lisäturvavakuutusta tulee mieleen.Ei tästä sattuisi olemaan mitään youtubevideota linkittää tms? On popkornia vielä jäljellä eilisen jäljiltä ja telkkarisarjat tuli jo katsottua loppuun.
www.kuusivaara.fi
Varmaan menevät hyväksymään takuuhyvityksen lahjakorttina(vaikka ei tarvitsi) ja sitten myyvät täällä niitä.
Tai sitten siellä joku työntekijä tekee tiliä myymällä näitä kortteja.
Tämäkin on mielenkiintoinen optio, koska tilasin tuotteen -15% omistajapäiviltä. Katsotaanko arvonalenema täydestä myyntihinnasta vai maksamastani tarjoushinnasta ?Kannattais varmaan eka ehdottaa sitä arvonaleneman korvausta ennenkuin vie KKVlle asian.
Tämäkin on mielenkiintoinen optio, koska tilasin tuotteen -15% omistajapäiviltä. Katsotaanko arvonalenema täydestä myyntihinnasta vai maksamastani tarjoushinnasta ?
Miksi ihmeessä piti tehdä oma ketju? Tämä ketjuhan on juuri tuollaisia postauksia varten?Kommentoisin tähän ketjuun, mutta tein erillisen ketjun Gigantista. Meni penkin alle palvelu.
Gigantin asiointi kokemuksia
Olisin voinut laittaa tämän keskustelun aloituksen toisen keskustelu aloituksen jatkoon, mutta halusin tehdä puljulle oman valitusketjun. Murobbs aikoihin oli erillisenä ketjuina liikkeet. Alla on kuvailtuna tarina pääpiirteittäin, jotta saatte jonkinlaisen käsityksen asiakaspalveluksesta...bbs.io-tech.fi
Miksi ihmeessä piti tehdä oma ketju? Tämä ketjuhan on juuri tuollaisia postauksia varten?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.