- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 10 489
Erikoista. Kannattanee soittaa ja kysyä syytä sille hinnalle.Itselläni halvin tapa oli hieman yli 80€, ei mitään muita vaihtoehtoja. Kokeilin pakastinkaappia ostaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erikoista. Kannattanee soittaa ja kysyä syytä sille hinnalle.Itselläni halvin tapa oli hieman yli 80€, ei mitään muita vaihtoehtoja. Kokeilin pakastinkaappia ostaa
Erikoista. Kannattanee soittaa ja kysyä syytä sille hinnalle.
![]()
Outoa edelleen. Tein uuden koetilauksen 499 hintaisesta pyykinpesukoneesta ja edelleen tarjoaa ilmaista postin toimitusta.Kokeilin uudestaan, niin ei. Aspasta kysyin, niin kuulemma outlet tuotteita ei koske tuo ilmainen toimitus.
![]()
Muistelisin että joskus noissa on ollut jotain eroa onko laite päätynyt outletiin asiakaspalautuksena vai onko poistuva malli. Jotenkin olisi sellainen muistikuva että asiakaspalautuksiin ei saa ilmaista kuljetusta mutta poistuviin malleihin saa tms. Joskus vuosi-kaksi sitten itsekin noita ihmettelin.Outoa edelleen. Tein uuden koetilauksen 499 hintaisesta pyykinpesukoneesta ja edelleen tarjoaa ilmaista postin toimitusta.
Sitä ei mainita että ei koske joitain alueita, riippumatta missä asuu. Epärehellistä mainontaa jos eivät suostu ilmaiseen toimitukseen.Kai se riippuu sitten, missäpäin assuu.. itte kun asuu täällä lapin perukoilla, niin ei suostutakaan ilmasiin posteihin?
Ja oli nimenomaa outlet-tuotteesta kyse? Koska tuossa sinun liittämässä kuvassa on väärät maksutavat saati että outlet-tuotetta ei voi noutaa.Outoa edelleen. Tein uuden koetilauksen 499 hintaisesta pyykinpesukoneesta ja edelleen tarjoaa ilmaista postin toimitusta.
Yksittäiskappaleita ei voi tilata noutoon, vaan ne myydään vain toimitettuina. Tuotteet on maksettava etukäteen joko maksukortilla tai verkkopankissa.
Outlet- tuote. Toimituskulut alk 0eur lukee myös tuossa rivillä.Ja oli nimenomaa outlet-tuotteesta kyse? Koska tuossa sinun liittämässä kuvassa on väärät maksutavat saati että outlet-tuotetta ei voi noutaa.
Itselläni Outlet-pakastinta ostaessa tarjoaa vain näin:
![]()
Asuinsijainti Vantaa.
Tuote ei ole outlet- tuote vaikka siinä lukee outlet..? Tä?Mikä tuote? Linkki tuotteeseen niin tarkistetaan.
Kyseinen laite ei ole Outlet-alueelta myytävä laite. Outlet-alueelta myytävissä laitteissa ei ole ilmaisia kuljetuksia.
Itellä ainakin tarjoo ilmaisen kotiinkuljetuksen postilla tuohonTuote ei ole outlet- tuote vaikka siinä lukee outlet..? Tä?
![]()
Upo UU662C60W -astianpesukone, valkoinen
Upon hiljainen astianpesukone monipuolisilla ohjelmilla ja toiminnoilla. Mitat K x L x S (mm): 816-890 x 598 x 575www.verkkokauppa.com
Niin. Se ei ole yksittäiskappale Outlet-alueella. Yksittäiskappaleilla ei ole ilmaisia posteja. Eikä niitä voi maksaa käteisellä saati noutaa mistään.Tuote ei ole outlet- tuote vaikka siinä lukee outlet..? Tä?
![]()
Upo UU662C60W -astianpesukone, valkoinen
Upon hiljainen astianpesukone monipuolisilla ohjelmilla ja toiminnoilla. Mitat K x L x S (mm): 816-890 x 598 x 575www.verkkokauppa.com
Lähetettävissä: Heti yli 25 kpl
Ai kuluttajan pitää arvailla mitkä outlet- tuotteet kuuluu ilmaisen kuljetuksen piiriin. Sitä ei lue edelleen siinä verkkiksen mainoksessa. Ei edes sitä että ei koske outlet tuotteita.Niin. Se ei ole yksittäiskappale Outlet-alueella.
Ai kuluttajan pitää arvailla mitkä outlet- tuotteet kuuluu ilmaisen kuljetuksen piiriin. Sitä ei lue edelleen siinä verkkiksen mainoksessa. Ei edes sitä että ei koske outlet tuotteita.
Yksittäiskappaleiden hintoihin eivät vaikuta meneillään olevat kampanjat.
Totta. Tätä ei välttämättä edes tajua ajatella. Jonkin verran maailmaa ja outletteja nähneenä, ei tule vastaavaa "käytettyjen tavaroiden outlettia" mieleen kuin gigantti ja kumppanit. Pakko myöntää että taidokkaasti (röyhkeästi) otettu termi haltuun. Osaava markkinointi-tiimi asialla. Jos ei tietäisi, niin yhdistäisi juurikin poistoeriin, tehtaanmyymälöihin jne.Selkeämpi olisi jos ihan käytettäisiin suomea kuten "poistoerä" ja "asiakaspalautus".
Itselle outlet-sana tarkoittaa juurikin poistoeriä, näin kun oli käytäntö silloin lähes kivi ja miekka-aikana kun noita outlet-sanoja alkoi ilmaantumaan kodikonekauppojen mainoksiin.
Pari vuotta takaperin tilasin lieden verkkokauppan outletista ja ainakaan verkkis ei ollut viitsinyt pakata liettä sitten mitenkään edellisen palauttajan jäljiltä uudelleen.
pakkaus oli niin räjähtänyt että kohta soitti postin ajojärjestelijä ja oli huolestunut lieden kunnosta ja kertoi ottaneensa kuvat ko. pakkauksesta ja liitävänsä reklamaatio lomakkeen valmiiksi mukaan jos haluan lieden toimitettavan kotio asti.
Kun pääsin vastaanottamaan liettä oli se kieltämättä näky, repaliset muovit ja styroksit oli parsittu niin vähällä teipillä kuin mahdollista, eikä liesi ollut mitenkään kiinni kuljetuslavalla. mutta ihme ja kumma ihan ehjä ja toimiva kone sieltä kuitenkin löytyi
Jatketaan yksinpuhelua.
Pitäisi oikeastaan laittaa tuonne mikä tänään vituttaa ketjuun.
Työselosteessa lukee "bios reflashed" mikä laittoi jo epäilyttämään.
Eikun konetta kasaamaan sen verran että näkee mitä emo tekee (osittain vaiheessa oleva vesijäähy ja johdotukset).
3t myöhemmin konetta päälle. Jonkin aikaa se siinä rullasi ennenkuin pääsin biossiin. PRKL, samaa vikaa pukkaa vaikka ei bootissa jäänyt jumiin mutta ei löydä vieläkään kaikkia nvme-asemia. Seuraavalla bootilla sitten taas jäi jumiin.
Eivätkä ole testanneet db-anturiakaan vaikka se siellä vikakuvauksessa luki ja anturi jäi sille matkalle.
Joutunee sitten soittamaan Verkkikseen että mitä helvattia ne on tehnyt tuolla lankulla kuukauden jos ovat vain vetäneet biossin uusiksi sisään.
Minun mielestä jos ovat testanneet niin kyllä tuossa kuvauksessa pitäisi lukea että "testattu neljällä nvme-asemalla ja vika ei uusiudu monen bootin jälkeen".
Jotain vikaa ovat kumminkin nähneet koska ei tullut laskua turhasta huollosta.
Muokkaus. Myös tuota emoa on vähän kovisteltu koska SMA-liittimet on nyt vinossa, lähtiessä oli ihan suorassa.
Ei ne nyt silti kaikkea aina eteenpäin lähetetä. Ainakin Sodastreamin ja Microsoftin tuotteiden kohdalla olen saanut heti huoltoon viedessä uuden vastaavan tilalle. Tietysti ne palautetut voi lähteä eteenpäin, mutta asiakaan näkökulmasta sillä ei mitään väliä...Ei taida verkkiksellä olla minkään alan huoltoedustusta itsellään (poislukien omat merkit) vaan kaikki lähetetään eteenpäin.
Sodastreamin linjaus on hyvin suurella varmuudella hatusta heitettynä "jos palautuksia tulee -> roskiin ja uusi kouraan". Ei ne sisällä muuta kuin muovia, pari palaa metallia ja tiivareita, joten puolen tunnin huolto maksaa työkustannuksena enemmän kuin koko vehkeen valmistus tehtaalla. Hyvin varmasti sama koskee Microsoftin perustuotteita, eli hiiret, näppikset, rimpulakuulokkeet, jne.Ei ne nyt silti kaikkea aina eteenpäin lähetetä. Ainakin Sodastreamin ja Microsoftin tuotteiden kohdalla olen saanut heti huoltoon viedessä uuden vastaavan tilalle. Tietysti ne palautetut voi lähteä eteenpäin, mutta asiakaan näkökulmasta sillä ei mitään väliä...
Sehän riippuu ihan tehdyistä sopimuksista Verkkokaupan ja Sodastreamin maahantuojan välillä. Jos on kirjattu että vikatilanteessa annetaan uusi heti tilalle niin silloin homma toimii näin. Vikaantuneet kerätään yleensä paikkaan X josta sitten sopimukseen sovittujen ehtojen mukaan maahantuoja joko hakee ne pois ja korvaa Verkkokaupalle tai sitten laitteet tuhotaan ja Verkkokauppa saa niistä korvauksen.Ei ne nyt silti kaikkea aina eteenpäin lähetetä. Ainakin Sodastreamin ja Microsoftin tuotteiden kohdalla olen saanut heti huoltoon viedessä uuden vastaavan tilalle. Tietysti ne palautetut voi lähteä eteenpäin, mutta asiakaan näkökulmasta sillä ei mitään väliä...
No en muuta väittänytkään. Kunhan kommentoin lainauksessa olevaa viestiä. Prismalta ostetut sodastreamit muuten lähtee johonkin (tarkastukseen?), ennen kuin saat uuden.Sehän riippuu ihan tehdyistä sopimuksista Verkkokaupan ja Sodastreamin maahantuojan välillä. Jos on kirjattu että vikatilanteessa annetaan uusi heti tilalle niin silloin homma toimii näin. Vikaantuneet kerätään yleensä paikkaan X josta sitten sopimukseen sovittujen ehtojen mukaan maahantuoja joko hakee ne pois ja korvaa Verkkokaupalle tai sitten laitteet tuhotaan ja Verkkokauppa saa niistä korvauksen.
Ite oon saanut huollon sijaan suoraan uuden tilalle esim. Sonyn kuulokkeissa ja Philipsin telkkarissa. Ja sit niiden omissa ströme tms. tuotemerkeissä. Tosin, näistäkin alkaa jo olla aikaa.Ei ne nyt silti kaikkea aina eteenpäin lähetetä.
Joo ja kolmantena tavaralajina "kolaroitiin tätä trukilla, kai se vielä toimii mutta ruma on kuin piru". Sopii halvalla kotiin toimitettavaksi jos asiakas sattuukin nuukuuttaan tai laiskuuttaan sen kelpuuttamaan. Myymälästä joutuisi antamaan melkein ilmaiseksi jotta joku sen pois veisi.Selkeämpi olisi jos ihan käytettäisiin suomea kuten "poistoerä" ja "asiakaspalautus".
Riippuu merkistä. Oma mikro meni huoltoon, mutta sain varamikron tuttelin lämmityksiin. Mikro tuli kuntoon, joten ei pahaa sanottavaa sen puolesta, mutta tulihan tuossa paljon kilometrejä "turhaan"Meni varmaan 5min. saada uusi mikro powerista, hajosi takuuaikana. Samaa ei saanut, mutta pykälän parempi.
Tuo oli satasen halpis.Riippuu merkistä. Oma mikro meni huoltoon, mutta sain varamikron tuttelin lämmityksiin. Mikro tuli kuntoon, joten ei pahaa sanottavaa sen puolesta, mutta tulihan tuossa paljon kilometrejä "turhaan"
"Kuljetusvaurio"Joo ja kolmantena tavaralajina "kolaroitiin tätä trukilla, kai se vielä toimii mutta ruma on kuin piru". Sopii halvalla kotiin toimitettavaksi jos asiakas sattuukin nuukuuttaan tai laiskuuttaan sen kelpuuttamaan. Myymälästä joutuisi antamaan melkein ilmaiseksi jotta joku sen pois veisi.
En nyt sanoisi että kaikki.Ei taida verkkiksellä olla minkään alan huoltoedustusta itsellään (poislukien omat merkit) vaan kaikki lähetetään eteenpäin.
En nyt sanoisi että kaikki.
Ostin yli vuosi sitten kingstonin muistikortin 128 Gb class 10 ja nyt siihen tuli vikaa. Kortti tuli hitaaksi ja sovellukset aukesivat suurella viiveellä. Toin kuitin ja muistikortin näytille ja sain saman tien käteisenä rahat takaisin, vaikka myyjä ei voinut tietää onko kortissa oikeasti vikaa.
Paljonhan se kokemus riippuu myös asiakkaasta, huutamalla ja vaatimalla ei saa asiakaspalvelua. Joten se kannattaa huomioida, jos ei meinaa palautus onnistua.
Laittavat suoraan myyntiin ja 10/10 arvosana? Kova on luotto asiakkaan sanaan jos tuollainen käytäntö ylipäätään mahdollista, en kyllä luottaisi itse. Tässä tapauksessa toki olikin toimiva tuote mutta kyllä olettaisin outletista tuotetta ostaessa että se olisi tarkastettu, epärehellisien palautuksen mahdollisuus ei ole mikään olematon.
Hep. Tunnustan. Jos (gigantti) eivät suostu vaihtamaan viallista tuotetta toiseen, vaan väenväkisin haluavat lähettää sen johonkin elcare huoltoon niin mieluummin palautan. @Jamboa tuossa ylempänä kertoi pyytäneensä vaihtoa 3 kertaa. Ite en jaksaisi pyytää yhtä kertaa enempää. Terroristien kanssa ei neuvotellaosa ihmisistä käy surutta palauttamassa normaalina asiakaspalautuksena heti uutena viallisen

Miten on ylipäätään mahdollista, että samaan kotitalouteen voidaan tilata kaksi kertaa nettiyhteys? Onko sellaiseen joskus käytännön syitä?
– Yleensä yksi yhteys yhteen talouteen on riittävä. Tarve kahdelle yhteydelle voi tulla esimerkiksi silloin, kun yhteys halutaan kodin lisäksi esimerkiksi autotalliin, harrastetilaan tai saunatiloihin, eikä langattoman verkon kantavuus ole riittävä, Niiranen vastaa.
Kyseessä on johtaja, joka ei selvästi tajua tekniikasta. Eipä tuossa muuta, mutta kieltämättä teknisestä näkökulmasta aivan älytön lausuntoEhkä toi virheen myöntäminen olisi riittänyt. Turha selittely vaan vesittää senkin "anteeksipyynnön". Käsi pystyyn, kuinka moni täällä tilaa toisen liittymän jos kantama kämpässä ei nyt riitä vaikka sinne saunaan![]()
Mies osti Elisalta kaapelimodeemin – lasku paljasti kalliin yllätyksen
Elisa möi asiakkaalle enemmän kuin mitä tämä oli tilannut.www.is.fi
![]()
Artikkelista ymmärsin että virhe oli myönnetty ja korjattu heti, ja tuo lainaamasi vastaus oli vastaus siihen miten voi tilata kaksi nettiä, ja jutussa käytiin myös läpi eri jokin dsl ja kaapelinetin osalta.Ehkä toi virheen myöntäminen olisi riittänyt. Turha selittely vaan vesittää senkin "anteeksipyynnön". Käsi pystyyn, kuinka moni täällä tilaa toisen liittymän jos kantama kämpässä ei nyt riitä vaikka sinne saunaan![]()
Mies osti Elisalta kaapelimodeemin – lasku paljasti kalliin yllätyksen
Elisa möi asiakkaalle enemmän kuin mitä tämä oli tilannut.www.is.fi
![]()
Eli ilmeisesti juurimuuttanut, kaapelimodeemi jo oli , oliko myös kaapelimodeemi netti. Tuossa tuoksuu kyllä ihan sekaannuksen mahdollisuuksia, kun mukana myös pariosoitetta.27-vuotias mies oli juuri muuttanut uuteen asuntoon ja tilasi Elisalta netin. Kaapelimodeemi hänellä oli jo entuudestaan, mutta se ei enää toiminut uuden yhteyden kanssa. Hän tilasi uuden modeemin Elisan asiakaspalvelun chatissa. Hänelle myytiin kuitenkin myös toinen internet-sopimus jo aiemmin tilatun päälle.
Kaapelimodeemi yhteydet on väyliä, ja eivät ole paikaan sidottuja, joten helppo ottaa kaksi liittymää.Kyseessä on johtaja, joka ei selvästi tajua tekniikasta. Eipä tuossa muuta, mutta kieltämättä teknisestä näkökulmasta aivan älytön lausunto
Kyseessä on johtaja, joka ei selvästi tajua tekniikasta. Eipä tuossa muuta, mutta kieltämättä teknisestä näkökulmasta aivan älytön lausunto
Kommentin jälkeen, tuohan oli hyvä vastaus. Nyt saatiin tietoisuutta että kaksiliittymää on saatavilla. Se ensimmäinen vastaus voi olla ettei onnistu ja asiakas luovuttaa, mutta nyt tietää yrittää enemmän.Ja kaupallisesta näkökulmasta myös. Aivan älytöntä, että johtaja laukoo tällaista mediaan. Ihan jokainen tuossa liiketoiminnassa oleva tajuaa, että kahta nettiliittymää ei tarvita.
Ei siinä ole mitään positiivista, vaikka miten vääntelet. Jos olisin Elisan osakkeenomistaja, vaatisin kyseisen henkilö irtisanomista.Kommentin jälkeen, tuohan oli hyvä vastaus. Nyt saatiin tietoisuutta että kaksiliittymää on saatavilla. Se ensimmäinen vastaus voi olla ettei onnistu ja asiakas luovuttaa, mutta nyt tietää yrittää enemmän.
Samalla lisääntyy tietoisuus heillekkin joille ei edes ole tullut mieleeen kahden liittymän tilaaminen.
Mikään yleinen juttu tuo ei ole, ja hän sitä painotti heti alkuun että yleensä yksiyhteys on riittävä.
Juuri näinä. Keep it simple, eli virhe myönnetty ja pahoittelut on se riittävä ja oikea tapa viestittää. "Tietoisuuden lisäämiselle" on sitten ihan eri markkinointikanavat.Ei siinä ole mitään positiivista, vaikka miten vääntelet. Jos olisin Elisan osakkeenomistaja, vaatisin kyseisen henkilö irtisanomista.
Siis ihan oikeasti. On hienoa että Elisalta joku uskaltaa vasta toimittajan kysymykseen, siellä on ihmisä. vs nämä firmat missä ei vastata, ei kommentoida, ainoa mitä irtoaa niin joku tiedottaja totetaa , emme kommentoi yksittäisiä tapauksia, käymme kaiken asiakas palautteen tarkaan läpi. Kiitos yhteyden otosta.Ei siinä ole mitään positiivista, vaikka miten vääntelet. Jos olisin Elisan osakkeenomistaja, vaatisin kyseisen henkilö irtisanomista.
Kyllä tällä Niirasella on ihan oikeasti aika väyrysmäiset vastaukset muihinkin kysymyksiin. Vastauksessa ei siis mitään "väärää", mutta joku viestinnän ammattilainen varmaan osaisi vastata ns. samalla kansan kielellä, millä toimittaja kysymyksen esittää. Lipsuu muuten off-topic, joten osaltani jätän tähänSiis ihan oikeasti. On hienoa että Elisalta joku uskaltaa vasta toimittajan kysymykseen

Toimivatko asiakaspalvelijanne provisiopalkalla? Onko mahdollista, että he tyrkyttäisivät asiakkaille turhia tuotteita tai palveluita tahallaan?
– Meillä on myyjille selkeät myynnin säännöt, ja harhaanjohtava myynti on ehdottomasti kielletty. Myyjillä on ICT-alan TES:n mukainen peruspalkka ja sen lisäksi kannustepalkkiomalli, jossa asiakastarve ohjaa mittareita ja myyjien toimintaa. Myyjän työtä toki on kertoa asiakkaalle hyvistä ratkaisuista ja palveluista, mutta myymme tuotteet ja palvelut aina asiakkaan tarpeeseen sekä käyttöön, Niiranen vakuuttaa.
Uteliaalle, tässä herää kysymys että mikäs rajoite siinä kotipalvelin liittymässä oli.Mulla on ollut kaksi nettiliittymää. Toinen oli tavallista käyttöä varten ja toinen kotipalvelinta. Jos tuolla toisella olisi saanut ja voinut pitää myös palvelimia yksi olisi kyllä riittänyt.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.