Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyse valkotasapainosta eli kirkkauksilla, eli kaiketi värit vain säädetään eri kirkkauksille. 2 pointissa kahdelle jne. Jos siis ymmärsin oikein.Eli jos useilla pisteillä niin ihminen siirtää anturin käsin eri pisteeseen ?
Itse epäilen tätä. Huoltovalikostahan näkee tunnit, ja jos tuosta jäisi yritys kiinni, niin sehän menisi varmaan jostain lievästä petoksesta. Ja miettii sitä mediamyllytystä, kun myyty käytetty uutena. Eihän kukaan enää ostaisi kalibroituja televisioita.Itse elän uskossa että nuo kalibroidut telkkarit ovat asiakaspalautuksia ja saadaan sillä kalibroinnilla perusteltua miksi pakkausmateriaalit eivät ole enää koskemattomia.
Aa, eli ei tarvi siirellä mittauksen aikana.Kyse valkotasapainosta eli kirkkauksilla, eli kaiketi värit vain säädetään eri kirkkauksille. 2 pointissa kahdelle jne. Jos siis ymmärsin oikein.
Joskus on tullut vahinkoja julkisuuteen/netti palstoille.Itse epäilen tätä. Huoltovalikostahan näkee tunnit, ja jos tuosta jäisi yritys kiinni, niin sehän menisi varmaan jostain lievästä petoksesta. Ja miettii sitä mediamyllytystä, kun myyty käytetty uutena. Eihän kukaan enää ostaisi kalibroituja televisioita.
Tuli tilattua Genelecit 369e/kpl. Pitää kyllä käydä antamassa posiitiviset arviot joka paikkaan, kun eivät lähteneet perumaan tilausta.Hyvä X ,
Onnittelut Genelec G Three -kaiuttimien hankinnasta!
Olette saaneet aivan erityisen erikoistarjouksen – sellaisen, joka johtui meidän hinnoitteluvirheestämme. Verkkokaupassamme on vahingossa päässyt sekoittumaan kaiutinparin ja yksittäisen kaiuttimen hinnat, mikä on johtanut tarjoukseen, joka oli suoraan sanottuna liian hyvä ollakseen totta.
Kuitenkin kauden hengessä me HiFi Klubbenilla haluamme kunnioittaa tekemäämme virhettä ja tehdä joulustanne hieman valoisamman. Olemme päättäneet ottaa täyden vastuun virheestämme. Tulemme täyttämään tilauksenne ja kunhan saamme kaiuttimet Geneleciltä, toimitamme ne mielellämme teille sopimallamme hinnalla. Tilausten määrä on sattuneista syistä kuitenkin ylittänyt kaikki ennusteemme ja kaiuttimien toimitusaika on valitettavasti hieman normaalia pidempi.
Toivomme, että olette innoissanne uusista kaiuttimistanne ja tämän tilanteen tuomasta jouluyllätyksestä. Mikäli olette tyytyväinen kokemukseenne, olisimme iloisia ja se merkitsisi meille paljon, jos voisitte jakaa tämän ilon jättämällä meille positiivisen arvostelun tai arvion alla olevien linkkien kautta.
Kauppa: HiFi Klubben Suomi - Hintaseuranta.fi
HiFi Klubben Suomi sai maininnan "Hyvä" arvosanalla 3,8 / 5 Trustpilotissa
HiFi Klubben
Kiitos ostoksistanne HiFi Klubbenilla.
Toivotamme teille hyvää joulua täynnä musiikkia, lämpöä ja onnea!
Best regards,
HiFi Klubben Helsinki
Täältä myös peukut suoraselkäisestä toiminnasta, monestihan kaupan kannattaa vedota hintavirheeseen, kun sillä saa varmaan jonkun osuuden tilauksista karisteltua pois ennen kuin hyväksytään oma moka.Tuli tilattua Genelecit 369e/kpl. Pitää kyllä käydä antamassa posiitiviset arviot joka paikkaan, kun eivät lähteneet perumaan tilausta.
Kuka muutenkaan ostaisi kalibroituja televisioita? En usko että vaikuttaa myyntisegmentin kysyntään.Itse epäilen tätä. Huoltovalikostahan näkee tunnit, ja jos tuosta jäisi yritys kiinni, niin sehän menisi varmaan jostain lievästä petoksesta. Ja miettii sitä mediamyllytystä, kun myyty käytetty uutena. Eihän kukaan enää ostaisi kalibroituja televisioita.
Tiettävästi Gigantti ja Poweri myy niitä aika paljon, ja monelta siis ihan rahaa siitä ottavat.Kuka muutenkaan ostaisi kalibroituja televisioita? En usko että vaikuttaa myyntisegmentin kysyntään.
On siinä nimi mietitty firmallepanetti.fi sivuilta eli valmistajalta pizzauunin
Kyllä siellä sittenkin joku näköjään sähköposteja lukee. Vastausta ei tullut vieläkään, mutta toimitus tuli korjattuun osoitteeseen ja vielä eri myymälästä kuin mihin otin yhteyttä. En sitten tiedä mikseivät vastaa tai edes kuittaa viestejä luetuksi..Samat kokemukset sähköpostista. Huomenna yritän Chattia tai menen paikan päälle.
Verkkis lähettää suomesta ja gigantti soutuveneellä ruotsista.Gigantista tuli pitkästä aikaa tilattua ja taas saa odotella näköjään yhtä kauan kuin Kiinasta tilaisi. Yli viikko sitten tilattu varastossa olevia tuotteita, ja pari päivää nyt maannut jo 'lähetettynä', mutta ainoastaan postikoodi on rekisteröity. Verkkis lähetti BF:stä huolimatta kahdessa päivässä perille. Ei mene jakeluun miten toimitus voi jollain lafkalla olla näin hidasta.
Eikös Gigantin sivuilla näe tilauksen tiedoista kuvan lähetyksestä ennen kuin se löydään kiinni ja eteenpäin. Tuossahan se pitäisi jo näkyä että väärä tuote paketissa ja ei näin ollen pitäisi olla mitään epäselvää asiassaGigantti lähetti väärän tuotteen. Olin chatin kautta yhteydessä jälkeen meni pari pv ennen kuin ottivat maililla yhteyttä. Piti lähettää väärästä tuotteesta ja paketista kuvat. Laitoin postin palautuksena, mutta eivät vieläkään suosti lähettämään uutta vaan 'tutkivat asiaa", väärä tuote matkalla Ruotsiin. Siis mitä helvettiä. Missään vaiheessa eivät juurikaan ole edes pahoitella asiaa m.

Eikös Gigantin sivuilla näe tilauksen tiedoista kuvan lähetyksestä ennen kuin se löydään kiinni ja eteenpäin. Tuossahan se pitäisi jo näkyä että väärä tuote paketissa ja ei näin ollen pitäisi olla mitään epäselvää asiassa![]()
Näin se taitaa olla.Nykypäivän asiakkaat arvostaa hintaa, mihin ne sitä asiakaspalvelua tarvii?
Enpä ole kuullutkaan tuommoisesta. Ja anyway - odotan kyllä että saan sen mitä tilaan enkä jotain aivan muuta. Lähetteessä, kuiteissa siis näkyy ihan oikea tuote, mutta se mitä sain edusti jopa ihan eri tuoteryhmää. Toki virheitä sattuu, ei siinä mitään, mutta kyrsii tämä tapa jolla asiaa ovat hoitaneet. Vähän niin kuin "hälläväliä, nyt kävi näin".Eikös Gigantin sivuilla näe tilauksen tiedoista kuvan lähetyksestä ennen kuin se löydään kiinni ja eteenpäin. Tuossahan se pitäisi jo näkyä että väärä tuote paketissa ja ei näin ollen pitäisi olla mitään epäselvää asiassa![]()
Itse joskus vahingossa huomasin tuollaisen ominaisuuden, mutta kuten @ttm tuossa edellä mainitsi, niin ei välttämättä ole kaikissa tilauksissa näkyvissä. Tulee harvoin nykyään tilailtua Gigantilta mitään, mutta itselläni oli kahdessa viimeisimmässä tilauksessa kuvat tarjolla.Enpä ole kuullutkaan tuommoisesta. Ja anyway - odotan kyllä että saan sen mitä tilaan enkä jotain aivan muuta. Lähetteessä, kuiteissa siis näkyy ihan oikea tuote, mutta se mitä sain edusti jopa ihan eri tuoteryhmää. Toki virheitä sattuu, ei siinä mitään, mutta kyrsii tämä tapa jolla asiaa ovat hoitaneet. Vähän niin kuin "hälläväliä, nyt kävi näin".
Ne paketit lähtee suoraan postin omasta varastosta, joten jos tilaus on vain tehty sopivaan aikaan niin se lähtee samana päivänä vielä liikkeelle ja ehtii yleensä seuraavaksi päiväksi eli myös lauantaiksi. Olen joskus yölläkin tilannut jotain tavaraa mikä on tullut postin varastosta suoraan ja se on ollut jo muutamien tuntien päästä noudettavissa postista.Telialta oli kyllä melkosen nopeaa toimintaa tilauksen kanssa, eilen tilasin tuotteen vähän ennen klo 14 ja paketti on noudettavissa tänään lauantaina aamusta 9 jälkeen. Alle vuorokaudessa ja vielä näin joulun lähestyessä, taitaa olla BF pakettejakin vielä liikenteessä melkoisesti.
Jos näistä kokoo yhteenvedon, niin onko oikein
Power hintatakuu,...
Hienoa, liitän tähän ne postauksen hetkellä olleet ehdot. aikanaan jossain ketjussa noita arvuuteltiin.Noin kahden sekunnin googlaus.. tuossa on kerrottu aika selkeästi miten toimii.
edit: kerkesitkin jo väliin
1. Hintahyvityksen ehdot
Tuotteen palautusoikeuden tulee olla voimassa (suurimmalla osasta tuotteita 60 päivää ostoksesta, poikkeukset löydät palautusehdoistamme)
Koskee identtisiä tuotteita, joita myyvät hyväksytyt kilpailijat Suomessa
Tuotteen tulee olla varastossa ja ostettavissa kilpailijalta
Hintatakuu ei yleensä koske seuraavia:
Rajoitetun ajan tai määrän tarjoukset
Poistomyynnit tai loppuunmyynnit
Erikoistilaukset tai mittatilaustuotteet
Kilpailijan yksinoikeudelliset tai jäsenkohtaiset tarjoukset
Tuotteet, joita ei ole kilpailijan varastossa
Hinnoitteluvirheet tai painovirheet
Perinteisesti kummankin hintatakuu on ollut tarkka että identtinen tuote, eli sama tyyppi/tuote koodi.Mitenköhän tarkkaan tuo "koskee identtisiä tuotteita" tulkitaan, esimerkiksi jos nyt vaikka Gigantti löisi 150€ halvemman hinnan kuvitteellisesta televisiosta kuin Power, mutta toinen myisi RT mallia ja toinen taas ST mallia.
ainoa ero noiden välillä olisi se että toinen on musta ja toinen harmaa, mutta muuten 100% identtiset laitteet kyseessä.
olisiko tuo peruste perinteiseen tapaan kieltäytyä hintatakuusta, kun ei ole kuitenkaan täysin identtiset laitteet kyseessä?
Perinteisesti? Minulle ei ole koskaan ollut kummassakaan liikkeessä mitään tuollaista nilliitystä jostakin väristä, kunhan laite on muuten sama. Ties kuinka monta kertaa olen tuota "hintatakuuta" kuitenkin hyödyntänyt vähän rimaa hipoen, enkä kyllä kehtaisi väittää, että sen pitää aina olla täysin identtinen tuote väreineen päivineen.Perinteisesti kummankin hintatakuu on ollut tarkka että identtinen tuote, eli sama tyyppi/tuote koodi.
Ok, hyvä homma.Perinteisesti? Minulle ei ole koskaan ollut kummassakaan liikkeessä mitään tuollaista nilliitystä jostakin väristä, kunhan laite on muuten sama. Ties kuinka monta kertaa olen tuota "hintatakuuta" kuitenkin hyödyntänyt vähän rimaa hipoen, enkä kyllä kehtaisi väittää, että sen pitää aina olla täysin identtinen tuote väreineen päivineen.
Laitteita on ollut laidasta laitaan molemmissa ketjuissa, eli Gigantissa ja Powerissa. Useampiakin televisioita ja puhelimia, uuni, parit kuulokkeet jne. Hinnat ovat vaihdelleet kympeistä useisiin satasiin.Ok, hyvä homma.
Kuinka isoa hyvitystä olet hakenut, ja minkä tyyppisistä tuotteista. Jäänyt fiilis että hyvitys on ollut helpompi saada jos ollaan sen kanssa katteellisella alueella, mutta jos alunperin jo "tiukkahinta" ollut ja siitä hakee vielä satasien (kymmenien prosenttien) tai enemmän hyvitystä niin meneekin vaikeaksi, jos ei sama tyyppi niin helppo torpata. tarjottu siis palautusvaihtoehto hyvityksen sijaan. (kynnys jotain kodinkonetta lähteä takaisin tuomaan ja mennä hakemaan sitä kilpailijalta.)
Kauppaa hieroessakaan eivät enään vuosiin ole vastanneet automaattisesti kilpailian tarjousta halvemmalla, vaan ihan tapauskohtaisesti.
Siis ihan Gigantin omissa myymälöissä. Poweri hyvityksistä ei "paikanpäällä" kokemusta, perus tinkaaminen lähtee jonain hintarobotti höpinöillä, osalla myyjistä selkeästi puuttuu natsat sopia hintaa.
Hintakuulla nimenomaan tätä hain.Omalla kohdalla näissä ei kuitenkaan ole ollut kyse siitä, että olisin ensin ostanut tuotteen ja sitten myöhemmin mennyt kinuamaan osaa hinnasta takaisin alennuksen myötä.
Ei liikkeissä tietenkään ole automaattisesti koskaan hintaa alettu laskemaan, vaan asiakkaan pitää osata itse etsiä jostakin se halvempi hinta ja sitten kysyä, että vastaavatko siihen. Eivät ole vielä kertaakaan kieltäytyneet, jos tuote vain on ollut ostettavissa jostakin kotimaisesta kaupasta, eikä ole ollut kyse mistään kolmannen osapuolen tukemasta lisäkampanjasta.

Verkkokauppa vähän mokannut nyt gdpr kanssa. Oliko siellä myös henkilötunnus näkyvillä? Ota sinne yhteyttä ja kysy miten tämmöinen voi olla mahdollista ja se on niiden tehtävä lähteä viemään mokansa eteenpäin ja tehdä ilmoitus tietoturvaloukkauksesta Jos joudut tietoturvaloukkauksen kohteeksi | Tietosuojavaltuutetun toimisto. Toki varmaan itsekin voit tuonne halutessasi ilmoittaa.Tuli mikro tilattua verkkiksen outletista. Saip eilen noukittua postista ennen töihin menoa.
Nyt aamulla sain paketin auki ja kaikki vaikuttaa kute luvattuki (naarmu päällä, mutta minua se ei haittaa. muuten koskematon), mutta jostai syystä on edellisen henkilön osamaksusopimus henkilötietoinee kaikkineen mukana..![]()
No toisaalla, jos edellinen ostaja on tahtonut paperilappunsa sinne (tuotepakkauksen sisään? Siellä se tuskin alunperin on ollut) jättää.. Ei tossa mistää henkilörekisteristä ole kyse. Kertoo toki myös karua faktaa siitä, ettäVerkkokauppa vähän mokannut nyt gdpr kanssa. Oliko siellä myös henkilötunnus näkyvillä? Ota sinne yhteyttä ja kysy miten tämmöinen voi olla mahdollista ja se on niiden tehtävä lähteä viemään mokansa eteenpäin ja tehdä ilmoitus tietoturvaloukkauksesta Jos joudut tietoturvaloukkauksen kohteeksi | Tietosuojavaltuutetun toimisto. Toki varmaan itsekin voit tuonne halutessasi ilmoittaa.
Njoo, en mie niillä henkilötunnuksilla yms mitää tee. Ei saa verkkiksee yhteyttä varmaan nyt tänäpe, kun kokeilin aamulla. Joku toine päivä kokkeilen ja ilmotan vua, että vähä tarkemmi vois kattoa paketit..No toisaalla, jos edellinen ostaja on tahtonut paperilappunsa sinne (tuotepakkauksen sisään? Siellä se tuskin alunperin on ollut) jättää.. Ei tossa mistää henkilörekisteristä ole kyse. Kertoo toki myös karua faktaa siitä, että gigantti ei noita "jälleenmyytäviä" tuotteita edes tarkasta.
Gigantista tuli pitkästä aikaa tilattua ja taas saa odotella näköjään yhtä kauan kuin Kiinasta tilaisi. Yli viikko sitten tilattu varastossa olevia tuotteita, ja pari päivää nyt maannut jo 'lähetettynä', mutta ainoastaan postikoodi on rekisteröity. Verkkis lähetti BF:stä huolimatta kahdessa päivässä perille. Ei mene jakeluun miten toimitus voi jollain lafkalla olla näin hidasta.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.