- Liittynyt
- 16.08.2017
- Viestejä
- 7 380
Tilasin itse Powerista Outlet tabletin jota sitten noutoviestin saattelemana lähdin noutamaan. No kyseessä EI ollutkaan asiakaspalautuslaite, kuten infottu vaan esittelylaite. Sitä ei myöskään ollut pakattu, vaan se oli edelleen esillä. Eipä siinä muuta, mutta en halua esittelylaitetta ja vaikka olisin tuon huolinut, niin sitä ei saanut mukaan, koska siellä on demosofta sisällä ->Heidän pitää kuulemma se ohjelmoida uudelleen eikä se onnistu odottaessa. Tuli sitten ajettua aikas pitkä matka ja aivan turhaan.Tilasin tabletin Gigantin Outletista, mutta sitä ei oltukaan palautettu tehdasasetuksiin enkä siis saanut sitä auki, koska kysyi PIN-koodia. Gigantti lähetti sitten kokonaan uuden ja otti tuon takaisin. Ihan hyvin Gigantti tuon hoiti vaikka heidän virheen takia joutuikin pari ylimääräistä viikkoa odottelemaan. Onneksi tarkastin tuon ennen lahjapakettiin laittoa.
Asiakaspalvelun kautta laitoin kyllä reklamaatiota menemään, mutta uudelleenohjaavat sen kuulemma vain myymälään. Saapi nähdä, mutta hieman harmittaa tällainen töpeksiminen. Luulisi outlet tuotteiden myymisen olevan heille ihan jokapäiväinen juttu ja asiakas pyydetään noutamaan, vasta kun tuote on valmis myytäväksi
Edit. Niin ja se pointti. Tosiaan mitään hyvityksiä, toista tablettia tms ei ollut mahdollista saada samantien
Edit2. Nyt tuli soitto. Korvaukseksi sai vielä hieman hyvitystä tabletin hinnasta. Paikallinen Power hoiti homman siis ok ja lopputulokseen olen tyytyväinen. Pitää ajella laite vielä hakemaan
Viimeksi muokattu: