GlobalConnect (oli Onefiber) Valokuitu, tekniikka, kokemukset ja sopimusedoista

Soittelin just gc aspaan, jonopaikalta 9 kesti n.45min päästä läpi. Siellä oli täppä pudonnu julkisesta ip:stä. Sanoin että foorumilla aika usealla käynyt sama, niin aspan täti kehoitti soittamaan että saadaan asiat kuntoon. Tosiaan kysyin siitä telialle siirrosta samalla ja hän vastasi että se on kyllä tapahtunu vuoden vaihteessa. Ei taida sitten meille asti näkyä ip alueen vaihtona.

Sanoi et n. 15min päästä pitäis toimia, kattelen yhden jakson sarjaa tuosta ja käyn sitten käynnistämässä kuitupäätelaitteen uusiks.

Omalla kohdalla muutoksen jälkeen näyttää reititin saaneen ulkoisen osoitteen 100.64.73.xxx, mutta kun menee vaikka Speedtestiin niin väittää IP:ksi GlobalConnectin 146.185.13.xxx Kemissä. Onko siis julkinen IP tippunut pois?

Mulla oli alkasemmin tuo 146.185. alkunen ja silloinkin olin natin takana. En päässyt enää ssh:lla serverille niin tiesin että nat on päällä taas.

Taas toimii mulla ulkoa yhteys. Kannattaa soittaa sinne aspaan, sehän menee kiinni sillon 12.30 jo niin hopi hopi.

Jätin itse vajaa tunti sitten soittopyynnön jonosijalta 17. Saapi nähdä ehtiikö kukaan soitella ennen sulkeutumista :geek:

Jätin itse vajaa tunti sitten soittopyynnön jonosijalta 17. Saapi nähdä ehtiikö kukaan soitella ennen sulkeutumista
Epäilen suuresti. Mä soitin klo 8.50, olin jo ennen 8.30 täs paikalla mut katsoin sarjaa ja unohdin siinä sit koko asian, asia juolahti mieleen kun jakso oli jo melkein loppu et jotain piti tehdä aikaa sit jo... hehe

Omalla kohdalla muutoksen jälkeen näyttää reititin saaneen ulkoisen osoitteen 100.64.73.xxx, mutta kun menee vaikka Speedtestiin niin väittää IP:ksi GlobalConnectin 146.185.13.xxx Kemissä. Onko siis julkinen IP tippunut pois?
Huomasin saman.. Chatista sain hetki sitten heti aspan kiinni, ei mennyt kuin muutama minuutti!

Statistiikka

Viestiketjuista
296 381
Jäsenet
81 145
Uusin jäsen
tapcap

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom