Grand Prix 2 (1996)

Kisa 2/16. Todella nautittava rata kun sen ensin opettelee kunnolla. Pomppuisuus luo paljon haastetta ajamiseen. Alusta pitää olla tosi pehmeä ja korkealla. Kokeilin ajaa normaaliradan ajokorkeudella ja pohjalevy tuhoutui 4 kierroksessa.







 
Uusi kausi, uudet kujeet.

Aika-ajo:



Kilpailu:

Nyt tuli vasta katsottua tämä kisa. Auto taisi olla viime kauden ajokkia nopeampi ilman etusiipeäkin. :whistling:

Nuo kanttarit ovat kyllä julmia pelin vaurionmallinnuksella vai johtuuko modeista? Seiniin saa kuitenkin törmätä aika kovaa, että siipi lähtee.
 
Nyt tuli vasta katsottua tämä kisa. Auto taisi olla viime kauden ajokkia nopeampi ilman etusiipeäkin. :whistling:

Nuo kanttarit ovat kyllä julmia pelin vaurionmallinnuksella vai johtuuko modeista? Seiniin saa kuitenkin törmätä aika kovaa, että siipi lähtee.

Auto on nopeampi kuin viime vuoden auto, radasta (säädöistä) riippuen luokkaa 3-5 sekuntia.

Kanttarit on murhaa tietyissä mutkissa. Joistain voi ajaa suoraan yli, eikä käy mitään, ja toisiin riittää pieni virhe ja sinne meni etusiipi. Tuossa nyt vain sattui olemaan korkea kanttari terävällä korotuksella/reunalla.
 
Zak "the wingman" Ryker. ;) Taitaa olla siivet suokkiruokasi?:D Autolla kuitenkin ilmeisesti ihan mahdollista tällä kaudella päästä sinne kärkikymmenikköön, kunhan se vaan pysyy ehjänä ja mies radalla. :thumbsup:
 
Tästä aika-ajo teille, jotka haluatte sen jo nähdä. Kisa tulee huomenna.

Kauden kolmas kilpailu, Imola, San Marino.

Pirullisen vaikea rata. Jos haluaa ajaa hyviä kierrosaikoja, niin pitää ajaa riskirajojen yli koko ajan. Niin lujaa pääsee, kuin uskaltaa jarruttaa myöhässä ja silti uskoo, että auto kääntyy.





 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
278 116
Viestejä
4 789 155
Jäsenet
77 708
Uusin jäsen
hmh

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom