Huhhuh, kävipäs täälläkin melkoinen tuuri Prisman asiakasomistajapäivillä! Vaati kolme käyntiä paikallisessa Prismassa 25km päässä mutta nyt on hymy huulilla.
Olin jo päättänyt vastoin kaikkien suosituksia säästää vähän ja menossa hakemaan tätä Mustangia:
Mustang Kaasugrilli Greenville 4 ja tuhansittain muita tuotteita löydät Prisman verkkokaupasta. Tervetuloa tutustumaan valikoimaan!
www.prisma.fi
Paikallisessa Prismassa Internetin mukaan 1 kpl, joten itse paikalla klo 07:01, ettei joku Kalevi ehdi ensin. Myyjätär kertoi grillien olevan tien toisella puolella sijaitsevassa puutarhamyymälässä, joka aukeaa klo 09.
Takaisin kotiin, aamukahvit ja vajaa tunti myöhemmin uudestaan kohti puutarhamyymälää. Pääkallopaikalla klo 08:59. Se ainut Mustang oli kasattu näytekappale -> ei mahdu mun Corollaan, laatikko olis mahtunut. Voi kuitenkin ostaa nyt ja tulla hakemaan "päivän-parin sisällä". Suostuin tähän ja kun Mustangia oltiin jo viemässä kohti takahuonetta odottamaan hakua, osuivat silmäni johonkin, mitä en ollut osannut odottaa. Poistuvana tuotteena Napoleon Legend 365, -50% ja myös ainut kappale se siinä nököttävä esittelykappale. Välitön hälytys myyjättärelle että roudataanpas sinne takahuoneeseen sittenkin tämä!
Vielä kerran kotiin. Naapurissa asuva eno sattuu pitää jotain lomaa tämän viikon, joten kotona. Häneltä isompi auto lainaan ja vielä kerran puutarhamyymälään. Aikaa meni koko projektiin varmaan yli 3h ja ajettua tuli 150km yhden grillin takia mutta kerrankin lykästi! Töissä pelkkää iltavuoroa tämä viikko niin jos vaikka sitä Mustangia olis ollut reilummin varastossa, en olis jaksanut vaivautua heräämään sen takia klo 06 ja olis varmasti mennyt Napoleon sivu suun.