HDD-SSD Telakka

Onko kenelläkään kokemuksia hyvästä HDD-SSD telakasta, jossa mahdollisesti usb-c to usb-c liitäntä? Minulla jokin vanhahko Fidacon telakka, mutta se kippaa nykyään vähän väliä kesken selauksen ja ei suostu toimimaan ellenkä käynnistä tietokonetta täysin uudestaan. Tarkoituksena olisi käydä läpi vanhoja kovalevyjä ja kerätä talteen kaikki tärkeät tiedot talteen.

Onko kenelläkään kokemuksia hyvästä HDD-SSD telakasta, jossa mahdollisesti usb-c to usb-c liitäntä? Minulla jokin vanhahko Fidacon telakka, mutta se kippaa nykyään vähän väliä kesken selauksen ja ei suostu toimimaan ellenkä käynnistä tietokonetta täysin uudestaan. Tarkoituksena olisi käydä läpi vanhoja kovalevyjä ja kerätä talteen kaikki tärkeät tiedot talteen.

Itse hankin Aliexpressistä tämän SSD/HDD telakan, olen ollut kyllä tyytyväinen.

Viimeksi muokattu:
No se riippuu ihan ketjun aloittajasta kelpaako perus kotelo mallinen ratkaisu vai halutaanko telakka tyylinen ratkaisu. Arvostelujen perusteella en tuota Alin koteloa ehkä hankkisi.

Halvin telakka joka käyttää USB-C:tä (löytyy myös muualta halvemmalla).

Katsoin, että jimssiltä löytyis halvimmiltaan näin pikaisesti. Tuolla luulis yhteyden pysyvän tarpeeksi nopeana, ettei sakkaa yhtäkkiä jostain syystä.

Statistiikka

Viestiketjuista
296 287
Jäsenet
81 105
Uusin jäsen
böötti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom