Hedman Partnersilta kiristyskirje

Jahas, sielä on lähetty kunnolla pommittamaan. Tervetuloa kerhoon💩
Juu, kirje tuli ja suoraan meinasin panikoiden maksaa/soittaa aamulla, mutta luin vähän mitä ihmiset on sanonut, niin sain sellaisen kuvan että ei ne taida yksittäisille tapauksille tehdä paljoa, vaikka 500+ euron maksuvaatimuksia pistää

Juu, kirje tuli ja suoraan meinasin panikoiden maksaa/soittaa aamulla, mutta luin vähän mitä ihmiset on sanonut, niin sain sellaisen kuvan että ei ne taida yksittäisille tapauksille tehdä paljoa, vaikka 500+ euron maksuvaatimuksia pistää
Itellä oikeatkin puukotuskäräjät(uhrina) tulossa niin aika pieneltä tää tuntuu.

Ei kannata antaa minkäänlaisia merkkejä itsestään. Ei tule kiistää ja ennenkaikkea ei tule myöntää mitään. Millään tavalla ei kannata antaa heidän tietää että kirje on tullut perille.

Lähtevät vain äärimmäisen harvoin oikeuteen asti noita viemään ja silloinkin vain ns varmoja nakkeja. Sellaisia jotka on warettanut kymmeniä leffoja kuukausien ajan, sekä ehkä vielä kerskunut sillä esmes somessa.
Häviämään eivät sinne lähde aikaansa ja rahojaan tuhlaamaan.

En usko että joku yksittäisen leffan lataaminen edes ylittää MAOn kynnystä. Ei ole tekona tarpeeksi merkittävä.

Voin toki olla väärässäkin, mutta tällanen kuva on vuosikaudet tätä touhua sivusta seuranneena tullut.

Ei kannata antaa minkäänlaisia merkkejä itsestään. Ei tule kiistää ja ennenkaikkea ei tule myöntää mitään. Millään tavalla ei kannata antaa heidän tietää että kirje on tullut perille.

Lähtevät vain äärimmäisen harvoin oikeuteen asti noita viemään ja silloinkin vain ns varmoja nakkeja. Sellaisia jotka on warettanut kymmeniä leffoja kuukausien ajan, sekä ehkä vielä kerskunut sillä esmes somessa.
Häviämään eivät sinne lähde aikaansa ja rahojaan tuhlaamaan.

En usko että joku yksittäisen leffan lataaminen edes ylittää MAOn kynnystä. Ei ole tekona tarpeeksi merkittävä.

Voin toki olla väärässäkin, mutta tällanen kuva on vuosikaudet tätä touhua sivusta seuranneena tullut.
Okei, kiitos. Lähettävätkö he muistutuksia samasta kirjeestä eräpäivän jälkeen vai unohtaako he, jos ei vastaa? oon kuullut että jotkut melkein kerää näitä kirjeitä. ovatko ne yleisesti eri tapauksista vai häiriköikö HP samoista vanhoista kaunoista?

Voi kuvitella aika hyvin miltä tuomarista tuntuu. Merkittävä osa elämästä koulutettu etiikkaa ja moraalia, ja sitten kiristyskirjeet ja mitä kaikkea paskaa joutuvatkin kokemaan.

Vikahan on eduskunnan. Mitäs ovat säätäneet niin tyhmän systeemin, ettei tälläisistä mitättömistä pikkujutuista ole kevyempää prosessia olemassa.

Sama on esimerkiksi pysäköinninvalvonnassa, ja siinä että pysäköinninvalvonta ei valvo muuta yleistä liikennettä samalla.

Tietysti lapselliset öyhöttäjät ovat sitä mieltä että mitä tahansa lakeja saa rikkoa miten lystää. Tekijänoikeuksista ei tarvitse välittää mitään ja jos jää kiinni, niin vika on aina jossain muualla kuin omassa laittomassa toiminnassa.

Tietysti lapselliset öyhöttäjät ovat sitä mieltä että mitä tahansa lakeja saa rikkoa miten lystää. Tekijänoikeuksista ei tarvitse välittää mitään ja jos jää kiinni, niin vika on aina jossain muualla kuin omassa laittomassa toiminnassa.
Nykymaailmassa kun leffojakin on ollut suoraan netissä katsottavissa iät ja ajat eri palveluissa ja silti valitsee sen omalla IP-osoitteella waretuksen nii ei voi muuta kun hattua nostaa jos yllättyy, että kirje tulee kotiin. Ja eiköhän tuomarit ja asianajajat ole tottuneet kaiken näköiseen, kun 99% päivistä menee jonkun huumeaddiktin rötösten selvittelyssä.

Ite olen ainakin syyllinen waretukseen. Syynä sen helppous ja kaikki leffat/sarjat samassa paikassa. Tulen warettamaan jatkossakin ja jos nyt esim tämä "sakko" pitää maksaa niin olen silti reilusti plussan puolella. Tilaamalla vuosia useita suoratoistoja ja maksamalla leffalippuja oisi rahaa mennyt enemmän. En tietenkään hedareille mitään aio vapaaehtoisesti maksaa. Maksu nyt on perus ylinopeussakon luokkaa joita ei ole vuosiin tullutkaan vaikka ylinopeutta on ajettukin. Jollekin työttömälle YH:lle jonka muksu waretellut niin varmasti kovempi juttu kun tuo maksu ei mene tulojen mukaan.

Viimeksi muokattu:
Okei, kiitos. Lähettävätkö he muistutuksia samasta kirjeestä eräpäivän jälkeen vai unohtaako he, jos ei vastaa? oon kuullut että jotkut melkein kerää näitä kirjeitä. ovatko ne yleisesti eri tapauksista vai häiriköikö HP samoista vanhoista kaunoista?
Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, niin muutamia muistutuskirjeitä samasta leffasta saattaa tulla. Niihinkään ei tulisi reagoida mitenkään.

Tää ei sit ole mikää piratismin puolusteluketju. Latailkaa mitä ja miten tahansa, mut täällä aiheena on noi kiristyskirjeet ja hedarien ja kumppaneiden kyseenalainen toiminta.
näin on, vaikka joku olisikin jotain ladannut se ei poista sitä tosiasiaa että hedarit suorittaa kyseenalaisia eikä niin aukottomia toimia mitä tulee noihin osoitteiden kalasteluun.

joni on jäänyt useasti kiinni paskan puhumisesta ja valehtelusta markkinaoikeudessa, mutta koska leluoikeus, ei yksityiskohtiin kiinnitetä huomiota vaan paras tarina voittaa kuten nähty
esimerkiksi tässä yksi niistä
Tässä "HASH-arvon" täysi väärinkäytös ja virheellinen väittämä, joni tai hänen assistentti kävi täällä ketjussa selailemassa kommenttia ja sen jälkeen kun mainitsin hash tiedot ketjussa niin seuraavassa mao keississä joni inisi niistä.
Ensi vaiheessa NARS-järjestelmä lataa parvesta jaetun tai jaetut tiedostot kokonaisuudessaan ja muodostaa niistä teknisen sormenjäljen eli HASH-arvon
Ensinnäkään jos tietää yhtään mitään HASH arvoista ja mitä tässä implikoidaan niin asiat ei mene ihan noin. Tämä on myös ristiriidassa sen tiedon kanssa jota on aina toitotettu että heillä olisi vain pieni palanen siitä jaetusta tiedostosta, mutta tuon tiedon mukaan he warettavat kaiken kokonaisuudessaan mitä he joita syyttävät waretuksesta. Tämä on yksinkertaisesti mahdotonta, tällä saksalaisella perunafirmalla ei riitä resurssit tällaiseen.

Jatkot sitten ehkä jossain toisessa ketjussa aiheesta
Okei, oon ollut siinä käsityksessä, että perus sivustolle upotettu playeri ei torrenttidataa jakelisi eteenpäin. Mistähän tuon voi selvittää? Muksuille oon meinaan toitottanut että torrentteja ei latailla mutta oon niiltä kuullut noista striimeistä. Oon varmistanut etteivät ole mitään addoneita asentaneet, mutta tietty tuo p2p homma voisi olla fiksua selvittää.

Jos on vinkata parempaa ketjua niin huikkaa ihmeessä.

Okei, oon ollut siinä käsityksessä, että perus sivustolle upotettu playeri ei torrenttidataa jakelisi eteenpäin. Mistähän tuon voi selvittää? Muksuille oon meinaan toitottanut että torrentteja ei latailla mutta oon niiltä kuullut noista striimeistä. Oon varmistanut etteivät ole mitään addoneita asentaneet, mutta tietty tuo p2p homma voisi olla fiksua selvittää.

Jos on vinkata parempaa ketjua niin huikkaa ihmeessä.
Ihan tarkkaan en muista miten foorumin säännöt meni, mutta warettamisesta ja torrenteista keskustelu on aika pitkälti kai kielletty (ainakin tyyliin "mistä kannattaa ladata" tai "turha maksaa, warettaisit sinäkin"), mutta esim tuolta voinee kysyä yleisesti noista toteutuksista:

Ihan tarkkaan en muista miten foorumin säännöt meni, mutta warettamisesta ja torrenteista keskustelu on aika pitkälti kai kielletty (ainakin tyyliin "mistä kannattaa ladata" tai "turha maksaa, warettaisit sinäkin"), mutta esim tuolta voinee kysyä yleisesti noista toteutuksista:

Joo täytyy koittaa tuolta. Itselläni on sama agenda aika pitkälti kuin foorumilla ja koitan vaan varmistella ettei taloudessa tuollaisia nuoriso oman selän takana tietämättäänkään puuhastele :D

Statistiikka

Viestiketjuista
299 690
Jäsenet
81 689
Uusin jäsen
Venn

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom