Hogwarts Legacy (10.02.2023)

Oma mielipide, että kauheeta kuraa ja jo 5 min alkoi ärsytys vaikka ilmaista on.
Selkee konsoli porttaus, missä kiivetään 3 persoonassa mukamas vaikeissa kohdissa ja hahmo kävelee kuin seiväs takapuolessa, eteen, taakse, vasemmalle tai oikealle ja välillä heilutetaan taikakeppiä.
Kai olen vain liian vanha.
Millainen peli pitää olla että ei ole kauheeta kuraa? Ja kai mäkin vanha oon.. noin 52 vasta mittarissa

No melko nopsaan liikkuvia nämä playstation alennukset, vielä aamulla tämä oli ~12 euroon saatavilla mutta jo nyt sitten täyshintainen.
Vaikka koko Harry Potter fanitus jäänyt elämättä ja ei varmaan olis mun juttu, niin onhan tämä open world - peligenren edustaja ja siksi olisi voinut testailla. Saa vinkata jos tulee uudestaan alennukseen.

Oma mielipide, että kauheeta kuraa ja jo 5 min alkoi ärsytys vaikka ilmaista on.

Mitä oikein mahdoit odottaa? Millainen tämän olisi pitänyt olla ettei olisi ollut "kauheata kuraa"? Ei tästä tietenkään tarvitse tykätä, mutta tollanen "kauheata kuraa" kuulostaa melkoiselta liioittelulta kun miettii kuinka tyylikkäästi tämä on toteutettu elokuvasarjan tunnelmaa seuraten.

En myös ymmärtänyt mitä tarkoitit tuolla "kiipeämisellä mukamas vaikeissa kohdissa". Olen pelannut toistakymmentä tuntia, enkä ole muistaakseni kiivennyt kertaakaan seiväs takapuolessa. Luudalla pääsee korkeuksiin monissa paikoissa ilman mitään kiipeilyä.

Selkee konsoli porttaus, missä kiivetään 3 persoonassa mukamas vaikeissa kohdissa ja hahmo kävelee kuin seiväs takapuolessa, eteen, taakse, vasemmalle tai oikealle ja välillä heilutetaan taikakeppiä.
Kai olen vain liian vanha.
Kannattaa ainakin suosiolla vaihtaa ohjaimeen. Tulee hiirellä ja näppiksellä itse pelailtua lähinnä hiiren tarkkuutta vaativat pelit kuten ensimmäisen persoonan räiskinnät. Muuten ohjain on melkein aina parempi.

Kannattaa ainakin suosiolla vaihtaa ohjaimeen. Tulee hiirellä ja näppiksellä itse pelailtua lähinnä hiiren tarkkuutta vaativat pelit kuten ensimmäisen persoonan räiskinnät. Muuten ohjain on melkein aina parempi.
Joo ohjaimella ite pelaan ja se tuntuu olevan tässä ok. jotain kartta juttuja hiirella sitten. Ohjaimella saan rennomman peliasennon.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/HogwartsLegacy/status/2001336625847243153

1765994164122.png

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/HogwartsLegacy/status/2001336625847243153

1765994164122.png

Eikö tuo boikotti ollut enemmänkin äänekkään vähemmistön masinoima juttu ja lopputuloksena oli enemmänkin ns. Streisandin ilmiö, missä pelistä tietämättömät saivatkin kuulla että heidän lapsuuden toivemaailmasta on tulossa peli ja päätyivät ostamaan sen.

Itseäni ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä JK Rowling on transsukupuolisista tai tukeekö hän Israelia. Vähän sama kuin joku Teemu Selänteen huutelu Twitterissä, helpompi olla välittämättä.

• Tykkää
Reactions: Foz
Eikö tuo boikotti ollut enemmänkin äänekkään vähemmistön masinoima juttu ja lopputuloksena oli enemmänkin ns. Streisandin ilmiö, missä pelistä tietämättömät saivatkin kuulla että heidän lapsuuden toivemaailmasta on tulossa peli ja päätyivät ostamaan sen.

Itseäni ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä JK Rowling on transsukupuolisista tai tukeekö hän Israelia. Vähän sama kuin joku Teemu Selänteen huutelu Twitterissä, helpompi olla välittämättä.
Ei se pelintekijöiden vika ole että alkuperäisen tarinan luoja on Ihmisperse. Suoraa kirjatuotantoa on jörkevämpi olla ostamatta jos boikotoida haluaa..

Ei siitä sen enempää. Itse pelistä:
Onko ihan yleinen bugi että kolmannen tason Ancient Magic trait ei lisää damaa ollenkaan? Kakkostasolla esim. 4 traittia tekee n. 6 kertaa enemmän damagea kuin 4 x 3 tason traitit.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 681
Jäsenet
80 972
Uusin jäsen
JOPPURA

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom