Hollow Knight: Silksong

Itse nautin hitaasta ja vaikeasta etenemisestä - iloa on pidemmäksi aikaa. Ei minkäänlaista kiirettä pelata peli nopeasti läpi vaan päinvastoin. Sinners roadin boss josta yllä puhetta ei ollut mielestäni kovin paha. Sen liikkeet oppii nopeasti ja paikkoja tuijauttaa neulalla on useita. Vihreitä pallojakaan ei nyt lentele liian vaikeasti. Dash kohti ja isku, repeat. Ei saa jäädä nurkkaan. Sen sivuttaislennot ei lennä pitkälle joten siinäkin voi odottaa ja lyödä. Jos tulee toinen perään niin hyppy ja alaspäin lyönti. Yleisesti alaspäin lyönti on molemmissa HK ja Silksong must have taito ja sen pitää olla hyvä. Itsellä reapers crest käytössä pitkälti tämän takia.

Ei hitaassa etenemisessä ole mitään vikaa, tympii vaan kun ei etene ollenkaan :) Tosin annoin eilen illalla vielä pelille mahdollisuuden, kun löysin pari hommaa, mitä pystyin tässä tekemään vaikka olen noissa pomoissa nyt jumissa: Löytyi uusi paikka Wisp Thickets ja sieltä uusi pomo Father of Flame. Tuo ei ollut onneksi paha ja meni alle 10 yrittämällä läpi. Ja sitten kävin suorittamassa Rite of Rebirth -tehtävän, josta sai uuden crestin (Witch crest). Tämän crestin kanssa Hornetin iskut näyttäisivät ylettävän pidemmälle joten ehkä tämän crestin kanssa käyn vielä koittamaan noita pomoja joiden kanssa olen jumissa.

Huh, itselle tuo father of flame näytti niin pahalta, että jätin toistaiseksi väliin. Tässä ehkä näkee hyvin erot taidoissa mitä pelaajilla on - toinen on vaikkapa tosi taitava pogoilemaan (kuten tässä father of flame) ja toinen parempi taistelemaan montaa yhtäaikaista vihua vastaan jne. Witch crestin erikoisuus taitaa olla binding vihun lähellä, joka imee siitä pois elämää.

Millähän tuon "Courier's rasher" tehtävän saa näkyviin? Mulla on ne molemmat tyypit (Tipp ja Pill) paikalla Bellhartissa, mutta niillä näkyy vaan kaksi muuta kuljetustehtävää?

No tämä selittääkin. Kun yritin bindata tällä crestillä, niin yhtään maskia ei tullut lisää. Eli tuolla voi siis bindata vain jos on vihu vieressä. Pitää tänään kokeilla.
Mulla on myös tämä vielä kokeilematta. Jos samaan aikaan on käytössä Trobiolta saatu peili, niin damagea taitaa tulla entistä enemmän + tuon peilin voi päivittää vissiin Act 3 vielä tehokkaammaksi,

Viimeksi muokattu:
No eipä ollut noista apua. Kymmenen kertaa kävin yrittämässä ja ei kaadu. Lähinnä ongelma on tuo kun kyseinen boss toimii täysin randomisti ja nakkelee niitä vihreitä palloja ilmaan, joita pitäisi myös ehtiä väistelemään.

Lisäksi tässä yritysten lomassa tuli taas mieleen yksi pelintekijöiden keskisormen näyttö maksaville asiakkaille. Kun yrität healata itseäsi, niin mikäli vastustaja osuu sinuun, niin healaus epäonnistuu ja samalla menetät myös kaiken siihen käyttämäsi silkin.

Jonkin verran täytyy Team Cherryn pojilla olla kusta päässä että tällaista paskaa tekevät.

EDIT: Nyt kun puhuit madoista, niin puhutaankohan me nyt ihan eri bossista :) Tämä on se pyöreä paska, joka roiskii niitä vihreitä palleroita.
1759344700240.jpeg

Minä tarkoitan tuota punaisen pallon kohdalla olevaa.

EDIT: tarkemmin ajateltuna, eihän tämä edes ole mikään boss, kun ei tule ruutuun mitään pomon nimeäkään. Joku helvetin vaikea silti, eikä tässä ole mitään järkeä. Itse laitan nyt pelin lopullisesti kiinni. Pelin olisi tarkoitus tuottaa pelaajalleen iloa ja sitä tämä tekele ei tosiaankaan tee.
Eli juuri tämä Disgraced Chef Lugoli?

Mä tein sen muuten harvinaisen aggressiivisesti, eli iskin niin paljon kuin pystyin kun moni teki vain yhden healin vaan damagea ja sitten sillä silkillä healasin itseni. Olen käyttänyt lähes pelkästään Reaperia crestinä, jossa saa extra silkkiä healauksen jälkeen, mutta tuskin on optimaalinen oikei mihinkään (steel soulilla voi olla passeli moneen kylläkin).

Kannattaa toki kerätä mahdollisimman monta mask shardia toki ja esim. tuplahyppy ja laskuvarjohame. Kai olet löytänyt jo kolmannen ase upgraden?

Itse juuri tahkosin act 3 flea jugglea ihan toista tuntia, eli ties kuinka monta yritystä. Hunter crest oli täydellinen siihen kun fleat lähtevät paremmin ylöspäin ja sillä meni heti toisella yrityksellä 45 kun 31 vaadittiin vaan. Pisteenä iin päälle 48 encorena. Tuokin vinkki varmasti joskus on meta netissä näin omien kokemusten perusteella, mutta enpä löytänyt itse kun epätoivoisena jo katsoin. Ensimmäisen kerran aidosti turhauduin peliin.

Mulla meni tänään Switchillä Act 3 läpi, completion 100% ja 67h. Ongelmia ei juurikaan ollut paitsi teh final bossissa meni tunteja useammalle päivälle jaettuna. Melkein rohkenen sanoa, että paras koskaan pelaamani peli.

Eli juuri tämä Disgraced Chef Lugoli?

Mä tein sen muuten harvinaisen aggressiivisesti, eli iskin niin paljon kuin pystyin kun moni teki vain yhden healin vaan damagea ja sitten sillä silkillä healasin itseni. Olen käyttänyt lähes pelkästään Reaperia crestinä, jossa saa extra silkkiä healauksen jälkeen, mutta tuskin on optimaalinen oikei mihinkään (steel soulilla voi olla passeli moneen kylläkin).

Kannattaa toki kerätä mahdollisimman monta mask shardia toki ja esim. tuplahyppy ja laskuvarjohame. Kai olet löytänyt jo kolmannen ase upgraden?

Itse juuri tahkosin act 3 flea jugglea ihan toista tuntia, eli ties kuinka monta yritystä. Hunter crest oli täydellinen siihen kun fleat lähtevät paremmin ylöspäin ja sillä meni heti toisella yrityksellä 45 kun 31 vaadittiin vaan. Pisteenä iin päälle 48 encorena. Tuokin vinkki varmasti joskus on meta netissä näin omien kokemusten perusteella, mutta enpä löytänyt itse kun epätoivoisena jo katsoin. Ensimmäisen kerran aidosti turhauduin peliin.
mä olin tätä pomoa joskus aiemmin testannut enkä jaksanut jäädä hinkkaamaan, nyt myöhemmin vähän vahvempana (ja ehkä vähän "Git Gud" lisääntynyt) niin menikin tokalla yrittämällä. Mullakaan ei ole kuin vasta kerran pale oililla parannettu neula kun käsitin että toi "Great Taste of Pharloom Wish" pitää suorittaa kokonaisuudessaan ennen kuin saa seuraavan parannuksen neulaan. Ja toi quest pitää sisällään just tän pomon.

Viimeksi muokattu:
Täällä päästiin eilen final bossiin. On paha, joten ei muuta kuin keräämään lisää kamaa ja myöhemmin takaisin. Meinaan tietty havitella true endingiä ja act kolmosta. Kirppuja etsimään ekana. Lacen uudelleen kohtaaminen meni lopulta piikkien ja cogfly ja myrkyn kanssa. Perus miekkailua eka aalto ja sitten kaikki aseet käyttöön ja vuorotellen laidan seiniin karkuun ja antoi aseiden tehdä tehtävänsä.

Mistä tuon paljon puhutun cogflyn saa?

Kokeilin eilen sitä Lugolia vielä uudelleen witch crestillä, mutta ei auta. Minulla ei vaan kyvyt riitä tuon pomon voittamiseen. Noissa aiemmissa vaikeissa pomoissa, mitä olen joutunut yrittämään 50-100 kertaa, niin hiljalleen kuitenkin koko ajan tapahtui kehitystä, eli pääsin aina hieman pidemmälle ja pidemmälle, kunnes sain tapettua. Mutta tämän Lugolin kanssa ei tapahdu mitään edistystä.

Mistä tuon paljon puhutun cogflyn saa?
Tarvitset varmasti Clawlinen, jotta pääset Choral Chambersin vasemmasta yläkulmasta High Hallssiin. Tuplahypyn pakollisuutta en muista, sillä en nyt osaa täysin sanoa että onko tuolla joku kohta jossa se oli pakollinen. High Hallssissa pitää edetä kunnes päästään toiseen vertikaaliseen huoneeseen, jossa mennään alaspäin. Puolivälissä on reitti vasemmalle, josta löytyy työpöytä josta Cogflyn saa craftmetallia vastaan.

Tarvitset varmasti Clawlinen, jotta pääset Choral Chambersin vasemmasta yläkulmasta High Hallssiin. Tuplahypyn pakollisuutta en muista, sillä en nyt osaa täysin sanoa että onko tuolla joku kohta jossa se oli pakollinen. High Hallssissa pitää edetä kunnes päästään toiseen vertikaaliseen huoneeseen, jossa mennään alaspäin. Puolivälissä on reitti vasemmalle, josta löytyy työpöytä josta Cogflyn saa craftmetallia vastaan.
Ei ole tuolla tarvetta tuplahypylle. Itse pelasin ekan kerran lopputeksteihin asti kokonaan ilman tuplahyppyä :D Vasta kun aloin enemmän tutkimaan karttaa niin löysin koko Mount Fayn.

Thanks! Olen näköjään karttaan tuon paikan jo merkinnyt, koska kun kävin siellä ekan kerran, niin en voinut mitään tehdä, ilmeisesti siksi että puuttui tuo craftmetal. Tuonne siis seuraavaksi!

Ei ole tuolla tarvetta tuplahypylle. Itse pelasin ekan kerran lopputeksteihin asti kokonaan ilman tuplahyppyä :D Vasta kun aloin enemmän tutkimaan karttaa niin löysin koko Mount Fayn.

Tuplahypystä huomannut, että ennenkuin sitä löysin, niin tuli vastaan muutamia paikkoja, joihin pääseminen olisi teoriassa vaatinut tuplahypyn, mutta sinne onnistui lähimaastosta houkuttelemaan jonkun lentävän vihollisen ja pystyi sitten tämän päältä pogottamaan sen verran korkella, että pääsi kulkemaan vaikkei tuplahyppyä ollutkaan.

Viimeksi muokattu:
Pelailen tätä rauhalliseen tahtiin tunnin 1-2 iltana viikossa. Nyt pääsin Last judgeen ja odotin pahempaa tarinoita täältä lukeneena.
Bossihan oli nautinnollinen ja antoi armoa sen verran ettei mäiskinyt Hornetia nurkkaan ajettuna vaan tarjosi aina tilaisuuden siirtyä toiselle puolelle. Liiankin reilua dark soulsit läpi pelanneelle :D
1.vaiheen väistelyt kun oppi niin toisen vaiheen tuli-iskut ei enää juuri vaikeutta nostaneet. Matkan bossille luulin myös paljon pahemmaksi täältä lukemisen perusteena. Siinä joutui väistämään yhden kärpäsen ja pogottamaan 1 kerran???
Act II ensimmäiset alueet näyttävät niin laajoilta että nyt meinaa turnausväsy iskeä...

kyllähän tässä alueita ja sisältöä on aika reilusti, siellä tais olla joku achievement jos suorittaa 100% alle 30h. Siinä on kasuaalipelaajalle jo tekemistä. Mulla menee varmaan 60-70h jos ikinä pääsen sinne asti.

Itekkin ehtinyt nyt tässä pelata tommosen 1-2 tuntia 1-2 iltana viikossa. Oli jäänyt Hunter's March kokonaan käymättä (luulen että alan oleen Act 1 lopussa muuten), niin palasin sinne. Nyt jumittanut aivan liian kauan taisteluareenassa, Shakrakaan ei tässä vaiheessa enään tule auttamaan... Päässyt todella monesti viimeiseen aaltoon, mutta tuntuu että loppuu tila kun liidetään sekä maassa että ilmassa. Liikeratoja en ole kyllä sisäistänyt kun välissä tuntuu että lähtee aivan yllättävään suuntaan ja kulmaan.

Edit: Pitää käydä täällä itkemässä, niin aina pääsee eteenpäin.

Viimeksi muokattu:
Eihän se Groal nyt ollut kovinkaan paha.
Toki se run back siinä oli melkoista kuraa, mutta kun oppi Groalin iskut niin aika nätisti sen voitti.
Trobbioon varmaan meni useampi yritys, mutta siinä oli penkki niin lähellä että ei haitannut.
Toki Trobbiokin meni heti läpi kun jätti aggressiivisuutta pois ja odotteli lyöntipaikat.

Taitaa ACT2 olemaan aika pitkällä, mutta tällä hetkellä yritän etsiä kirppuja systemaattisesti, kun ei millään muista mistä kaikkialta ne alunperin kävi hakemassa.

Mitähän reittiä toi "Couriers rasher" on jotenkin mahdollista suorittaa? Oon kattonut Youtubesta jo useamman "fastest, easiest route" videon mutta kun itse ei pääse lähellekkään sitä vauhtia mitä noissa videoissa mennään vaikka on parikin nopeutta lisäävää apua päällä. Jos joku viittii vaikka spoilereihin laittaa jonkun reitin millä normaali ihminen voi ton suorittaa, kiitos

Edit: noniin taas auttoi hetken turhautuminen, heti seuraavalla yrityksellä onnistui samalla reitillä eikä edes tehnyt tiukkaa 🫣

Viimeksi muokattu:
Taitaa ACT2 olemaan aika pitkällä, mutta tällä hetkellä yritän etsiä kirppuja systemaattisesti, kun ei millään muista mistä kaikkialta ne alunperin kävi hakemassa.

Tähän helpottaa kun eräässä vaiheessa tulee rahalla mahdollisuus ostaa kirppujen sijainnit kartalle. Itse laitoin saven talteen cloudiin, ostin merkit kartalle, niistä screenshotit, jonka jälkeen palautin saven cloudista niin sai rahat takaisin :)

Itekkin ehtinyt nyt tässä pelata tommosen 1-2 tuntia 1-2 iltana viikossa. Oli jäänyt Hunter's March kokonaan käymättä (luulen että alan oleen Act 1 lopussa muuten), niin palasin sinne. Nyt jumittanut aivan liian kauan taisteluareenassa, Shakrakaan ei tässä vaiheessa enään tule auttamaan... Päässyt todella monesti viimeiseen aaltoon, mutta tuntuu että loppuu tila kun liidetään sekä maassa että ilmassa. Liikeratoja en ole kyllä sisäistänyt kun välissä tuntuu että lähtee aivan yllättävään suuntaan ja kulmaan.

Edit: Pitää käydä täällä itkemässä, niin aina pääsee eteenpäin.
Tuo oli paha arena battle myös mulle pitkään. Ratkaisu, tässäkin, oli lähteä muualle keräämään aseita, mask shardeja ja taitoa ja palata myöhemmin. Ja niinhän sekin lopulta meni läpi. Tärkeää on tappaa aalloissa aina ekana ja nopeasti inhottavimmat pikkuviholliset.

Tärkeää on tappaa aalloissa aina ekana ja nopeasti inhottavimmat pikkuviholliset.

Mulla toimii parhaiten se, että vähentää mahdollisimman nopeasti vihollisten määrän, riippumatta mitkä niistä on ärsyttäviä. Eli heikoimman kimppuun eka.
Tuo sen takia, että en pysty seuraamaan, tai ainakaan järjellisesti reagoimaan, yli kahden vihollisen samanaikaisiin hyökkäyksiin.

Sitten kun saa Thread Stormin niin sillä vaan kaikki lentävät pois aalloista asap 😅

Eilen oli hyvää tuuria. Kävin suorittamassa sen ruokatehtävän, en muista nimeä, josta sain lisää öljyä jotta sai aseeseen kolmannen parannuksen. Sitten kävin hakemassa myös cogflyn työkaluksi. Näiden asepäivitysten jälkeen lähdin kokeilemaan noita kesken jääneitä pomoja uudelleen ja kahden tunnin sisään sain vihdoin tapettua Lugolin, Savage Beastflyn ja Raging Conchflyn :)

Eilen oli hyvää tuuria. Kävin suorittamassa sen ruokatehtävän, en muista nimeä, josta sain lisää öljyä jotta sai aseeseen kolmannen parannuksen. Sitten kävin hakemassa myös cogflyn työkaluksi. Näiden asepäivitysten jälkeen lähdin kokeilemaan noita kesken jääneitä pomoja uudelleen ja kahden tunnin sisään sain vihdoin tapettua Lugolin, Savage Beastflyn ja Raging Conchflyn :)
Tämä on yleensä voittava strategia. Itelle oli selvää, että asap kaikki aseupgradet kun mahdollista. Cogfly löytyi ilman että luin siitä ja olihan se heti ihan must have. Pitkään kesti, että ymmärsin, että niitä voi spämmätä useammankin.

Toissapäivänä peli 100% läpi. Oli kyllä 10/10 peli ja harmittaa vähän, että ei oikein tiedä mitä tän kanssa tekis. Moni bosse aiheutti fiiliksen, että en enää onneksi koskaan näe tätä elämässäni - mutta niin vain veri vetäis takas. Eilen koetin jo Steel soulia, mutta kuolin noin tunnin kohdalla ja ehkei tätä modea kuitenkaan jaksa kun tuo hahmo on alussa niin ärsyttävän kankea..

Myös true ending vika bosse meinas saada ohjaimen vääntöjä aikaiseksi. Oma perusbuildi ei toiminut alkuunkaan (reaper+cogfly+tacks). Myös Arcitect cheese build ei oikein lähtenyt. Wanderer crest (multibinder, spool extender, druids eye) ekaa kertaa pelin aikana päälle (piti farmata loput memory locketsikin) niin kaatui kolmannella yrityksellä. Ja lopulta niin kiva matsi, että piti ihan huviksee pari kertaa mättää uudestaan voitto tuolla buildilla.

Jonkinlaista Pantheoniahan tämä huutais DLC:nä, että sais mättää noita bosseja jonossa jne.

Toissapäivänä peli 100% läpi. Oli kyllä 10/10 peli ja harmittaa vähän, että ei oikein tiedä mitä tän kanssa tekis. Moni bosse aiheutti fiiliksen, että en enää onneksi koskaan näe tätä elämässäni - mutta niin vain veri vetäis takas. Eilen koetin jo Steel soulia, mutta kuolin noin tunnin kohdalla ja ehkei tätä modea kuitenkaan jaksa kun tuo hahmo on alussa niin ärsyttävän kankea..

Itse annan pelille 8/10 ja 2 pistettä tosiaan lähtee tuosta täysin turhasta vaikeudesta, joka on aiheuttanut sen, että suurimman osan ajasta en ole pystynyt pelistä nauttimaan lainkaan. Jos tässä olisi vaikka ollut easy-mode, niin että pomot olisivat helpompia, niin sitten antaisin 9:n. Ja täysi kymppi olisi vaatinut sen, että nuo turhan vaikeat pogottelut ja piikkien väistelyreitit olisi olleet pienemmässä roolissa ja lisäksi se shard-pelleily pois.

Itse annan pelille 8/10 ja 2 pistettä tosiaan lähtee tuosta täysin turhasta vaikeudesta, joka on aiheuttanut sen, että suurimman osan ajasta en ole pystynyt pelistä nauttimaan lainkaan. Jos tässä olisi vaikka ollut easy-mode, niin että pomot olisivat helpompia, niin sitten antaisin 9:n. Ja täysi kymppi olisi vaatinut sen, että nuo turhan vaikeat pogottelut ja piikkien väistelyreitit olisi olleet pienemmässä roolissa ja lisäksi se shard-pelleily pois.
En kyl ite kaipaa easy modea. Ei lopulta mikään kohta ollut ylitsepääsemättömän vaikea vaikka toki vähän kirosanoja joutui välillä viljelemään. Pogottelukin muuttui aika triviaaliksi kun sai sen leijumisviitan, clawlinen, tuplahypyn, sekä reaper crestin paremman alaslyönnin. Clawline on ehkä paras kun sen hitbox on isompi kuin normipogon.

Ja kandee kerätä kaikki neulapäivitykset heti, hyvät toolssit, hyvä farmauspaikka (first shrine ne isot jampat siinä käytävällä tiputtaa 55 rosaryä per tyyppi ja oikealla buildilla saa 110 rosaryä 30sekunnissa).

Toki act3 alkoi itseä jotenki kyllästyttämään ja ajattelin jo että 9/10 max, ja sitten meinas purkautua turhautuminen vikassa kohdassa ja 8/10. Nyt pari pv katellu youtubesta muiden läpäisyvideoita niin kyllähän tää aika todella nerokkaasti tehty peli on ja todella moni kohta on mietitty tosi tarkkaan että mitä tapahtuu ja milloin.

hyvä farmauspaikka (first shrine ne isot jampat siinä käytävällä tiputtaa 55 rosaryä per tyyppi ja oikealla buildilla saa 110 rosaryä 30sekunnissa).

Oisko tähän jotain vinkkiä. Itsellä on nyt 3 neulapäivitystä ja silti jokainen noista jampoista vaatii 8 iskua kuollakseen. Itse vetelen sitä käytävää päästä päähän, eli 5 jamppaa yhteensä ja noin 90 sekuntia kestää yksi siivu, joten ihan 110 rosaryä 30 sek vauhtiin en ole päässyt.

Oisko tähän jotain vinkkiä. Itsellä on nyt 3 neulapäivitystä ja silti jokainen noista jampoista vaatii 8 iskua kuollakseen. Itse vetelen sitä käytävää päästä päähän, eli 5 jamppaa yhteensä ja noin 90 sekuntia kestää yksi siivu, joten ihan 110 rosaryä 30 sek vauhtiin en ole päässyt.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/Yj2e_bGFbt4?si=xHbVt3jUPNJ_BSpu

Tällä vedin ite. 4 cogfly on se salaisuus ja barbed bracelet. Kattoo vaa et cogfly:t on ruudulla ku ruutu vaihtuu nii pysyy alkuperäset 4 koko farmin ajan elossa. Ja siks vaa 2 ekaa noista mosista ja reset, ettei pidä spawnia uusia. Tohon voi laittaa viel shard pendantin nii saa muutaman lisäshardin.

Eikös tämä ole kuin "Ori" sarjan pelit? Tykkäsin niistä ja tullut pelattua läpi. Ehkä tällekin voisi antaa mahdollisuuden jossain välin...

Eikös tämä ole kuin "Ori" sarjan pelit? Tykkäsin niistä ja tullut pelattua läpi. Ehkä tällekin voisi antaa mahdollisuuden jossain välin...
Orit ovat difficult-vaikeusasteellakin naurettavan helppoja "walk in the park" -kokemuksia Silksongiin verrattuna.

Broodmother, voisko joku heittää jotain vinkkiä tähän pomoon?

On kyllä paskasti suunniteltu pomo moneen muuhun verrattuna.

Jos olet kuolemassa, niin ainoastaan väistelet bossia ja hankit osumia/silkkiä/healia niistä pikkuadeistä.

Yleisesti koskee kaikkia silksongin bosseja, mutta on paljon parempi oppia väistämään damagea kuin tekemään sitä.

Usein näissä bosseissa on piilotettu niitä liikkeitä loppuun, jolloin on turhauttavaa toistaa sitä alkua yhä ja yhä uudelleen ennen kuin pääset vasta treenaamaan sitä loppua. Tuon slam attack oli sellainen, että tuntuu naurettavalta myöhemmin kuinka helppo sitä on väistellä, mutta ekan kerran kun tuli vastaan, niin ihan paniikissa hyppäsi samassa liikesarjassa kahdesti alle.

Broodmother, voisko joku heittää jotain vinkkiä tähän pomoon?

On kyllä paskasti suunniteltu pomo moneen muuhun verrattuna.
Rauhallisuus.. kuolin kans pari ekaa kertaa onnettomasti, että tuntu et olin koko ajan bossen alla. Sitten kun ymmärtää vaan väistellä keskellä niitä loikkia eikä koettaa ennakoida tai jumittaa nurkissa niin hidastu ja helpottu matsi. Ja opettele hakkaa niit addei. Tosi helppo matsi ja todnäk oot jo päässy läpi jos oot viestin kirjottamisen jälkee pari kertaa kokeillu..

Rauhallisuus.. kuolin kans pari ekaa kertaa onnettomasti, että tuntu et olin koko ajan bossen alla. Sitten kun ymmärtää vaan väistellä keskellä niitä loikkia eikä koettaa ennakoida tai jumittaa nurkissa niin hidastu ja helpottu matsi. Ja opettele hakkaa niit addei. Tosi helppo matsi ja todnäk oot jo päässy läpi jos oot viestin kirjottamisen jälkee pari kertaa kokeillu..
no näinhän siinä kävi, piti vaan taas lopettaa ryntäileminen niin ei se niin vaikea ollutkaan väistellä. Pitäisi vaan aina muistaa kaikissa bosseissa aina eka kierros ottaa vaan rauhassa ja väistellä ja yrittää oppia pomon muuvit. First Sinneria kokeillut kans muutaman kerran mutta ei oo vielä auennut että miten siihen saa osumia kun se teleporttaa aina pois.

no näinhän siinä kävi, piti vaan taas lopettaa ryntäileminen niin ei se niin vaikea ollutkaan väistellä. Pitäisi vaan aina muistaa kaikissa bosseissa aina eka kierros ottaa vaan rauhassa ja väistellä ja yrittää oppia pomon muuvit. First Sinneria kokeillut kans muutaman kerran mutta ei oo vielä auennut että miten siihen saa osumia kun se teleporttaa aina pois.
Clawline, ihan must tossa matsissa

lopultakin tuli tarjolle silk and soul quest jonka suorittamalla pääsee eteenpäin, ainoa haaste tuossa taitaa olla bilewaterin selvittäminen. Siellä olen jo päässyt pomon huoneeseen, mutta en edes siihen pomoon asti

Toivottavasti sulla on se Wreath of purity tooli jo.. onneks oma reitti kulki tsägällä ohi sinners roadin ja bilewaterin joihin palasin vasta aika lopussa niin ei tuntuneet kovin pahalta. Jos tuonne eksyy alkupelissä ilman tuota Wreath of purityä niin kyllä kirosanat lentelis. Ja kandee kyl bilewateril kattoa se yks salapenkkipaikka ihan vaa oman mielenterveyden ylläpitämiseks vaikka ei haluais liikaa läpipeluuohjeita seurata.

Statistiikka

Viestiketjuista
288 880
Jäsenet
79 550
Uusin jäsen
Keijo_FAX

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom