Hollow Knight: Silksong

Itse olen jumissa prkl bilewaterin bossissa Groal kanssa. Saa antaa pro tipsejä. Olen kokeillut vedessä lymyämistä, mutta pikkuvihut osuu eri suojiin silti. Yleisesti nuo pienet vihut alussa on isoin ongelma varmaan etenemisen kanssa, koska niissä tulee otettua aina liikaa damagea. Ne alaspäin ampuvat otukset voi välttää menemällä kiinni yläkurkkaan seinään, mutta ne toiset jotka sylkee myrkkynuolia, niiden kanssa en pärjää ollenkaan.
Kun pääset itse bossiin asti, niin voit lymytä sielä vedessä oikeassa nurkassa suojassa ja hyppiä. Sinne ei osu edes ne myrkkynuolet. Ainoa mikä voi osua on kun Groal hyppää vedestä ylös.

Groal oli musta suht helppo.
1. Imuhyökkäys on helppo, sen aikana hyvä tehdä damaa.
2. Addithan katoaa yhden hypyn jälkeen, eli vaan väistö
3. Äänet päälle niin kuulee sen ansan
4. Varaudu väistämään kun groal hyppää alaspäin
5. Ne 2 limapalloa on ylivoimaisesti vaikeimmat, melkeen kun on siellä alatasolla niin odottaa pikkasen jotta bosse tavallaan targettaa molemmat ja sitten keskitasanteelle karkuun. Pomppaa paskamaisesti nää.
6. Se mustuva 3 valkosen jutun sylkeminen oli helppo väistää eikä kertaakaan osunu muhun..

Toinen kuolema steel soulissa... vähän meni motivaatio kun kuolin bell beastiin. Ärsyttää niin paljon toi 2 maskin damage jostain bossen hännän pikselistä pelissä missä pitää seisoa noin käden mitan päässä vihusta. Sais olla bosseilla pienempi hitboxi contact damageen tai ehkä 2 eri hitboxia. Toinen ns. 2 maskin dmg hitbox jossa otat ansaitun 2 dmg jos osut ihan bossen runkoon tai aseeseen tj millä ikinä lyökään. Sitten 0-1 maskia damagea jostain hännän pikselistä, Last judgen hatun ulokkeesta, Unravelledin perässä liehuvasta lakanasta jne..

Viimeksi muokattu:
Kun pääset itse bossiin asti, niin voit lymytä sielä vedessä oikeassa nurkassa suojassa ja hyppiä. Sinne ei osu edes ne myrkkynuolet. Ainoa mikä voi osua on kun Groal hyppää vedestä ylös.
Kyllä ne nyr osuu vaikka tuolle lymyilen. Ehkä tätä on muutettu päivityksissä.

Yleisesti nuo pienet vihut alussa on isoin ongelma varmaan etenemisen kanssa, koska niissä tulee otettua aina liikaa damagea. Ne alaspäin ampuvat otukset voi välttää menemällä kiinni yläkurkkaan seinään, mutta ne toiset jotka sylkee myrkkynuolia, niiden kanssa en pärjää ollenkaan.

Yhen myrkkynuolityypin saat heti aluksi pois kun käytät Thread Stormin heti kun ne spawnaa.
Muuten niitä vastaan voi vaan lymytä seinää vasten ja kun spawnaavat alapuolelle, niin pogoa kunnes kuolee.
Alussa lentävät pikkuvihut tippuu aika hyvin ladatuillan lyönneillä ja jos oot nopee, niin ne räjäyttää kavereitaan.
Groalia vastaan taas hengailin reunoilla ja kun teki limapallohommaa niin hypin yläreunaan, sinne ne ei osu. Imua vastaan juokset vaan seinää päin ja juuri kun se loppuu hyppäät takaisin ja lyöt.
Kaikki iskut voi oikeastaan reaperilla olla ladattuja lyöntejä.

Grandmother Silk meni vissiin 5:llä yrittämällä.
Enemmän vaikeuksia oli First Sinneriä vastaan, joka sekin, taas kerran, meni helpohkosti kun otti rauhassa, eikä hösännyt, vaikka itse Bossin olisi melko adhd.
ACT3:ssa Bell Eateria vastaan jostain syystä meni ihan törkysen monta yritystä 😅 kai oli jo väsynyt siinä vaiheessa.

En kyllä olis ilman neuvoja osannut avata ACT3:sta. Esim Snaren löytäminen olis jääny kyllä tekemättä, ellei olisi netistä katsonut.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 075
Jäsenet
79 569
Uusin jäsen
Twilight_gurl82

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom