Tampereen lielahdessa on nykyään aika vastaava setti. Kun käännytään
Paasikiventieltä Enqvistin-/Sellukadulle (kuvissa ei näy nykyistä järjestelyä, koska on vasta viimeisen parin viikon aikana valmistunut). Nuolivalot lielahden suuntaan vetää kyllä 90% riittävän hyvin, vaikka kaikki haluaakin olla oikealla kaistalle. Kuitenkin 10% ajasta Paasikiventieltä olisi niin monta tulijaa, että veto loppuu, kun kukaan kääntyjä ei tosiaan ymmärrä ottaa vasenta kaistaa heti kääntyessä. Siis aivan itse luotu ongelma, koska yhden kaistan muuttuessa kahdeksi ei ikinä pitäisi tulla ruuhkia. Lieventävänä asianhaarana, että osa ei ole välttämättä vielä oppinut, että siinä on tosiaan kaksi kaistaa lielahden suuntaan, ja esim. jos haluaa Citymarketille, niin on jopa oltava siinä vasemmalla.
Lielahdesta paasikiventielle on taas vielä sekavampi setti ruuhka-aikaan. Siinä vaan oikealta puolelta kaistaa voi kääntyä paasikiventielle menevälle odotuskaistalle (siniset). Tässäkään kaikki ei hahmota käyttää molempia kääntyviä kaistoja, ja vasen puoli usein tyhjänä. Viereiseltä vasemmalta kaistalta (punainen), taas saa mennä vaan suoraan, mutta röyhkeimmät käyttää sitä oikotienä tuonne kääntyvien vasemmalle kaistalle. Kääntyvillä ja suoraan menevillä tuntuu olevan osittain oma valosyklinsä, mikä tekee tuosta koukkauksesta aika mahdollista, etenkin kun kääntyvien jono ei sitä tilaa täytä