Hollow Knight: Silksong

Kuukauden tauon jälkeen palasin ja pelasin läpi, eihän tossa nyt paljoa ollutkaan jäljellä.

Lost Lace todella kova pettymys. Visuaalisesti täysin epäonnistunut, eihän tossa kolmannessa vaiheessa ole ruudulla muuta kuin mustaa mönjää mikä näyttää kaikki ihan samalta.

Tormented Trobbion kanssa ei efektien kanssa ollut mitään ongelmia vaikka siinäkin oli ajoittain ruutu täynnä välkettä.

7/10

80 tuntia nyt itsellä mittarissa ja tosiaan Lost Lacea vaille läpi. Olen siinä vasta toiseen vaiheeseen päässyt. Vapaaehtoisista tappeluista olen jättänyt kesken Tormented Trobbion, Pinstressin, First Sinnerin ja Nylethin. Tiedä sitten onko joku tappelu jäänyt löytämättä.

Voiko joku vahvistaa, että kun Lost Lacen voittaa, niin peli on sitten ohi? En nimittäin itse näistä tappeluista niin välitä, joten jos pelissä ei ole tuon jälkeen enää mitään pelattavaa, niin en sitten turhaan kuluta tuohon aikaa.

Pelille antaisin muuten arvosanan 10/10, mutta vaikeustason vuoksi pudotan sn 8/10:een. Vaikeustaso on niin paljon vienyt tästä pelaamisen iloa, että joutuu kahdella pisteellä rankaisemaan. Samoin vaikeustason vuoksi ei tule tätä pelattua uudelleen, jos olisi fyysinen julkaisu niin menisi myyntiin :)

Statistiikka

Viestiketjuista
290 981
Jäsenet
79 866
Uusin jäsen
Qornye

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom