- Liittynyt
- 05.09.2018
- Viestejä
- 299
Olen todella pahoillani, ettei lähettämäsi maksuhyvitys ole vielä saapunut tilillesi ja kiitos että otit meihin yhteyttä. Hyvityksen tillille saapumiseen voin mennä jopa 60 päivää siitä, kun anomus on vastaanotettu huoltoliikkeessämme.
Ymmärrettävästi et halua ottaa asiassa yhtyettä eri tahoille, mutta koska me kuluttajapalvelussa emme käsittele kyseistä kampanjaa, mistä syystä palautuksen eivät tule meille, vaan asiaan hoitaa huoltoliikkeemme Aide Helsingissä, joten kysy ensin asiasta heiltä, koska hakemuksesi tulisi löytyä heidän tietokannastaan ja he voivat tarkemmin kertoa, koska hakemuksesi on rekisteröity kyseiseen tietokantaan.
Heidän yhteystietonsa löytyvät tästä:
Puh. 010 321 5089
info@aide.fi.
Jos olet jo heiltä neuvoa asiaan kysynyt, niin voitko kertoa koska he ovat lähettämäsi lomakkeen ottaneet vastaan ja tarkennatko vielä, mitkä ovat ositetietosi sekä puhelinnumerosi niin voi laittaa asiasta kyselyn sisäisesti.
Eipä minullakaan ollut Oral-B-cashbackia P&G:lta tullut. Postitin lanketin 25.11. (otin kaukaa viisaana siitä kuvankin ennen kirjeeseen laittoa
Soitin sitten P&G:n Oral-B asiakaspalveluun ja ensin ystävällinen neiti koitti saada soittamaan Aideen vaan kun kerroin yo. faktat, niin kysyi tilinumeron ja tunsi laittaneensa 20 e cashbackin tulemaan. Sanoi, että mahdollisesti tulee se varsinainen cashback sitten toiseen kertaan bonarina.