Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varoitan sen verran että kun itse sain saman sähköpostin pari kuukautta takaperin niin myyjä tarkasti sen "tämä viesti on lähetetty osoitteeseen..." rivin. Eli jos lähtee kuvankaappauksen kanssa ostoksille on, riippuen myyjän aktiivisuudesta, ainakin jonkinmoinen mahdollisuus pettyä.Laitan vielä tähän kuvan viestistä jos sattuu kyselemään liikkeessä.![]()
Voimassa 22.6 asti.
Onko kukaan kokeillut päivittää tuota familyksi?
Tidalin vastaavassa tarjouksessa ilmaisjakso jatkui normaalisti kun päivitti family planiin.
Varoituksen sanasena, että ostin tuolta tuollaisen "takuukorjatun" asus B550 emon, mutta se toiminut. Vein takaisin, eikä ongelmia palautuksessa, mutta bensat ja koneen purkamisen vaiva otti päähän (myös vika oli mystinen BSOD, joten sitä ei välttämättä olisi tullut esiin jos kaikkia ajureita ei olisi asentanut)Yksittäiskappaleet
Verkkokauppa.com Outlet - yksittäiskappaleet halpaan hintaanwww.verkkokauppa.com
VKn Outletissa suht iso määrä emolevyjä n. -50% HUOM ei oheiskilkkeitä, eli osa vaatinee esim. noctuan tms. jäähyksi (en muista tuleeko niissä uudet kiinnikkeet), osassa jäähyn kiinnitysroippeet mukana.
Jos ei linkillä löydy, niin sort by newest.
Kulut korvataan halvimman mukaan mikä on julkiset. Ei ole mitään velvollisuutta bensoja korvata ja aina on mahdollisuus palauttaa veloituksetta postin kautta."Takuukorjaus on ostajalle maksuton
Takuunantaja vastaa korjauksesta syntyneistä kustannuksista. Kustannuksiin luetaan muun muassa kuluttajalle tavaran toimittamisesta korjattavaksi aiheutuneet kulut, varaosat sekä korjaajan työ- ja matkakulut.", KKV
Eli myyjältä voi aina tiedustella vaikka puhelimella, että haluavatko he vaikka noutaa tuotteen, jolloin näiltä tavaran toimittamisen kustannuksilta vältytään.
Tuote: Gaming -tuotteita
Hinta: -30%
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 3.6.2021
Linkki: Gaming-tarjoukset - Gigantti
Muuta: Vain klubilaisille, ja vain myymälöissä! Alennus normaalihinnoista.
On tuo silti halvempi kuin koskaan aiemmin.Jännästi Logitech Powerplayn hinta pompannut.
![]()
On tuo silti halvempi kuin koskaan aiemmin.
Ja tuon hintahan on noussut jo 6.5., eli käytännössä kuukausi sitten. 6.4. hinta nousi 149e, sen jälkeen se on ollut kahden päivän (3.-4.5.) ajan 115e. Eli eipä tuota voi miksikään hintojen puljailuksi kutsua.
Tarkastin chatissa ja sano että ton - 30% saa alkuperäis hinnasta vaikka tarjous päällä jos tuolla - ja 30% tulee edullisempi hintaEnemmän mua "kismitti" muutamien tuotteiden alennukset, mikä tarkoittaa sitä että niitä ei tarvitse nyt myydä -30% alella kun sen saa vain normaalihintaisista tuotteista.Mutta tää on aina tätä, kyllä tuolta silti löytöjä voi tehdä. Pitää käydä torstaina pyörimässä paikalliset Gigantit läpi.
Ei pidäPitää käydä torstaina pyörimässä paikalliset Gigantit läpi.
Kiitokset tästä, menin katsomaan mitä siellä on tarjouksessa ja mitä vielä, tiistaina haettu Corsairin K70SE -50€, kotimatkalla pysähdys Giganttiin ja palauttivat heti tuon 50€Tuote: Gaming -tuotteita
Hinta: -30%
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 3.6.2021
Linkki: Gaming-tarjoukset - Gigantti
Muuta: Vain klubilaisille, ja vain myymälöissä! Alennus normaalihinnoista.
Tämä ei ole tarjous, eikä edes tarjouskampanja! Tuolla osat on aina tarjouksessa ja hintoja pumpataan sen mukaan. Itse olen ostanut halvimmat varaosat -18% alella.Autodoc-sovelluksessa 42%:n alennus varaosista
![]()
Kai muistit poweri pointsit ? 20€ vielä lisääGigantti myös liikkeessä lupasi myydä samaan hintaan ja itse kävin 65" poistamassa Powerista, samalla pystyi käyttämään mypower sähköpostissa tulleen -10%. Olin myös köyhä ja käytin Koroton&Kuluton luottoa hyödyksi![]()
Epäilen etteivät anna köyhille lainaajille pisteitä tai sitten minua on viilattu linssiin...Kai muistit poweri pointsit ? 20€ vielä lisää
Ei kai niitä voi suoraan käyttää ostokseen?
tämäpä. yleensä tuo ei edes ole halvin. ipartsia tai aeromotorsia tulee yleensä käytettyä.Tämä ei ole tarjous, eikä edes tarjouskampanja! Tuolla osat on aina tarjouksessa ja hintoja pumpataan sen mukaan. Itse olen ostanut halvimmat varaosat -18% alella.
Itellä oli toivomuslistalla alustasarja tallennettuna, näköjään alennus nyt -42% mutta hinta 14€ enemmän mitä kuukausi sitten..Tämä ei ole tarjous, eikä edes tarjouskampanja! Tuolla osat on aina tarjouksessa ja hintoja pumpataan sen mukaan. Itse olen ostanut halvimmat varaosat -18% alella.
Ilmaiset postit on ollut yli 20e tilauksiin ilmainen jo noin puoli vuotta koodilla VALAVUORITuote: Kärkkäinen ilmaiset toimituskulut tänään.
Hinta: 0€
Kauppa: www.karkkainen.com
Voimassa: Kampanja koskee yli 50e paketteja.
Ja ei tosiaan koske rahtia/kotiinkuljetusta.Ilmaiset postit on ollut yli 20e tilauksiin ilmainen jo noin puoli vuotta koodilla VALAVUORI
edit. Itse käytin viimeksi viime keskiviikkona VALAVUORI koodia
Joo, sellainen rajoitus oli tullut VALAVUORI koodiin, että enää halvin toimitustapa on ilmainen (itsellä oli lähin pakettiautomaatti). Kommenttisi taisi kyllä koskea tuota alkuperäistä lassiv:n postausta?Ja ei tosiaan koske rahtia/kotiinkuljetusta.
Tuote: Kärkkäinen ilmaiset toimituskulut tänään.
Hinta: 0€
Kauppa: www.karkkainen.com
Voimassa: Kampanja koskee yli 50e paketteja.
Kyselin chätin kautta ja sanottiin että saa hyödynnettyä alennuksen jos käy paikanpäällä tilaamassa ja maksamassa tuotteen torstaina.Hmm, tekisi mieli hyödyntää tuo Gigantin -30% tarjous Elgaton Stream Deck XL mutta ei löydy paikallisesta sitten ollenkaan. Onkohan mahdollista saada tilattua Torstaille varastoon, voi toki myös olla että eivät halua että noin tehdään kun ei kerran netistäkään voi tilata.
Hinta seurannasta näkee, että koko huhtikuun ajan sai 549e hintaan useampaakin väriä, siitä useaan kertaan täälläkin mainittiin monessa ketjussa ja tais aikas moni ostaa myös...![]()
Samsung Galaxy S20 FE 5G älypuhelin | Karkkainen.com verkkokauppa
<strong>Ensiluokkainen. Myös hinnaltaan.</strong><br />Galaxy S20 FE sisältää S20-sarjan tärkeimmät ja halutuimmat toiminnot, jotta yhä useampi voisi nauttia todellisen premium-puhelimen tunnusta. Se sisältää innovatiivisen kameran, jonka kapasiteetti riittää ammattimaisten kuvien ottamiseen ja...www.karkkainen.com
Kärkkäisellä ollut myös s20 fe 5g tarjouksessa 599e + buds livet. Jäljellä vain nuo vähemmän halutut värivariantit.
Ihan ok tarjous tämän hetken hintatasoon nähden. BF/CM tarjouksena saanut kait n. 550e toki ilman nappeja. Uskon vahvasti, että tuo 549e nähdään vielä ennen elokuun s21 fe launchia tai viimeistään silloin.
Ei se muuta sitä, että se on silti tämän hetken halvin hinta. Se, että se on huhtikuussa ollut halvempi lämmittää ostajaa yhtä paljon kuin, että se on marraskuussa ollut halvempi. Ainoa mitä se siitä tiedosta hyötyy on, että todennäköisesti hetken varttumalla säästää sen 50e.Hinta seurannasta näkee, että koko huhtikuun ajan sai 549e hintaan useampaakin väriä, siitä useaan kertaan täälläkin mainittiin monessa ketjussa ja tais aikas moni ostaa myös...
Tästä muistutuksena, että oikein pro säästäjähän tilaisi tämän Tokmannilta ja noutaisi ilmaiseksi myymälästä. Uutiskirjeen tilaamallahan saa 50€:sta vielä sen -10€. Ja tuo pelkkä 45€ PSN Plus kortti on niin lähellä, että helposti keksii jotain vitosella siihen päälle.Days of Play -kamppis taas käynnissä, eli 12kk PSN Plus lähtee alennettuun hintaan:
Tuote: PSN Plus 12 kk jäsenyys
Hinta: 45e
Kauppa:
Verkkokauppa:
Sony PlayStation Network Plus 12 kk PSN+ -jäsenyys – PlayStation Network – Pelit PlayStation 4 – Pelit ja viihde – Verkkokauppa.com
Elisa:
Sony Playstation Network Plus 12kk - Elisa - Verkkokauppa
Telia:
Sony PlayStation Plus 12 kk -kortti | Telia
Voimassa: 9.6. saakka?
Mulla on tullut ilmaset pk yli 10€ tilauksille tolla koodilla.Ilmaiset postit on ollut yli 20e tilauksiin ilmainen jo noin puoli vuotta koodilla VALAVUORI
edit. Itse käytin viimeksi viime keskiviikkona VALAVUORI koodia
Joo, niin se taisi olla, mutta pointti olikin että alle 50e jokatapauksessaMulla on tullut ilmaset pk yli 10€ tilauksille tolla koodilla.
Kiitos, nyt oli sopiva hinta tokmannilta 35€ vuosiTästä muistutuksena, että oikein pro säästäjähän tilaisi tämän Tokmannilta ja noutaisi ilmaiseksi myymälästä. Uutiskirjeen tilaamallahan saa 50€:sta vielä sen -10€. Ja tuo pelkkä 45€ PSN Plus kortti on niin lähellä, että helposti keksii jotain vitosella siihen päälle.
Jatkuvat alennukset on huijausta ja hinnat elää, mutta yleensä "Black friday" ym mainostukset antaa myös vastinetta. Tilasin tuosta kampanjasta 9 eri tuotetta hintaan 298,77€ ja tällä hetkellä sama ostoskori maksaisi 331,99€. Mobiilisovellusta kannattaa myös käyttää tai ainakin verrata hinnat lopuksi, kun selaimessa sama ostoskori tekee jo 379,45€...Tämä ei ole tarjous, eikä edes tarjouskampanja! Tuolla osat on aina tarjouksessa ja hintoja pumpataan sen mukaan. Itse olen ostanut halvimmat varaosat -18% alella.
Korjasin vaan sun virheellisen tiedon, muuten tota pointtia ei tajua kukaan.Joo, niin se taisi olla, mutta pointti olikin että alle 50e jokatapauksessa![]()
Jatkuvat alennukset on huijausta ja hinnat elää, mutta yleensä "Black friday" ym mainostukset antaa myös vastinetta. Tilasin tuosta kampanjasta 9 eri tuotetta hintaan 298,77€ ja tällä hetkellä sama ostoskori maksaisi 331,99€. Mobiilisovellusta kannattaa myös käyttää tai ainakin verrata hinnat lopuksi, kun selaimessa sama ostoskori tekee jo 379,45€...

"Tämä tuote ei ole enää saatavilla."Kohtuuhintainen pöytäkone
Yksittäiskappaleet
Verkkokauppa.com Outlet - yksittäiskappaleet halpaan hintaanwww.verkkokauppa.com
HP Pavilion Gaming Desktop PC 690-0048no (1660Ti) - Takuussa vaihdettu virtalähde. 499e. Ai mistäkö tiedän"Tämä tuote ei ole enää saatavilla."
Nyt kun tuote mennyt, niin mikä se oli ja mihin hintaan, niin voi harmitella hitautta.

Autodocista, ja sen 30 muusta omistamasta domainista joissa identtiset kaupat toimii, on about 50/50 mahdollisuus saada sitä mitä tilaa. Puolet ajasta tulee tilalle heidän omaa kiinabrändiä (Stark) jota saa sitten palautella ellei halua maksaa tuosta p*skasta samaa hintaa kuin merkkituotteista.Jatkuvat alennukset on huijausta ja hinnat elää, mutta yleensä "Black friday" ym mainostukset antaa myös vastinetta. Tilasin tuosta kampanjasta 9 eri tuotetta hintaan 298,77€ ja tällä hetkellä sama ostoskori maksaisi 331,99€. Mobiilisovellusta kannattaa myös käyttää tai ainakin verrata hinnat lopuksi, kun selaimessa sama ostoskori tekee jo 379,45€...
Autodocista, ja sen 30 muusta omistamasta domainista joissa identtiset kaupat toimii, on about 50/50 mahdollisuus saada sitä mitä tilaa. Puolet ajasta tulee tilalle heidän omaa kiinabrändiä (Stark) jota saa sitten palautella ellei halua maksaa tuosta p*skasta samaa hintaa kuin merkkituotteista.
Tuostahan on paljonkin keskustelua autopalstan varaosapuljut -ketjussa. Muutenkinhan firman sivustoilla on aina (365/7/24) voimassa joku "XX% alennus, voimassa 1:2:3" joka alkaa aina uudestaan.
Kiitos, nyt oli sopiva hinta tokmannilta 35€ vuosi![]()
Mä oon muistaakseni 3 kertaa tilannu suoraan autodocista ja pari kertaa jostai "autonvaraosat24" ja aina ollu sitä mitä pitiAutodocista, ja sen 30 muusta omistamasta domainista joissa identtiset kaupat toimii, on about 50/50 mahdollisuus saada sitä mitä tilaa. Puolet ajasta tulee tilalle heidän omaa kiinabrändiä (Stark) jota saa sitten palautella ellei halua maksaa tuosta p*skasta samaa hintaa kuin merkkituotteista.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.