Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mikä oleellista, tilaus on määräaikainen eikä sitä tarvi erikseen irtisanoa.Iltalehti Plus Extra 2kk ilmaiseksi 4-17.8 Lidlin kumppani etuna sovelluksessa.
Aamukymppiin oli tuo tarjoilu.![]()
R-kioski ja Juhla Mokka tarjoavat ilmaiset aamukahvit töihin paluun kunniaksi maanantaina 4.8. / R-kioski
Kesälomakauden päättyessä moni suomalainen palaa tänään maanantaina töihin – ja arki voi tuntua alkuun tahmealta. Pauligin tuore tutkimus paljastaa, ewww.r-kioski.fi
Pahus...Aamukymppiin oli tuo tarjoilu.
Juu, ainakin luuriin tuli panini-lupaus näköjään.Koodi on paninia vaikka mainosteksti on väärä
Kiitos laitoin 4 eri numerolla paninin menemään (olen himo läski)![]()
Ilmainen Mr. Panini
Muistutuksena ennen kuin lähtee taas touhu lapasesta:Kiitos laitoin 4 eri numerolla paninin menemään (olen himo läski)
Jokaisen ei tosiaan tarvitse tulla erikseen ketjuun kertomaan, jos on hankkinut itselleen ketjussa mainitun ilmaistuotteen. Ketju täyttyy aivan turhista nollapostauksista, jos jokainen laittaa onelinerin siitä, että on hankkinut tuotteen itselleen. Keskittykää sen sijaan ketjun aiheeseen eli ilmaistuotteiden postailuun.
Kiitokset! Kannattaa muuten käydä katsomassa lehtien mediakortteja, niistä käy ilmi tulevat artikkeliaiheet ja jos on joku henkilökohtaisesti kiinnostava aihe ja on mahdollisuus valita ilmaislehden päivä, niin käyttää sitä hyödyksi. Näin olen itse jo pitkään aikaan tehnytLisää ilmaisia näytelehtiä Mammuttimarkkinoiden varjossa! Huom. kyseessä eri lehdet kuin mitä @Jamboa tarjosi.
Mammuttimarkkinat elokuu 2025
tilaa.sanoma.fi
"Valittavissa olevat lehdet: Kodin Kuvalehti, Tiede, Me Naiset, Urheilulehti ja Aku Ankka Klassikko.
Tilaa ja hyödynnä etusi viimeistään 17.8.2025
Näytejakso on määräaikainen, eikä sido jatkotilauksiin. Toimitamme seuraavan mahdollisen numeron. "
Millä kikka kakkosella tän saa otettua. Herjaa vaikka mitä "typotan" mihinki sarakkeeseen että oon jo edun käyttäny MUKALisää ilmaisia näytelehtiä Mammuttimarkkinoiden varjossa! Huom. kyseessä eri lehdet kuin mitä @Jamboa tarjosi.
Mammuttimarkkinat elokuu 2025
tilaa.sanoma.fi
"Valittavissa olevat lehdet: Kodin Kuvalehti, Tiede, Me Naiset, Urheilulehti ja Aku Ankka Klassikko.
Tilaa ja hyödynnä etusi viimeistään 17.8.2025
Näytejakso on määräaikainen, eikä sido jatkotilauksiin. Toimitamme seuraavan mahdollisen numeron. "