Ilmaistuotteita

Jälleen ilmaista näytelehteä!

"Tilaa ja hyödynnä etusi viimeistään 31.8.2025.
Näytejakso on määräaikainen, eikä sido jatkotilauksiin."

Linkki:
tilaa.sanoma.fi/elokuunlahja

Tarjolla olevat lehdet:

- ET Terveys, lehti ja digi
- Glorian Koti, lehti ja digi
- Suuri Käsityö, lehti ja digi
- Hyvä terveys, lehti ja digi
- Aku Ankka, lehti
- ET-lehti, lehti ja digi
- Gloria, lehti ja digi

Lisää ilmaisia näytelehtiä Mammuttimarkkinoiden varjossa! Huom. kyseessä eri lehdet kuin mitä @Jamboa tarjosi.

"Valittavissa olevat lehdet: Kodin Kuvalehti, Tiede, Me Naiset, Urheilulehti ja Aku Ankka Klassikko.

Tilaa ja hyödynnä etusi viimeistään 17.8.2025
Näytejakso on määräaikainen, eikä sido jatkotilauksiin. Toimitamme seuraavan mahdollisen numeron. "

Kahviahan tuo tyrkkäsi, eikä Paninia?

1754382733470.png

Kiitos laitoin 4 eri numerolla paninin menemään (olen himo läski)
Muistutuksena ennen kuin lähtee taas touhu lapasesta:

Jokaisen ei tosiaan tarvitse tulla erikseen ketjuun kertomaan, jos on hankkinut itselleen ketjussa mainitun ilmaistuotteen. Ketju täyttyy aivan turhista nollapostauksista, jos jokainen laittaa onelinerin siitä, että on hankkinut tuotteen itselleen. Keskittykää sen sijaan ketjun aiheeseen eli ilmaistuotteiden postailuun.

Lisää ilmaisia näytelehtiä Mammuttimarkkinoiden varjossa! Huom. kyseessä eri lehdet kuin mitä @Jamboa tarjosi.

"Valittavissa olevat lehdet: Kodin Kuvalehti, Tiede, Me Naiset, Urheilulehti ja Aku Ankka Klassikko.

Näytejakso on määräaikainen, eikä sido jatkotilauksiin. Toimitamme seuraavan mahdollisen numeron. "
Kiitokset! Kannattaa muuten käydä katsomassa lehtien mediakortteja, niistä käy ilmi tulevat artikkeliaiheet ja jos on joku henkilökohtaisesti kiinnostava aihe ja on mahdollisuus valita ilmaislehden päivä, niin käyttää sitä hyödyksi. Näin olen itse jo pitkään aikaan tehnyt ;)

Millä kikka kakkosella tän saa otettua. Herjaa vaikka mitä "typotan" mihinki sarakkeeseen että oon jo edun käyttäny MUKA 🤭

Millä kikka kakkosella tän saa otettua. Herjaa vaikka mitä "typotan" mihinki sarakkeeseen että oon jo edun käyttäny MUKA 🤭
Pelkkä etu- tai sukunimen muuttaminen on riittänyt aiemmin, mutta en voi vahvistaa että enää toimisi. Ehkä oot päässyt samalle mustalle listalle kuin itse olin ja se tuntuu satunnaisesti jatkuvan kampanjan yli seuraavaankin. Osoitteen se siis tarkistaa ja sitä ei voi typottaa koska tarkistaa kirjoitusmuodon jostain tietokannasta.

Pitääkö tuo siis tehdä jostain r-kioski appin kautta vai sivuilta? En sivuilla näe mitään tuohon viittaavaa et joko on hävinnyt vai pitääkö käydä lataa se äppi.
Joo, ei näy enää siellä. Itelleni ehdin ottaa, tytär ei. Lähetin oman koodini tytölle.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 264
Jäsenet
78 625
Uusin jäsen
Rappe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom