1/ mac osoite.Oliko tässä laitemäärä rajoituksia, jos ostaa maksullisen version?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1/ mac osoite.Oliko tässä laitemäärä rajoituksia, jos ostaa maksullisen version?
Nyt on kokeiltu kaikenlaisia resetointeja ja lopulta palautin streamerin tehdas asetuksille tuloksetta.Ja reititin kanssa.
Ootko kokeillut toista palvelinta, esim. jos sulla kirjautuminen lol.bz niin vaihtaa se aabb.is tai toisinpäin?Nyt on kokeiltu kaikenlaisia resetointeja ja lopulta palautin streamerin tehdas asetuksille tuloksetta.
IPTV stream player (joka toimii chromecastilla ja android puhelimella) sanoo, että kaikki on kirjautumisessa väärin.
IPTV smarters pro sanoo, että tunnus ja salasana on väärin.
Televizo kuitenkin toimi ainakin toissa iltana, kun sitä kokeilin. En vaan yhtään tykkää sen käyttöliittymästä.
Olen kokeillut.Ootko kokeillut toista palvelinta, esim. jos sulla kirjautuminen lol.bz niin vaihtaa se aabb.is tai toisinpäin?
Muistaisin tässä ketjussa jollakulla sen auttaneen.
Vahva suositus lukea aloitus postaukset...Mistäs tuo N1 kannattaisi ostaa? //smartiuse.com/ on kaatunut.
Ekaa kertaa IPTV:tä säätämässä ja Windows- koneella tarkoitus katsella. Suosituksia mistä hankkia N1 ja kaikki muut sopivat softat mitä nyt sitten ikinä tarvitsenkaan tähän hommaan.
Onko N1 palvelussa VOD urheilutapahtumista (UFC, ATP Tennis yms?)
Luettu ja siellä annettu linkki ei N1 ostoon ei toimi. Siksi kysyn.Vahva suositus lukea aloitus postaukset...
Linkistä en tiedä mutta smartiuse sivu on kyllä kunnossa...Luettu ja siellä annettu linkki ei N1 ostoon ei toimi. Siksi kysyn.
Käsittääkseni aloituspostauksen kaikki linkatut softat ovat pääasiallisesti älytelevisioihin? VOD:sta siellä ei ole mainintaa myöskään.
ihan hienosti toimii.Okei, jostain syystä sivusto ei aukea itselleni.. Erikoista. Onkohan se sulla välimuistissa aktiivisena ja siksi näyttäisi toimivan? Itse en saa millään selaimella yhteyttä.
Ettei olisi vpn tai joku adblocker tai yliagressiivinen tietoturvaohjelmiston selainsuojaus joka kiusaa?Okei, jostain syystä sivusto ei aukea itselleni.. Erikoista. Onkohan se sulla välimuistissa aktiivisena ja siksi näyttäisi toimivan? Itse en saa millään selaimella yhteyttä.