Pitääkö tuo jotenkin valita erikseen? Jotain leffoja selasin, niin FR tekstitystä niissä näytti vain olevan...Ainakin tekstitys ylivoimaista pilvestä latauksen ansiosta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitääkö tuo jotenkin valita erikseen? Jotain leffoja selasin, niin FR tekstitystä niissä näytti vain olevan...Ainakin tekstitys ylivoimaista pilvestä latauksen ansiosta!
trollaatko? klikkaa sitä tekstikuvaketta, sieltähän se lista aukee mitä on saatavilla.Pitääkö tuo jotenkin valita erikseen? Jotain leffoja selasin, niin FR tekstitystä niissä näytti vain olevan...
Mä vähän tulkitsen tämän niin, että osa peleistä näkyi pätkimättä (kuten Saipan matsi ja tuo mainitsemasi, ehkä muitakin), mutta Maikkarin televisiointi oli taas säästäliekeillä ja ihan kaikilla paikkakunnilla ei vielä oltu jiirissä. Sitten toki vielä Livegon palvelimien ruuhkaisuus päälle.Ei ollut yhtään hyytymistä LiveGolla kun katsoin pelin Pelicans-Espoo
Oletko koittanut pystyykö tilaaman kuukaudeksi, mulla herjaa ostoskorissa että pitää olla vähintään 30€ että saa tilattua. Ajattelin ottaa kuukaudeksi testiin.SmartSgi ja pätkimättä näkyy liiga. Nopeat serverit kanava vaihtuu kuin normi tv tä katsoisi.
Nyt tuli vastaus.Aattelin kokeilla Getvbuyn kautta tuota Livegoa.
Minkälaisella aikataululla sieltä on tullut vastaus kun laittaa Whatsappia?
getvbuy.ru käy paypal, sieltä olen aina ostanut.Nyt tuli vastaus.
Täytys ladata joku sovellus minkä kautta maksu.
Kiitos ei.
Open TV (Fred TV) ainakin on ihan hyvä. Ei kyllä tue tekstitysten lataamista opensubtitlestä.Suositelkaa Android puhelimeen iptv Appia. N1 tilaus on olemassa.
Open TV (Fred TV) ainakin on ihan hyvä. Ei kyllä tue tekstitysten lataamista opensubtitlestä.
En osaa sanoa, otin vuodeksi 24h kokeilun jälkeen.Oletko koittanut pystyykö tilaaman kuukaudeksi, mulla herjaa ostoskorissa että pitää olla vähintään 30€ että saa tilattua. Ajattelin ottaa kuukaudeksi testiin.
Pitää kysellä jos sais kokeilla kanssaEn osaa sanoa, otin vuodeksi 24h kokeilun jälkeen.
Otin tuon Strongin pikatestiin LiveGon rinnalle... tai useammatkin free trialit pyytänyt, jotta näkee onko kaikilla myyjillä sama palvelu myynnissä. Sen jälkeen enää hinta ratkaisee, jos kaikilla tosiaan on sama.Strong ja LiveGo käytössä, liveTV LiveGOsta VOD:t Strongista.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.