IPTV tv keskustelu * Lue aloituspostaus*

Viimeksi aamulla katkesi lähetys kesken matsin.. Noiden premium-palveluiden ja LiveGon välimaastossa on tietysti Strong joka parempi sarjojen/leffojen osalta kuin LiveGo ja maksaa ~35€ vuosi.
Itsellä N1 ollut töiden taustalla tennis pyörimässä tässä koko aamun seiskasta saakka, ei ole ollut mitään ongelmaa vaan hyvin on toiminut.

Itsellä N1 ollut töiden taustalla tennis pyörimässä tässä koko aamun seiskasta saakka, ei ole ollut mitään ongelmaa vaan hyvin on toiminut.
Eikös ne ongelmat tunnetusti ole silloin kun potkupallot alkaa tietyissä maissa? Toinen vakioaika ainakin Viaplayn kanssa on F1 kisat. Muuten pelittää livelähetykset ainakin minulla hyvin 600M liittymällä.

Jotain optimointia tekevät selkeästi ruuhka-aikoina kun F1 näkyy sky sportsin 4K kanavalta ilman pätkimistä ja samalla Viaplayn 4K ja myös FHD saattaa olla ihan katselukelvotonta.

Joo tuo tapahtui joskus 4-5 aikoihin, en tsekannut tarkempaa aikaa. Joka tapauksessa Viaplay saatikka NHL tv ei toiminut, ei edes YLE TV1.

Eikös ne ongelmat tunnetusti ole silloin kun potkupallot alkaa tietyissä maissa? Toinen vakioaika ainakin Viaplayn kanssa on F1 kisat. Muuten pelittää livelähetykset ainakin minulla hyvin 600M liittymällä.

Jotain optimointia tekevät selkeästi ruuhka-aikoina kun F1 näkyy sky sportsin 4K kanavalta ilman pätkimistä ja samalla Viaplayn 4K ja myös FHD saattaa olla ihan katselukelvotonta.
Itse katson paljon sitä futista, se on pelittänyt hyvin. F1 kanssa yleensä löytyy toimiva striimi, mutta sitä nyt ei joka kisaa ole tullut seurattua.

Mikä IPTV Smarters sovellus kannattaa ladata jossa ei ole kokeilujaksoa tai sen voi ohittaa? Käytössä android tv josta löytyy google play kauppa. Kokeilin jo kahta erilaista suosittua mitkä tuli ensimmäisenä kun laittoi hakuun iptv smarters mutta niissä molemmissa oli noin viikon mittainen kokeilujakso ja kun se päättyi niin sovellus vaati rahaa että voisi jatkaa. Siellä omissa tiedoissa kyllä lukee että se maksamani reilu parinkympin urheilupaketti on vielä käytössä vuoden verran. Ostin siis sen vasta äskettäin ja aloittelija olen näissä hommissa, koitin myös selata onko tähän jo täällä vastausta mutta en löytänyt. Voiko sen aloittelujakson jotenkin kiertää pois ja päästä jatkamaan katselua kun se tilauskin on jo maksettu ja voimassa?
Kerta Android tv nii ei ole kun yksi oikea vastaus ja se on tivimate. Taitaa sen 15e/vuosi maksaa mutta on joka euron arvoinen. Toinen hyvä on zenplayer ja hyvänä kolmosena tulee televizo

Juuri näin. Sen toki saa ilmaiseksi tunnin testiin (ainakin Smartiuselta) ja muutaman kuukauden tilauskin maksaa vain muutaman kympin, joten kannattaa varmaan kokeilla itse, että vastaako se omia odotuksia/toiveita. Kuukauden tilauskin on mitä lienee alle parikymppiä.

Itselleni paremman leffavalikoiman (ja 4K) lisäksi merkittävin ilo on myös se, että vähän erikoisemmatkin suorat (urheilu)lähetykset löytyvät usein hakutoiminnolla Livegon tolkuttoman hakuammunnan sijaan.

Jos toisaalta haluaa erityisesti niitä leffoja ja sarjoja, niin ketjua taaksepäin selaamalla löytynee muitakin (N1:tä paljon halvempia) vaihtoehtoja, joissa live(urheilu) ei ole yhtä painotettuna kuin N1/Livegossa, vaan joissa on enempi keskitytty niihin leffoihin ja sarjoihin.
Leffoihin ja sarjoihin suosittelen Strong iptv, todella paljon leffoja sarjoja. On myös pohjoismaihin suunnattu samoin kun n1 ja livego. Toki suomikanavat löytyy myös poislukien ruutu+ ja veikkaustv mitkä on livegossa

Statistiikka

Viestiketjuista
297 189
Jäsenet
81 267
Uusin jäsen
Smaleksi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom