IPTV tv keskustelu * Lue aloituspostaus*

Viimeksi aamulla katkesi lähetys kesken matsin.. Noiden premium-palveluiden ja LiveGon välimaastossa on tietysti Strong joka parempi sarjojen/leffojen osalta kuin LiveGo ja maksaa ~35€ vuosi.
Itsellä N1 ollut töiden taustalla tennis pyörimässä tässä koko aamun seiskasta saakka, ei ole ollut mitään ongelmaa vaan hyvin on toiminut.

Itsellä N1 ollut töiden taustalla tennis pyörimässä tässä koko aamun seiskasta saakka, ei ole ollut mitään ongelmaa vaan hyvin on toiminut.
Eikös ne ongelmat tunnetusti ole silloin kun potkupallot alkaa tietyissä maissa? Toinen vakioaika ainakin Viaplayn kanssa on F1 kisat. Muuten pelittää livelähetykset ainakin minulla hyvin 600M liittymällä.

Jotain optimointia tekevät selkeästi ruuhka-aikoina kun F1 näkyy sky sportsin 4K kanavalta ilman pätkimistä ja samalla Viaplayn 4K ja myös FHD saattaa olla ihan katselukelvotonta.

Joo tuo tapahtui joskus 4-5 aikoihin, en tsekannut tarkempaa aikaa. Joka tapauksessa Viaplay saatikka NHL tv ei toiminut, ei edes YLE TV1.

Eikös ne ongelmat tunnetusti ole silloin kun potkupallot alkaa tietyissä maissa? Toinen vakioaika ainakin Viaplayn kanssa on F1 kisat. Muuten pelittää livelähetykset ainakin minulla hyvin 600M liittymällä.

Jotain optimointia tekevät selkeästi ruuhka-aikoina kun F1 näkyy sky sportsin 4K kanavalta ilman pätkimistä ja samalla Viaplayn 4K ja myös FHD saattaa olla ihan katselukelvotonta.
Itse katson paljon sitä futista, se on pelittänyt hyvin. F1 kanssa yleensä löytyy toimiva striimi, mutta sitä nyt ei joka kisaa ole tullut seurattua.

Statistiikka

Viestiketjuista
297 002
Jäsenet
81 256
Uusin jäsen
Kotivalo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom