Jutustelua sikareista

Mites tämä nyt menee, kun aikaisemmin tilasin "Hampurin sikarikaupasta" sikareita niin ei ollut ongelmaa lähettää niitä Suomeen. No ilmeisesti nyt siis on ja kun koitan taas tehdä tilausta mailboxde kautta niin sillon pitäisi olla Saksan henkilökortti, jolla todistaa ikä/henkilöllisyys :facepalm:. Sitähän tuntee olonsa ihan rikolliseksi :cigarbeye:

Eikö toi ole ollut ihan yksiselitteisesti laitonta jo pitemmän aikaa.

Ostin laivalta Flor d oliva serie g 3.75x48 niin kummis päin tää on tarkoitus polttaa? Ei ollut vyötä kuin muovikuoressa. Kuvassa oleva oikea pää tommonen kapeneva ja avoin niin tuntui oudolta sytyttää siitä. Toisaalta vasen pää oli suljettu niin tuntuisi oudolta suljettuakaan sytyttää niin porasin siihen reiän. Näin kai se kuuluu? Mutta aloin miettii onko nää valmiiksi leikattuja sitenkin?

Ostin laivalta Flor d oliva serie g 3.75x48 niin kummis päin tää on tarkoitus polttaa? Ei ollut vyötä kuin muovikuoressa. Kuvassa oleva oikea pää tommonen kapeneva ja avoin niin tuntui oudolta sytyttää siitä. Toisaalta vasen pää oli suljettu niin tuntuisi oudolta suljettuakaan sytyttää niin porasin siihen reiän. Näin kai se kuuluu? Mutta aloin miettii onko nää valmiiksi leikattuja sitenkin?

Aivan oikein olet toiminut. Leikkaa tai poraa se suljettu puoli ja sytytä se avattu puoli sikarista. (Ainakin näin olen itse aina toiminut kyseisen tuotteen kanssa ja hyvin on toiminut.)

Kysympäs täällä ensin.

Eli olisiko jollain kiinnostusta jatkaa harrastusta?
3kpl humia, joista yksi toimii sähköllä. Tuo pienin on lähinnä ollut näön vuoksi.
Kuvissa näkyvät sisällöthän ei tietenkään ole myynnissä, mutta yv:nä voi laittaa kyselyä, niin kerron mitä olen noissa pidellyt..
Mutta yhteensä pöllejä taitaa olla joku 120-130. Ihan vain humien vetoisuuden ajatuksella :cigarbeye: Tämä nyt on vain nopea kysely, eli viestiä vaan nii kerron lisää.

20250630_180752.jpg

20250630_180722.jpg

20250630_180656.jpg

Kysympäs täällä ensin.

Eli olisiko jollain kiinnostusta jatkaa harrastusta?
3kpl humia, joista yksi toimii sähköllä. Tuo pienin on lähinnä ollut näön vuoksi.
Kuvissa näkyvät sisällöthän ei tietenkään ole myynnissä, mutta yv:nä voi laittaa kyselyä, niin kerron mitä olen noissa pidellyt..
Mutta yhteensä pöllejä taitaa olla joku 120-130. Ihan vain humien vetoisuuden ajatuksella :cigarbeye: Tämä nyt on vain nopea kysely, eli viestiä vaan nii kerron lisää.

Heipä hei täällä uusi sikariharrastelija. Tein käyttäjän ihan vain sitä varten, kun kiinostukseni heräsi. Yv:tä en voi lähettää, sillä sivulla vissiin 14vrk rajoitus uusille käyttäjille.
Onko vielä humidorit tallessa ja pääseekö mistään muualta suhun yhteyksiin? :tup:

Heipä hei täällä uusi sikariharrastelija. Tein käyttäjän ihan vain sitä varten, kun kiinostukseni heräsi. Yv:tä en voi lähettää, sillä sivulla vissiin 14vrk rajoitus uusille käyttäjille.
Onko vielä humidorit tallessa ja pääseekö mistään muualta suhun yhteyksiin? :tup:
Morjens.. nämä on esim. Torissakin myynnissä, nii laita vaikka sieltä viestiä! Ei viitti numeroita alkaa täälä huutelee 🤫

Pistin myös itse viestiä.
Hyvä sytkäri kiinnostaisi. Minulla on ollut vähän 'kaikenlaisia', mutta aika äkkiä ne hajoaa (ehkä olen ostanut liian halpoja?).
Tuuli on se suurin 'tekijä'. Vaikka kuinka luvataan, että tuulessa toimii. Niin...
Zipoista tykkään (ja niitä mulla on muutama, täyttäminen on 'rasittavaa'), mutta ei ne kyllä kovassa tuulessa toimi.
Mikä olisi hyvä ('sähköinen' varmaan, ja ladattava). Budjetti ehkä 20-50e.
(en löytänyt ketjua, pitääkö sellainen tehdä)

Pistin myös itse viestiä.
Hyvä sytkäri kiinnostaisi. Minulla on ollut vähän 'kaikenlaisia', mutta aika äkkiä ne hajoaa (ehkä olen ostanut liian halpoja?).
Tuuli on se suurin 'tekijä'. Vaikka kuinka luvataan, että tuulessa toimii. Niin...
Zipoista tykkään (ja niitä mulla on muutama, täyttäminen on 'rasittavaa'), mutta ei ne kyllä kovassa tuulessa toimi.
Mikä olisi hyvä ('sähköinen' varmaan, ja ladattava). Budjetti ehkä 20-50e.
(en löytänyt ketjua, pitääkö sellainen tehdä)

Itsehän käytän stidejä sikaroidessani mutta vamman ei tarvitse olla iso kun se on päässä.
Esim. Zipolla tulee se gason maku mukana.
Parashan se joku tommonen "toho" on. imho.
esim. tommonen Jetflame saksasta 4eur ja motonetistä niitä on laarillinen siellä, olikohan 3eur max.

Statistiikka

Viestiketjuista
282 590
Jäsenet
78 429
Uusin jäsen
Nizaic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom