Kuka näin tekee?No kyllä mä ainakin erotan. Muuten olen sitä mieltä, että liikutaan vaarallisilla vesillä, kun kerrotaan toiselle, miten hänen pitäisi ruokansa tai juomansa nauttia, tai edes kyseenalaistaa toisen tapoja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka näin tekee?No kyllä mä ainakin erotan. Muuten olen sitä mieltä, että liikutaan vaarallisilla vesillä, kun kerrotaan toiselle, miten hänen pitäisi ruokansa tai juomansa nauttia, tai edes kyseenalaistaa toisen tapoja.
Jos mä näytän broidille kolmen sormen käsimerkkiä keskisormi keskimmäisenä ja pyydän lukemaan rivien välistä, broidi kantelee mutsille, että toi näytti keskisormea, niin mä puolustaudun, että no enhän näyttänyt.Kuka näin tekee?
Aivan.Mulla se suhde menee 4-5 osaa kahvia ja 1 osa maitoa.
Joo, posliini lämpenee kahvin vaikutuksesta, mutta varastaa samalla liemen energiaa ja kahvi hieman jäähtyy. Ilman maitoa se on justhyvä juomalämpö, siihen en ota kantaa milainen maidon kanssa.Posliinista juotuna kupillinen menee parissa minuutissa. Asiallisessa termosmukissa kahvi säilyy juomalämpöisenä toista tuntia. Kellä tässä on kiire mihinkään?
Tiedän kyllä cafe normal/naturel/brutalit, mutta tuo ei ole vielä tullut vastaan. Kai sillä on joku nimi?Mikä saikin aikaan tapani tilaamaan kahvin ja oluen
Haha! Jos ottaisi lirauksella grappaa, niin sehän on Caffe corretto, mutta näin tämä on vain Caffe e' birra piccola italiana ;-)Tiedän kyllä cafe normal/naturel/brutalit, mutta tuo ei ole vielä tullut vastaan. Kai sillä on joku nimi?
Lidlin tyhjiölasit olivat paras ostos kahvia ajatellen. Reilu 300ml tilaa ja saa mukavasti nautiskella rauhassa maitokahvinkin.Posliinista juotuna kupillinen menee parissa minuutissa. Asiallisessa termosmukissa kahvi säilyy juomalämpöisenä toista tuntia. Kellä tässä on kiire mihinkään?
Ah! En muistanutkaan näitä littuteriä (mikä flat-burr sitten onkaan suomeksi), muistaakseni niilläkin tuli tasalaatuista tulosta (EDIT: näköjään parempi kuin kartio, mutta mahdollisesti äänekkäämpi, joka ei ole mulle ongelma).Olisin ehdottanut metallirakenteista halvanpään Eurekaa mutta haluat kartioteräisen.
Eureka Mignon Filtro 15BL suodatinkahvimylly, mattamusta, Hinta 179,90 €
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.