Vähän kiinnostaisi hankkia tuommoinen kahviautomaatti/-kone. Parempi puolisko oli kavereilta hehkutusta moisista kuullut ja innostui ideasta, jota allekirjoittanut on jo joskus jo ehdottanut. Kuulemma kriteereinä laitteelle on että saa kaksi kuppia kerralla ja mahdollista myös isolle kupille (joku perus termosmuki olisi kiva saada kotona täytettyä napin painalluksella).
Sekä mahdolliset varaosat helpohkosti saatavilla jos rikki menisi.
Itse olen de longhi koneita sillä silmällä katsellut. Kaverit kuulemma kehuneet Siemensin vekotinta, ja Melittasta sanoneet että joku malli ainakin jo tehtaalta tullessa susi ja helposti rikki menevä.
Budjetti toiveissa ehkä siinä Max 700€. Olisiko noi Siemens koneet ton cashback kampanjan kanssa pätevä vaihtoehto rahalle
Sekä mahdolliset varaosat helpohkosti saatavilla jos rikki menisi.
Itse olen de longhi koneita sillä silmällä katsellut. Kaverit kuulemma kehuneet Siemensin vekotinta, ja Melittasta sanoneet että joku malli ainakin jo tehtaalta tullessa susi ja helposti rikki menevä.
Budjetti toiveissa ehkä siinä Max 700€. Olisiko noi Siemens koneet ton cashback kampanjan kanssa pätevä vaihtoehto rahalle