Katsastus

Voihan se olla niinkin, mutta kyllä mua haittaisi jos veisin oman kesäauton myöhässä leimalle vaikka toukokuussa ja leimamies
hylkäis auton, sit oottas osia jenkkilästä ja jos vielä isotoinen vika ni se on äkkiä kesä pitkällä ennen kuin pääsee ajeleen.

Onko sulla harrasteautoja? Etkö tiedä itse missä kunnossa ne ovat?
Pääasiassa luulisi niiden olevan siinä kuosissa ettei mitään yllätyksiä pääse syntymään. Kyllä nyt ainakin itse tiedän jos omassa vehkeessä on jotain katsastuksessa hylättävää, ellei nyt juuri leimareissulla joku airbagin valo syty tmv.
Varmaan ihmisiä on monenlaisia, mutta kyllä ihan peiliin saa katsoa jos joku harrasteauto on jota ei pidetä kunnossa.

Käyttikset erikseen kun niitä nyt harvemmin jaksetaan koko ajan hieroa.

Onko sulla harrasteautoja? Etkö tiedä itse missä kunnossa ne ovat?
Pääasiassa luulisi niiden olevan siinä kuosissa ettei mitään yllätyksiä pääse syntymään. Kyllä nyt ainakin itse tiedän jos omassa vehkeessä on jotain katsastuksessa hylättävää, ellei nyt juuri leimareissulla joku airbagin valo syty tmv.
Varmaan ihmisiä on monenlaisia, mutta kyllä ihan peiliin saa katsoa jos joku harrasteauto on jota ei pidetä kunnossa.

Käyttikset erikseen kun niitä nyt harvemmin jaksetaan koko ajan hieroa.
Kysyttiin onko myöhässä katsastuksesta haittaa ja kerroin sen ainoan haittapuolen mikä siinä on.
En tiedä miten mun omat autot ja elämä siihen liittyy, mutta jos oot noin utelias niin on Corvette, tiedän kunnon, mennyt tähän asti ekalla leimasta läpi, vielä tulee varmasti sekin päivä kun ei mene, vissiin sitte väärin harrastettu.

Ja tiedän kyllä aika tarkkaan käyttöautojenikin kunnon.

Statistiikka

Viestiketjuista
296 160
Jäsenet
81 089
Uusin jäsen
petriii

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom