Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laihdutus meni överiksi ja nyt on vatsanahka kiinni selkärangassa?Selkäranka ja laihdutus. Vetäkää itse johtopäätökset ongelmasta![]()
Itteä vituttaa kun ei ole pekkasia. Puoli vuotta olin töissä jossa ne oli ja oli kyllä loistava keksintö. Nykyään jos haluu olla pois ni liukumia käytetään. Ihan perseestä.Parin viikon loma ohi huomenna. Pari viikkoa ja pekkasia viikon verran jää mutta...olisi voinut näin jälkikäteen ajateltuna lunastaa putkeenkin. Tosin pentu ollut tämän pari viikkoa talossa ja mukulat, rentoutuminen ja syvälliset unta parantavat rauhoittumishetket taattuja.
Muuten joo, mutta käytännössä ei. Silloin kun tein pekkasilla niin työ alkoi klo 6 ja loppui klo 14. Nyt kun teen liukumilla niin työt alkaa klo 6 ja loppuu klo 14. Eli samanaikaa jotuu työpaikalla nuhjaamaan ja jos haluun tehä liukumaa niin sitä pitää oikeesti olla kauemmin töissä. Mielummin mä pekkasina tekisin.Vähän miten kellekin sopii... itse tykkään liukumista enemmän kun voi paremmin vaikuttaa siihen itse.
Voithan nytkin olla 8 h töissä ja sit kerryttää 2,5 h/vko liukumaa. Aiemmin sait ”vaan” 21 minuuttia päivästä, toki vissiin palkka maksetaan siltäkin ajalta niin parempi silti rahallisesti kai.
Juurikin noin se menee.Miten tuo on mahdollista? Edellisessä paikassa ruokatunti oli siis palkallista aikaa? Siinähän se vika sit on eikä liukumissa.
Ilman pekkasia työaika pitäis olla 7,5 tuntia ja pekkasilla 8 tuntia.
Ei mua kiinnosta missä on vika. Haluisin että mulla olis pekkaset ja silti tekisin yhtä pitkää päivää kuin nytkin.Eli vika ei ole pekkasten puuttumisessa vaan ruokatauon määrittelyssä![]()
Ei tällä alalla paljon työpaikkaa vaihdellaTyöpaikka vaihtoon sitten. Pelkkiä pekkasia sä et siis tarvitse, vaan käy myös työpaikka missä ruokatauko ei ole työntekijän omaa aikaa, jollon voit olla töissä sen puoli tuntia pidempään ja kerryttää liukumia. E: yleensä ne on toki hoidettu pekkasilla että saa porukan notkumaan töissä 8-16 eikä esim. 8-15:30
Jos ei kiinnosta missä on vika, niin sitten ei varmaan kannata muuta kun purra hammasta ja jatkaa kirjoittelua ketjuun...
Ihmiset, jotka eivät suostu lähettämään Tori.fi -palveluun laittamiaan tuotteita. Ei edes sellaisia, jotka koonsa puolesta olisi melko vaivatonta lähettää.
Ylivoimaisen suurella osalla potentiaalisista ostajista ei ole mahdollisuutta noutoon, joten en oikein ymmärrä tällaista myyntikäyttäytymistä.
Syö miestä katsella jotain lastenrattaita max 50 km säteellä.
Satoja tuotteita lähetellyt eri puolelle Suomea keskusyksiköistä vanhoihin kuvaputkimonitoreihin, mutta että lähettäisin lastenrattaat Postin/Matkahuollon kautta toiselle paikkakunnalle, niin ei helvetti. En edes 100e lähetyskuluilla. Mihin tollasen voi edes pakata? Viisi isoa jätesäkkiä saumoista auki, ja perkeleellistä teippausta? Onpa vaivatonta lähettää.
Näitä kokoontaittuvia rattaita nimenomaan tarkoitin. Ne eivät tilaa juurikaan vie. Esimerkiksi meillä ne ovat auton takakontissa mukana jatkuvasti.Ne on todella vaivaton lähettää. Omat tuplarattaat ja sitä edeltäneet combo rattaat: Vähän kuplamuovia suojaksi nurkkiin kun vaunut on nipussa. Sitten elmukelmua kääri ympärille = tiivis ja hyvä paketti.
Taas asia mikä ei ole vaikea jos ei ole laiska tai tee asiasta vaikeaa ..
Minä olen kaupankäynnin yhteydessä pistänyt toimitustavaksi ainoastaan noudon. Tiedän saavani tuotteen kaupaksi silläkin tavalla, joten miksi ihmeessä minun pitäisi suostua lähettämään tuote postitse? Nouto tai tapaaminen sovitussa paikassa, tavaran tarkastus ja rahat lapaseen. Harvaan asuttujen syrjäseutujen tukeminen tehdään sitten - varsinkin kun Kepu on hallituksessa - maksettujen verojen kautta.Ne on todella vaivaton lähettää. Omat tuplarattaat ja sitä edeltäneet combo rattaat: Vähän kuplamuovia suojaksi nurkkiin kun vaunut on nipussa. Sitten elmukelmua kääri ympärille = tiivis ja hyvä paketti.
Ne on todella vaivaton lähettää. Omat tuplarattaat ja sitä edeltäneet combo rattaat: Vähän kuplamuovia suojaksi nurkkiin kun vaunut on nipussa. Sitten elmukelmua kääri ympärille = tiivis ja hyvä paketti.
Ei kai se ole syrjäseutujen tukemista, jos pk-seudulla asuva myyjä lähettää tavaran vaikka Tampereelle?Minä olen kaupankäynnin yhteydessä pistänyt toimitustavaksi ainoastaan noudon. Tiedän saavani tuotteen kaupaksi silläkin tavalla, joten miksi ihmeessä minun pitäisi suostua lähettämään tuote postitse? Nouto tai tapaaminen sovitussa paikassa, tavaran tarkastus ja rahat lapaseen. Harvaan asuttujen syrjäseutujen tukeminen tehdään sitten - varsinkin kun Kepu on hallituksessa - maksettujen verojen kautta.
Itselläni on tuo sama. Tai ainakin kuvailemasi perusteella sama vaiva. Voi alkaa jostain valon häikäisystä tai jostain muusta. Alkaa tuollain näkö menemään ikään kuin ei pysty tarkentamaan silmiä tai jotain. Sitten tulee pääkipu ja joskus laattaamista.Mulla harvakseltaan menee näkö huonoksi ja pää tulee kipeäksi. Viimeksi oikein katsoin kellosta, että tunnin oli huono näkö. En oikein edes tiedä mistä johtuu. Esim tekstin lukeminen ei onnistu oikeastaan ollenkaan, koska näkö on sellaista suttua. Tuo näkö/pääkipu/puutuminen juttu alkoi kun olin 5 luokalla. Itse oon keksinyt että näkö olisi migreenin aura, mutta en tiedä miltä se aura kuuluu näyttää. Mitään sahalaitaa en nää.
En kanssa juo, koska ei siitä ainakaan mitään hyötyä ole.
On se varmaan migreeniaura. Ainakin kaukaa katsottuna vähän samalta näyttää.
Lasten tapaan: Raskausajan aurallinen migreeni
Myös tuossa oli jotain.
Duodecim-lehti
Tuli viestiä ettei tärpännyt työpaikkahakemuksen kanssa. Vitutus on liian voimakas sana, mutta harmittaa kyllä hiukan. No parempihan se näin, että viitsivät edes ilmoittaa.
Tilaapas Seitsemän päivää lahjatilaukseksi 90-luvulla...Tekniikan Maailman tuputus. Muutama vuosi sitten erehdyin tilaamaan Tm rakennusmaailma lehden tarjouksesta. Peruin tarjouksen loputtua. Jostain syystä lähiaikoina ollut jäätävä pommitus että pitäisi tilata lehti uudestaan: tullut kaksi puhelua, kolme sähköpostia ja kaksi kirjettä viikon sisään. Hohhoijaa..![]()
Kuten näköjään monia muitakin, työt vituttaa. Kunpa joskus löytäisi ulospääsyn oravanpyörästä eikä tarvitsisi toimeentulon vuoksi olla loukussa kaikenmaailman kusipäiden kanssa samassa työpaikassa.
Itsellä kesti ennen kuin tajusin sanoa itseni irti vastaavasta tilanteesta. Vasta jälkeenpäin tajusin että kroppa oli tulehdustilassa stressin ja vitutuksen vuoksi. Sairastelin, naama turposi atooppisen ihottuman vuoksi, verenpaine kohosi-> lääkitys jne.Kuten näköjään monia muitakin, työt vituttaa. Kunpa joskus löytäisi ulospääsyn oravanpyörästä eikä tarvitsisi toimeentulon vuoksi olla loukussa kaikenmaailman kusipäiden kanssa samassa työpaikassa.
Itsellä kesti ennen kuin tajusin sanoa itseni irti vastaavasta tilanteesta. Vasta jälkeenpäin tajusin että kroppa oli tulehdustilassa stressin ja vitutuksen vuoksi. Sairastelin, naama turposi atooppisen ihottuman vuoksi, verenpaine kohosi-> lääkitys jne.
Suosittelen laittamaan työhakemuksia ja vaihtamaan maisemaa.
Tämä. Itsellä oli verenpaineet 195/125. Leposyke 110 kun menin viimein työterveyteen, pitkät saikut ja sen jälkeen paremmalle työnantajalle.
Sitten on vaan väärät duunit. Nykyistä duunia en vaihtais mistään hinnasta vanhaan. Iloikseni huomasin että ex -työnantaja hakee jälleen "osaajia" sinne töihin. Porukkaa lähtee edelleen pois sieltä ja uusia halukkaita ei oikein tahdo löytyä.Sama paskaa kaikki duunit on, ongelmat eri työpaikoissa on vaan erilaisia. Minulla ei ole juuri koskaan ollut onni työskennellä hyvin johdetussa yrityksessä. Melkein kaikissa on ollut kannattavuusongelmia ja paskaa on sitten valutettu alaspäin. Ainut mihin voin vaikuttaa on oma asenne, mutta se on joskus vaan niin vaikeaa. Tänään oli juuri sellainen päivä, vaikka vielä aamulla olin onnistunut tsemppaamaan itselleni positiivisemman mielen.
Lähinnä vituttaa huolellinen pakkaus ja sen myötä lähetyskulujen kasvu samassa suhteessa. + vaiva postituksesta. Kun tulee lähinnä SER:iä myytyä.Itsekin valitettavasti kyllästyin tuohon postitteluun, vaikka sitä aikani jaksoinkin. Paljon tavaraa olen myynyt torissa, ja usein hinta on sen verran kohdallaan, että noutavaa asiakasta ei ole tarvinnut montaa päivää odottaa. Kun ei ole postia ihan vieressä eikä autoakaan aina käytössä, niin kyllä lastenrattaiden yms isomman tavaran säännöllinen postittaminen ihan työstä käy.
Näinhän se on, nyt tekisin monta valintaa toisin alkaen opiskelualasta ja -paikasta. Mutta näillä mennään. On otettava sitä duunia mitä saa kohtuullisella rahallisella korvauksella, ja onnistumisen kokemukset ja merkityksellisyyden tunteet haetaan sitten muualta kuin työelämästä.Sitten on vaan väärät duunit. Nykyistä duunia en vaihtais mistään hinnasta vanhaan. Iloikseni huomasin että ex -työnantaja hakee jälleen "osaajia" sinne töihin. Porukkaa lähtee edelleen pois sieltä ja uusia halukkaita ei oikein tahdo löytyä.
Kiinnostais mitkä kuulokkeet kyseessä? Itsellä tuon hintaluokan audio-technica adg1 ja olen erittäin pettyny laatuun.Yli 300€ maksaneet pelikuullokkeet alkaa olla parin vian takia käyttökelvottomat. Ikää on 2v ja 6kk ja takuu on ollu 2v. Valmistajan ja myyjän mielipide on, että ei kuulu takuuseen eikä virhevastuuseen, eivätkä korjaa tai hyvitä mitään. Kuluttajaneuvojankin mielipide oli, että "tämmöisten halpojen elektroniikka tuotteiden yleinen käyttöikä on yleensä kaksi vuotta maksimissaan". Ei auta ku alkaa seuraamaan tarjouksia, jotta saisi toimivat kuulokkeet.
Yli 300€ maksaneet pelikuullokkeet alkaa olla parin vian takia käyttökelvottomat. Ikää on 2v ja 6kk ja takuu on ollu 2v. Valmistajan ja myyjän mielipide on, että ei kuulu takuuseen eikä virhevastuuseen, eivätkä korjaa tai hyvitä mitään. Kuluttajaneuvojankin mielipide oli, että "tämmöisten halpojen elektroniikka tuotteiden yleinen käyttöikä on yleensä kaksi vuotta maksimissaan". Ei auta ku alkaa seuraamaan tarjouksia, jotta saisi toimivat kuulokkeet.