Miten jumalauta sen d-kirjaimen käyttäminen voi olla niin vaikeaa? Joten kuten sen ymmärrän, että puheesta se jää toisilla pois, mutta että kirjoitettunakin. Vittu että vituttaa tahallinen kirjoitustaidottomuus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihmiset jotka sanoo vaikka +200 hp.. No onko toinen vaihtoehto -200 hp? Se on 200+ hp tai 200 hp+. Vittu. Näitä tyyppejä riittää murossa/techbbs.
Muutenki vituttaa kielioppipoliisit, joita kiinostaa enemmän itse teksti, kuin tekstin välittämä asia.E_mustakari ei ole tainnu ikinä kuulla murteista. tällä ainenki lopputyötkin kirjotettii koulussa ilman sitä vitun d:ta
lisätekköön tähä sitte, vituttaa noi d inisivät ihimiiset
Muutenki vituttaa kielioppipoliisit, joita kiinostaa enemmän itse teksti, kuin tekstin välittämä asia.
Tuolla mahollisuudella pelotellaan vähän milloin mitenkin, mikä oli lukema? Lääketeollisuus on määrittänyt lukeman viisi...äsken lääkäriltä sain kuulla, että mulla on mahollisuus saada aivoinfarkti tai sydänkohtaus ihan millonvaan. kolesterooli arvot ihan tapissa vaikka en ole läski tai mätä rasvaa kouratolkulla
Mistä mahtaa olla lähtöisin tuo tapa, että yli 200hp kirjoitetaan 200+ hp? Itselleni luonnollisemmalta/oikeammalta tuntuu kirjoittaa >200hp. (Ihan vaan lievästi ärsyttää)Eikös se riipu siitä mitä tarkoittaa? +200 hp = 200 hp lisää, 200+ hp = yli 200 hp jne. Tosin 200 hp+ ei tarkoita yhtään mitään, siihen pitäisi tulla jo jotain muuta jatkoksi, esim. 200 hp+100 hp=300 hp. Jumalauta.
Eniten vituttaa oma pää.
Taas, kuten aina kerran-pari viikossa herää aamulla siihen että julmettu hedari. Töihin ei tee mieli lähteä, mutta vaikka kotiin jäisi niin ei se siitä helpottaisi.
Auto ei mennyt katsastuksesta läpi, jousi poikki.
Viinaa pittää juua.
Auto ei mennyt katsastuksesta läpi, jousi poikki.Kumma, kun ei ajossa huomaa mitenkään.
Viinaa pittää juua.
Ei välttämäti huomaakaan jos on alapäästä kierros poikki. Jos keskeltä olisi niin sitten kyllä.
Toiselta puolelta rälläkällä saman verran jousesta pois ja leimalle.
No eikö vaivan määrä ala jo olee sama ku vaihtais vaan uuden jousen katkenneen tilalle?
edit. Koska eihän jouset maksa juurikaan mitään uutena...
Tää on se mikä on vialla. Parempihan se ois niin, että oikea elämä on reilassa eikä FB-"elämä"."ku kaikki kaveritkin postaa faceen kuvia kukkakimpuistaan"
Mistä mahtaa olla lähtöisin tuo tapa, että yli 200hp kirjoitetaan 200+ hp? Itselleni luonnollisemmalta/oikeammalta tuntuu kirjoittaa >200hp. (Ihan vaan lievästi ärsyttää)
Onhan tuo kieltämättä korkealla. Itsellä oli 7,3, kun olin kohta pikkujoulujen jälkeen mennyt verikokeeseen, ryypännyt samalla viikollakin ja syönyt mitä sattuu. Olen joskus kokeillut tuota puhallusta, taisi olla 660. Siulla on keuhkoista hieman veto pois. Olivat myös sitä mieltä, että oma 169 hemoglobiini on huono asia tuolla kolesterolilla, urheilijalla se olisi hyvä.lukema oli vähä reilu kymmenen. vegaaniksi pitäs ruveta.
pef puhalluksetki joutu alottaa, 600 tulokseen pitäisi tähdätä, mutta pääsenvain 340
tunnin päästä ois keuhkorasitus testiä tiedossa labrassa
Melko uskottava koko tarina. Ettei vastassa olisi kuitenkin ollut joku poikiin / miehiin tykästynyt "Teuvo Loman" tyyppinen non hetero tyyppi, tai sitten muuten vaan keskustelukaveria vailla oleva laumasta erotettu susiruma alaikäinen kirjastonörde kakkulat huurussa.Oon tossa jo jonkin aikaa Instassa viestitellyt yhden 22v suomalaisen tytön kanssa. Asuu Tukholmassa. On tosi kaunis tapaus. Tänään tuli tytöltä viesti, etten voi jatkaa sun kanssa. Isä on kuollut äkillisesti ja isä oli ennen kuolemaansa sanonut, ettei voi hyväksyä tyttäreni seurustelua yli 5 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Vituttaa rankasti. Ehdittiin jutella lähes päivittäin kymmenien viestien kera ja rakkauttakin tyttö muhun päin viljeli. Viimeksi eilen.
Hyvää ja voimaannuttavaa naistenpäivää kaikille upeille naisille hei!
Melko uskottava koko tarina. Ettei vastassa olisi kuitenkin ollut joku poikiin / miehiin tykästynyt "Teuvo Loman" tyyppinen non hetero tyyppi, tai sitten muuten vaan keskustelukaveria vailla oleva laumasta erotettu susiruma alaikäinen kirjastonörde kakkulat huurussa.
Näissä keisseissä kannattaa pitää päässä todella paksuja kakkuloita ja olla pettymättä ennen kuin tapaa vastustajan.
LOL päivän paras vitsi. Herää todellisuuteen.Oon tossa jo jonkin aikaa Instassa viestitellyt yhden 22v suomalaisen tytön kanssa. Asuu Tukholmassa. On tosi kaunis tapaus. Tänään tuli tytöltä viesti, etten voi jatkaa sun kanssa. Isä on kuollut äkillisesti ja isä oli ennen kuolemaansa sanonut, ettei voi hyväksyä tyttäreni seurustelua yli 5 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Vituttaa rankasti. Ehdittiin jutella lähes päivittäin kymmenien viestien kera ja rakkauttakin tyttö muhun päin viljeli. Viimeksi eilen.
Sen verran laittoi kuvia Instaan itsestään, etten kyllä usko tuota esittämääsi teoriaa. Esiintyi vielä omalla nimellään. Nyt muutti käyttäjätunnuksen ja laittoi sen yksityiseksi mulle lähetettyjen viestien jälkeen. Kaikki on tallessa vastaisuuden varalle.
Microsoft Office. Yhden sähköpostinkirjoittaminen. Ei onnistu. Koska CPU alkaa paukuttaa 50% outlook.exe:llä. YHDEN sähköpostiviestin kirjoittamiseen kosahtaa tämä paskatuote. Mitäs tässä viisminuuttia olen odotellut että vois jatkaa kirjoittamista. Saatanan Intiakoodi. Odotellaan että sahib från india saa koodin perille.
Oho, Humble Bundle tosiaan kertoo tukisivuillaan Microsoftin blokkaavan osan heidän sähköposteistaan: Troubles With Humble Emails BouncingJankannut 2 tuntia humble bundlen asiakaspalvelijan kanssa samasta asiasta, kun ei hotmailit heillä kuulemma toimi, ja nyt pitäisi vastata hotmailiin lähetettyyn sähköpostiin. Milläs vastaat kun ei vittu hotmail heillä toimi!.![]()
Juu toimi vielä viime vuonna, vaan ei toimi enää, ja nyt ei saa eemeliä vaihdettua Gmailin toimivaan kun ei pysty vastaanottamaan vahvistuskoodia.Oho, Humble Bundle tosiaan kertoo tukisivuillaan Microsoftin blokkaavan osan heidän sähköposteistaan: Troubles With Humble Emails Bouncing
Ja Microsoftin tukisivuilla asiasta on valitusta jo 2014: Not receiving e-mails from Humble Bundle
Termi "bounce" tarkoittaa, että käyttäjän on turha lisätä Humblea kontakteihin ja "safe senders" listalle. Koko messu hylätään jo saapuessa. Täytyy olla jotain taustasyytä, jota HB ja MS eivät kerro. Melkoista tunarointia joka tapauksessa.
Sen verran laittoi kuvia Instaan itsestään, etten kyllä usko tuota esittämääsi teoriaa. Esiintyi vielä omalla nimellään. Nyt muutti käyttäjätunnuksen ja laittoi sen yksityiseksi mulle lähetettyjen viestien jälkeen. Kaikki on tallessa vastaisuuden varalle.
Paljon oot kerennyt jo lähettämään sille massia?
Tumppi jäänyt roskikseen? Tumpit aiheuttaa pahimman käryn.olohuoneessa haisee tunkkainen rööki koko ajan sieraimisa jo parinpäivän ajan
Vaikuttaa ennemminkin muiden touhulta, eihän tupakoitsijan hajuaisti ole samalla tasolla. Eihän se ketään haittaa, kun itse ei haista mitään. Jos polttaa yhden tupakan niin se "paska" maku jää päiväksi suuhun ja vielä seuraavana päivänä huomaa!Tumppi jäänyt roskikseen? Tumpit aiheuttaa pahimman käryn.
Offtopic: Unohtuko vesi? Vaikuttas nestehukalta.Vapaapäivä, kävin eilen saunassa ja vetäsin koko tölkin hapanta. Nyt armoton päänsärky. Sauna ja olut (1kpl) nollaamiseen ei näköjään toimi. Siirryn punaviiniin, joka tunnetusti auttaa vaivaan kuin vaivaan. Mieluiten pullottain nautittuna, ei mitään hifistelyä.
Offtopic: Unohtuko vesi? Vaikuttas nestehukalta.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.