Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sähköposti spämmiä taas vaihteeksi, kuukausi pari sitten oli sitä ihme huijausjuttua liikkeellä että "tiedän sun salasanan yms", nyt jtn "Copy of:" spämmiä, en ole edes avannut viestejä kun tiedän ihan suoraan että spämmiä, ja tuo "Copy of:" spämmi on vielä eri kielellä :/ tuli kielikylpy kun kävi poisteleen noita viestejä.
Aika kummallinen poskiontelotulehdus jos hampaisiin koskee, itselläni oli joskus otsa ja poskiontelotulehdus kerran, ja perään pari poskiontelotulehdusta eikä ollut muuta kuin päänsärkyä jos sitäkään.Juuri kun sai olkapään kuntoon että sen takia ei herää yöllä viittä kertaa kuten viimiset 1,5 viikkoa niin eikö prkl tule poskiontelontulehdus (ja ilmeisesti tuosta johtuen todella flunssanen olo, flussaa jo oli viikko sitten). Tekee mieli repiä kaikki vasemman yläleuan hampaat irti.
Itse asiassa hyvin yleinen poskiontelotulehduksen oire ja käytetään myös diffaamaan tautia. Toinen on takaraivoon koputtelu. Jos on sinukset nestettä täynnä, kipu johtuu muualle kuin impaktikohtaan.Aika kummallinen poskiontelotulehdus jos hampaisiin koskee.
Kyllähän se kyrsii mutta kevennetään huumorilla....Jippii, laitoin osaproteesia suuhun niin lohkesi reunimmainen etuhammas, voiko päivä enää ihanammin alkaa?.
No onneksi on juurihoidettu, niin ei ole hermoa.
Pitää näissäkin olla vaikka sun minkälaisia metalliväkäsiä vittu.
Mulla oli sama ongelma kun käytössä oli "I don´t care abaut cookies" sovellus chromessa. Poistin sen ja latasin chromen uudelleen. Ongelma poistui.Resetoin chromen, kun luulin että siinä vika, kun en päässyt patreoniin.... Noh, nyt en pääse minnekkään muuallekkaan, mihin olen kirjautunut facebookilla, kun niiden kirjautumis servu tms o alhaalla.... Jos on jo kirjautunut sisään, niin ei ongelmaa käytössä, mutta uusia kirjautumisia ei saa tehtyä....
Sama ongelma myös ie:llä/edgellä, eli ei oo selaimesta pelkästään (kai)Mulla oli sama ongelma kun käytössä oli "I don´t care abaut cookies" sovellus chromessa. Poistin sen ja latasin chromen uudelleen. Ongelma poistui.
Mainosrahoitteisella yhteisöpalvelu Facebookilla raportoidaan olevan teknisiä ongelmia. Myös samaan emoyhtiöön kuuluvien Instagramin, Whatsappin ja Messengerin käytössä on ollut häiriöitä, kertoo uutissivusto CNBC (siirryt toiseen palveluun).
Monissa maissa käyttäjillä on ollut vaikeuksia niin palveluun kirjautumisessa kuin sisältöjen lataamisessa.
Muun muassa vikailmoituksia kokoavan downdetector – sivuston mukaan Facebookin häiriöilmoitusten määrä kasvoi voimakkaasti illalla Suomen aikaa.
Myös Facebookin omalla teknisellä sivustolla on kerrottu häriöstä. Suomessa Facebookin ongelmista kertoi ensimmäisenä Iltalehti.
Oletko varma ettei jokin muu käryä? Alkava sähkölaitepalo?Mikä hiton nenäsyöpä iskenyt mutta olen ihan varma että himassa on vieno röökinhaju. Eikä tule alakerrasta kun on on tällä hetkellä tyhjillään. Kukaan muu ei haista.
Juu, tätä on ollut jo ainankin 4 iltaa. Hajuhan noilla olisi myös ihan eri.
Ettei oo röökintumppi kulkeutunut jonkun kengänpohjassa sisälle tai jäänyt kengänpohjaan? Osaavat täyttää auton ainakin niin komeasti röökinhajuun, että niitä saa metsästää sitten ja haisevat aivan hirveälle. Niitä aina joskus kulkeutuu autoon kenkien pohjissa.
Testaa, että ilmanvaihto pelaa. Meillä vanhassa kämpässä kulkeutui röökinhaju yläkerrasta ilmanvaihtokanavaa pisin ja syyksi lopulta paljastui huippuimurin ongelmat. Haju oli tosi vieno, vaimo ei huomannut oikeastaan lainkaan.Mikä hiton nenäsyöpä iskenyt mutta olen ihan varma että himassa on vieno röökinhaju. Eikä tule alakerrasta kun on on tällä hetkellä tyhjillään. Kukaan muu ei haista.
Sellaista se välillä on lemmikkien kanssa, minä olen myös siivonnut useammat koiran oksennukset.Koira oksensi 7 kertaa "putkeen". Kolmelle eri matolle, autoon ja omaan petiinsä. Ihana semmoista ruskeaa lietettä koittaa saada valkoisesta nukkamatosta ja valkomustasta villamatosta pois. Sain kylläkin pois ilman 90e pesulaa, jossa muuten kävi toinen samanlainen villamatto pari viikkoa takaperin.
Lähdin tässä iltatuimaan lastenvaunujen ja koiran kanssa myös ulos. Sataa räntää, rakeita ja paikoin oli 10 cm vettä kevyen liikenteen väylillä.
Kyllä se tästä taas... huomenna maanantai.
Sellaista se välillä on lemmikkien kanssa, minä olen myös siivonnut useammat koiran oksennukset.
Tänään vetisessä loskassa kengät märkänä kävellessä on kyllä vaikea ajatella, että Suomeen syntyminen olisi lottovoitto.
Lauantai-sunnuntai välisenä yönä tuli saunan kiuas alas seinältä kivan ryminän saattelemana. Rakennuttaja oli vetänyt rohkeasti paneeliin ruuveilla kiinni vaikka koolaus ei ollut lähelläkään.
Eilen sain sentään takaisin seinälle parin laudan turvin sen, mutta herätti kyllä kysymyksiä että kuinka halvalla tuokin nyt oli pitänyt mennä tekemään.
Meillä veti kiuas oikarit pari viikkoa sitten ja poistin vanhan romun seinästä viikonloppuna. Sievästi paneeleissa sekin kiinni, koolaus olisi ollut toiselle reunalle kun olis kiinnittänyt reilut 5cm vasemmalle sen kiukaan... Pitänee uusi kiuas laittaa siihen koolauksen kohdalle toiselta sivulta, onneksi kiukaassa on kunnon kiinnityslevy joka tulee yhdeksällä ruuvilla seinään kiinni niin jakaahan se sen painon aika hyvin. Ja paneeliseinä taitaa olla valmis elementti ja aika tukevan oloinen.
Sellaiset ihmiset vituttaa, jotka roskaavat kylvämällä tumppeja ympäriinsä.Varaston pihalla olin polttanut, tumpannut ja siitä kengän pohjassa mukaan autoon. Ja kukaan muu ei polttanut samaa merkkiä siinä firmassa.
Joo, ei ole ensimmäinen kerta, kun oksentaa. Tällä kertaa oli kuitenkin ensimmäinen kerta noin monta kertaa putkeen n. 5min välein.
Meillä koira valitsee aina uusimman/vastapestyimmän maton. Toki yhdelle matolle ei voi myöskään oksentaa kahta kertaa.
Minulle on kehittynyt joku kuudes aisti koiran oksentelun suhteen. Herään sikeästäkin unestakin sekunnin sadasosassa kun aavistan koiran oksentavan.
Mies nauraa tälle kun ponkaisen sängystä pystyyn, kierähdän salaman nopeasti hänen ylitseen, paikannan koiran ja otan kupitetuilla käsillä koiran oksennukset ilmasta kiinni.
Älä saatana. En ole mitään hyvää tuosta Teamsista kuullu...Microsoft lopettaa Skypen ja pakottaa kaikki Teamsin käyttäjiksi.
Ja ne urpot on tunkenut kaiken yhteen ruutuun. Eli, en voi esimerkiksi videopalaverissa laittaa videota full-screeninä viereiselle näytölle ja samalla chättäillä toisella ruudulla. Jos haluan tsättäillä, video minimoituu pieneksi ruuduksi, josta ei saa selvää. En myöskään voi tsättäillä samanaikaisesti kahden käyttäjän kanssa vaan vain yksi tsätti voi olla kerrallaan esillä eikä tsättejä saa irroitettua omiksi ruuduikseen.
Ja mikä parasta, siinä on edelleen 250 samanaikaisen käyttäjän rajoite videopalavereissa. Miksi? Miksi isoille organisaatioille myytävässä tuotteessa on tuollainen rajoite? Ihan absurdia, kun meillä on nyt menossa koulutuksia teamsin käyttöön ja kaikki eivät mahdu mukaan tuon rajoitteen takia![]()
Älä saatana. En ole mitään hyvää tuosta Teamsista kuullu...
Mikkis jatkaa hienoa tietään ostamalla firmoja/tuotteita ja laittamalla ne unholaan![]()
Eikö tämä ole se trendi? Jostain syystä kaikki väsätään mobiilikäyttöä varten vaikka työpöytäversiot ovat monessa tilanteessa 10 kertaa tehokkaampia käyttää. Ei niitä mobiilikäyttöliittymiäkään varmaan sillä pädillä koodata...Taitaa olla tablettikäytölle suunniteltu tuo roska. Selittäisi miksi se UI on niin armottoman paska työpöytäkäytössä.
Eikö tämä ole se trendi? Jostain syystä kaikki väsätään mobiilikäyttöä varten vaikka työpöytäversiot ovat monessa tilanteessa 10 kertaa tehokkaampia käyttää. Ei niitä mobiilikäyttöliittymiäkään varmaan sillä pädillä koodata...
Ja tämä vituttaa. Miksi sivustot ja softat suunnitellaan ensisiaisesti mobiilipaskoille ja unohdetaan työpöytäkäyttäjät kokonaan. Onneksi itse käytän linuxia.Eikö tämä ole se trendi? Jostain syystä kaikki väsätään mobiilikäyttöä varten vaikka työpöytäversiot ovat monessa tilanteessa 10 kertaa tehokkaampia käyttää. Ei niitä mobiilikäyttöliittymiäkään varmaan sillä pädillä koodata...
Mitähä v*** hieman nousi omat tulot niin samalla nousi elari maksut 500 euroon, aikasemmasta nolla sopimuksesta (jossa kela maksoi 150€). Tuossa kuitenki aikasemmin laitoin pojalle konetta ja vaatetta ostin mukana, nyt saa kyllä pojan äiti hommata ihan kaiken. Sen verra vajaa tapaus vielä tuo pojan äiti että 90% tosta menee varmaan sen uusiin silareihin ja meikkeihin tms. 13 vuoteen en ole tuon ihmisen kanssa ollu enään tekemisissä, muutakuin pakollisissa asioissa, mutta silti nostaa vielä joka kerta verenpaineen. Ensimäiset 10v poika asu minun kanssa eikä kyllä tippunu mitään maksuja tai tukia... Eihä tossa summassa ole mitää jiiriä, kuitenkaan niin paljoa ei tulot noussu... Työnteko se kannattaa...
Enpä muista oisko juuri ikinä vituttanu näin paljo. Don't stick dick to crazy, vai miten se menee..![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.