Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Helteistä valittamisessa on se ero että sille ei voi mitään eikä siltä voi suojautua. Kylmälle voi itse tehdä jotain.
Onko jotenkin hankala ymmärtää, että jotkut ihan tykkää siitä lämmöstä?

Itse tässä olen ollut 3vk Thaimaassa kylmimpien pakkasten aikaan, ja pelkästään hienoa! Joku on eri mieltä kuin sinä.

Onko jotenkin hankala ymmärtää, että jotkut ihan tykkää siitä lämmöstä?

Itse tässä olen ollut 3vk Thaimaassa kylmimpien pakkasten aikaan, ja pelkästään hienoa! Joku on eri mieltä kuin sinä.
Ei tietenkään ole. Mutta kuuman ja kylmän vertaaminen toisiinsa on typerää. Fakta on että kylmältä voi suojautua, kuumalta ei.

Äh... vaikka tuo säätila vähän ärsyttääkin niin se nyt ei ole mikään major-ongelma. Enemmän tässä alkaa vituttamaan se, että tuntuu että taas kaikki mahdolliset asiat alkaa tulla samaan aikaan tapetille. Töissä nyt taas on 100 ja 1 asiaa mitä pitäisi tehdä mutta ne nyt menee kun hoitaa yhden asian kerrallaan mutta kun siviilielämässäkin alkaa kasaantumaan erilaisia asioita juuri tähän alkuvuoteen. Miten nuo aina osaakin kasautua sillä tavalla että kaikki jutut on samaan aikaan eikä tasaisesti pitkin vuotta... Olisi varmaan reilu parikymmentä juttua mitä pitäisi saada hoidettua tyyliin noin kuukauden-parin sisällä ja sitten kun nuo saa hoidettua niin on ihan satunnaisia yksittäisiä juttuja pitkin loppuvuotta. Miten hitossa nuo aina osaa kerääntyä niin että kaikki on samaan aikaan... No, kun näistä selviää jotenkin järjissään niin sitten saa olla monta kuukautta suunnilleen tekemättä mitään isompaa pakollista juttua.

Ihan sama ilmiö itseasiassa on laskuillakin, vaikka niitä kuin yrittää hajauttaa ympäri vuotta. Jotenkin ne muutaman vuoden jälkeen kaikki rupeavat kasautumaan vuodenvaihteen ympärille. Niiden kanssa ei nykyään sentään ole mitään ongelmia, toista se oli silloin joskus kun sai laskeskella joka pennin joka kuukausi.

Statistiikka

Viestiketjuista
298 713
Jäsenet
81 524
Uusin jäsen
kats

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom