• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Keskustelu: Poliittiset ja yhteiskunnalliset meemit

649221660_17937428625176276_9098377671918331212_n.png
Ymmärsin, että tässä pointti on että suvaitsemattomia rasisteja ei tarvitse suvaita. Jatkopohdintaa: eikö meidän tarvitse suvaita niitä, jotka halveksivat meidän arvomaailmaamme mm. naisia, naispappeja ja seksuaalivähemmistöjä vai olemmeko silloin suvaitsemattomia rasisteja?

Ymmärsin, että tässä pointti on että suvaitsemattomia rasisteja ei tarvitse suvaita. Jatkopohdintaa: eikö meidän tarvitse suvaita niitä, jotka halveksivat meidän arvomaailmaamme mm. naisia, naispappeja ja seksuaalivähemmistöjä vai olemmeko silloin suvaitsemattomia rasisteja?
Mielestäni sekä naisia, naispappeja että seksuaalivähemmistöjä tulisi suvaita vai keitä tarkoitat meillä?

Jos taas tarkoitit että eikös noi muslimit ole pahoja kjeh kjeh niin tuolta osin ovat. Ne ketkä noin ajattelevat. Ja jos esim ajaisivat lakia jossa mainitsemiasi heitetään katolta vastustaisin kyseistä lakia.

Eikös tämä ole se selvin esimerkki tuosta parodoksista?

Mielestäni sekä naisia, naispappeja että seksuaalivähemmistöjä tulisi suvaita vai keitä tarkoitat meillä?

Jos taas tarkoitit että eikös noi muslimit ole pahoja kjeh kjeh niin tuolta osin ovat. Ne ketkä noin ajattelevat. Ja jos esim ajaisivat lakia jossa mainitsemiasi heitetään katolta vastustaisin kyseistä lakia.

Eikös tämä ole se selvin esimerkki tuosta parodoksista?
Juu, muslimit lienee selvin esimerkki tästä. Ajattelin kysyä, sillä kun heistä esittää ikäviä tilastollisia faktoja, tuppaa tulemaan rasistikortti viuhumalla pöytään. Tämän kuvan logiikan mukaan minun ei tule suvaita islamin oppeja kannattavaa ihmistä ja olen silti suvaitsevainen ( :btooth: )

Eiköhän toi vain osoittanut ton mitä tolla logiikalla voidaan perustella.

Toi koko logiikka on hyvin autoritäärinen.
Miten se on autoritäärinen?

Jos minulla vaikka tapana auttaa kavereita muutoissa tai remonteissa se koskee vain niitä jotka mahdollisuuksiensa mukaan tekevät saman. Ei mitään virkavaltaa pakottamassa eikä rangaistusta siitä ettei osallistu

Juu, muslimit lienee selvin esimerkki tästä. Ajattelin kysyä, sillä kun heistä esittää ikäviä tilastollisia faktoja, tuppaa tulemaan rasistikortti viuhumalla pöytään. Tämän kuvan logiikan mukaan minun ei tule suvaita islamin oppeja kannattavaa ihmistä ja olen silti suvaitsevainen ( :btooth: )
Niin oletkin. Jos islamin oppeja kannattava tarkoittaa sinusta henkilöä joka rankaisee naisia, naispappeja tai seksuaalivähemmistöjä siitä että nämä ovat naisia, naispappeja tai seksuaalivähemmistöjä. Kuten myös minkä tahansa abrahamilaisen uskonnon edustaja. Eikun minkä tahansa uskonnon. Eikun kenen tahansa uskonnollisesta kannasta huolimatta.

Jostain syystä ei vaan ole kaikkina näinä somevuosina pistänyt silmään että joku olisi heitetty bussin alle tuosta. Ilman että viestinnässä olisi ollut jotain rasismiksi tulkittavaa

Miten se on autoritäärinen?

Jos minulla vaikka tapana auttaa kavereita muutoissa tai remonteissa se koskee vain niitä jotka mahdollisuuksiensa mukaan tekevät saman. Ei mitään virkavaltaa pakottamassa eikä rangaistusta siitä ettei osallistu
Löysin tosta kuvasta sen periaatteen ”kaikkia pitää suvaita paitsi rasisteja ei pidä suvaita”.

Nyt tällä esittämälläsi logiikalla ei tule suvaita myöskään vähemmistöjen edustajia, mikäli ne eivät noudata samaa ”sopimusta” vastavuoroisesti. Minusta tämä kuulostaa järkevältä ja kohtuulliselta.

Tätä vastavuoroisuutta olisikin pitänyt mielestäni selvästi enemmän vaatia pakolaisaaltojen käsittelyssä esim. 2015.

Se siitä politikoinnista minun osaltani.

Statistiikka

Viestiketjuista
303 222
Jäsenet
82 324
Uusin jäsen
WarmaWar

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom