Keskustelua TechBBS-foorumin säännöistä ja moderoinnista

En tiedä yhtään mistä tai kenestä on kyse, mutta se ei kyllä ole tosiaan ok, että kenenkään asuinpaikkoja tai muitakaan henkilötietoja levitellään täällä.
Silti oli pakko tulla jotain sanomaan.

Tiedän kyllä että henkilötietoja ei saa levittää. Tässä nyt oli kuitenkin kyse ihan eri maasta eikä sen tarkemmin tietoja annettu joten ajattelin sen olevan ok.

Mutta se siitä. Tätä tuskin on tarvetta jatkaa.

Silti oli pakko tulla jotain sanomaan.
Tiedät vanhana käyttäjänä varsin hyvin mikä on ketjun topic ja ettei tämä ole pelkästään yksityisviestintää moderaattoreille, vaan yleistä keskustelua foorumin säännöistä ja moderoinnista. Vihjailit, että viestisi oli poistettu pelkästään siksi, että olit kysynyt jotain toiselta käyttäjältä ja se oli Kokkosen vastineen perusteella paskapuhetta. Ymmärrän turhautumisen, mutta ei silti kannata esittää epämääräisiä vihjailuita, eikä varsinkaan värittää tapahtumien sisältöä omilla antipatioilla.

Tiedät vanhana käyttäjänä varsin hyvin mikä on ketjun topic ja ettei tämä ole pelkästään yksityisviestintää moderaattoreille, vaan yleistä keskustelua foorumin säännöistä ja moderoinnista. Vihjailit, että viestisi oli poistettu pelkästään siksi, että olit kysynyt jotain toiselta käyttäjältä ja se oli Kokkosen vastineen perusteella paskapuhetta. Ymmärrän turhautumisen, mutta ei silti kannata esittää epämääräisiä vihjailuita, eikä varsinkaan värittää tapahtumien sisältöä omilla antipatioilla.
Kokkosen vastaus minulle oli ihan oikein laitettu ja minun viestini myös oli ihan oikein että olen esittänyt kysymyksen liittyen toiseen käyttäjään. Ei ole väritelty viestin sisältöä mitenkään toisenlailla.

Kokkosen vastaus minulle oli ihan oikein laitettu ja minun viestini myös oli ihan oikein että olen esittänyt kysymyksen liittyen toiseen käyttäjään. Ei ole väritelty viestin sisältöä mitenkään toisenlailla.
Mitä siitä nyt suuttumaan, jos tollainen viesti poistetaan? "Eikö foorumilla saa enää kysyä toiselta käyttäjältä mitään" oli vissii aika yksinkertaisettu versio "tapahtumista". YV:lllä voi (yrittää) käyttäjältä kysyä asioita, jotka ei liity keskusteltavaan asiaan (tai on henkilökohtaisia). Ei kaikkea kannata julkisena tehdä..

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
291 133
Jäsenet
79 956
Uusin jäsen
omnias

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom