Keskustelua TechBBS-foorumin säännöistä ja moderoinnista

Joo, otin tietoisen riskin että kerron tämän täällä. Voi olla että ylläpito ei kauheasti riemastu ja bannit tulossa.
Saa täällä puhua ja sanoa, mut jotenki semmoinen kutina, että jostain muusta "eivät riemastu".

Itse oon useita kertoja nillittäny tosta ip-tv-ketjusta, ku siel jaellaan ohjeita maksamaan rikollisuuden tukemiselle (ja piratismille), mut samaan aikaan ilmaisstriimien jaosta on jaettu varoituksia. Mut jostain syystä menee ohi korvien. En oo kuite banneja saanu, ku oon ilmaissut mielipiteeni, joten.. puhut paskaa.

Täällä on välillä vähän sellaista henkeä havaittavissa ettei millään haluta antaa "väärää" mieltä olevalle viimeistä sanaa. Sitten jos tämä poloinen huonomman mielipiteen omaava erehtyy useamman kanssa väittelemään on hän yksin "vänkääjä", "keskustelun sotkija" tms. Trump-ketjussa esim. ei kannata olla (liikaa) vastakarvaan. Ja tämä Sompi, miksei hänen voinut vaan antaa olla sitä mieltä ettei halua käyttää Microsoftin tuotteita opiskelussa vai mikä se juttu nyt olikaan..

Täällä on välillä vähän sellaista henkeä havaittavissa ettei millään haluta antaa "väärää" mieltä olevalle viimeistä sanaa. Sitten jos tämä poloinen huonomman mielipiteen omaava erehtyy useamman kanssa väittelemään on hän yksin "vänkääjä", "keskustelun sotkija" tms. Trump-ketjussa esim. ei kannata olla (liikaa) vastakarvaan. Ja tämä Sompi, miksei hänen voinut vaan antaa olla sitä mieltä ettei halua käyttää Microsoftin tuotteita opiskelussa vai mikä se juttu nyt olikaan..
No sori vaa, mut Trump-ketjussa "vastaan sanovat" on kyl keskustelun sotkejia. Ei mitää muuta ku keskustelun paskomista. Ei se sinänsä ihme ole, ku aika vaikee on löytää järkeviä argumentteja puolustella Trumpin verbaalista ripulia..

Sit ku on joku pieni juttu mihin tarttua, nii vängätään, että "älä vaiha aihetta" ja argumentoidaan foorumin säännöillä (ku ei ole muutakaan "asetta") :D

Saa täällä puhua ja sanoa, mut jotenki semmoinen kutina, että jostain muusta "eivät riemastu".

Itse oon useita kertoja nillittäny tosta ip-tv-ketjusta, ku siel jaellaan ohjeita maksamaan rikollisuuden tukemiselle (ja piratismille), mut samaan aikaan ilmaisstriimien jaosta on jaettu varoituksia. Mut jostain syystä menee ohi korvien. En oo kuite banneja saanu, ku oon ilmaissut mielipiteeni, joten.. puhut paskaa.
Minä en ole tehnyt mitään (olemassa olevien) sääntöjen vastaista. Joten siitä ei voi tulla rankkua. Mutta muuten nämä tämän ketjun kirjoitukseni saattaa herättää ylläpidossa(kin) ärsytystä.

Ja just joo, kun sinä et saanut jostain ilmiannosta banneja, niin ei kukaan muukaan voi:facepalm:

"Räpellys ja testaus" -alueella voi saada bännit tagien väärinkäytöstä. Sinne ei kannata mennä kritisoimaan modeja. Sinne ei oikeastaan kannata mennä muutenkaan. Se ei ole heikoille ja/tai täysjärkisille..
En ole kritisoinut kertaakaan siellä modeja. En tiedä mitä tagi tässä tarkoittaa.

Muok. Paitsi hetkinen, entä jos se henkilö jota kritisoin onkin ylläpidon jäsen, mutta siltä puuttuu se moderaattorinauha. Eli siis kun totesin aiemmin, että jotku käyttäjät on suojeltuja.

Viimeksi muokattu:
”Eli siis kun totesin aiemmin, että jotku käyttäjät on suojeltuja.”
Voi jestas. Hyvää yötä.
Sen täytyy olla näin. Joku muu saa heti rankkua samasta asiasta, kun toinen taas jatkaa entiseen malliin.
Pari muutakin havaintoani tukee tätä päätelmää. Se henkilö, jota kritisoin kyllä tietää, että häntä ei säännöt koske.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 456
Jäsenet
78 994
Uusin jäsen
arttu perkele

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom